Vagoane de călători
- Seria 21-86
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon īnsoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinānd operatorilor privaţi]
Ultima actualizare: 04.01.2014, 23:05.
(53 poze)
Vagoanele 21-86 au fost construite de Astra Arad īn perioada 2006 - 2007. Sunt utilizate la trenuri InterRegio (IR) şi InterCity (IC).
Aceste vagoane sunt destinate traficului intern de mediu şi lung parcurs, fiind prevăzute cu instalaţii de climatizare, supraveghere video şi prize la tensiunea de 230 V 50 Hz c.a.. Unele vagoane au primind, īn mod total neconform UIC, regimul 61 pentru a putea circula īn Ungaria fără convenţie.
Īn cazul fotografiilor realizate īnainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Ani fabricaţie: | 2006 - 2007 |
Regimul: | 50 (trafic intern) |
Lungimea peste tampoane: | 26.400 mm |
Ampatamentul: | 19.000 mm |
Lăţimea: | 2.825 mm |
Īnălţimea de la NSS: | 4.050 mm |
Īnălţimea podelei de la NSS: | 1.255 mm |
Masa vagonului: | 46 tone |
Viteza maximă de circulaţie: | 160 km/h |
Boghiurile: | Y32 R, cu roţi monobloc şi fără frānă electromagnetică |
Frāna pneumatică: | tip KE - PR - Mg(D) |
Diametrul discurilor de frānă: | 610 mm |
Tensiuni de alimentare: | 1500 V 50 Hz c.a. |
Īncălzire si ventilaţie: | instalaţie de climatizare |
Număr de locuri: | 84 |
Altele: | instalaţie de sonorizare, prize 230 V 50 Hz c.a. |
Cabine toaletă: | 2, cu WC vacuumatic |