Vagoane de călători - Seriile 10-31 şi 20-31
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon însoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinând operatorilor privaţi]
Ultima actualizare: 26.06.2012, 06:06.
(59 poze)
Vagonul seria 10-31 provine din modernizarea vagonului seria 11-47, produs de Astra Arad, de către Remar Paşcani. Vagonul are aranjamentul scaunelor 2 + 2, confortul oferit fiind similar vagoanelor de clasa a doua. Vagonul nu a fost achiziţionat de către S.N.T.F.C. ,,C.F.R. Călători", el fiind încă în proprietatea Remar Paşcani.
Vagonul seria 20-31 provine din modernizarea vagonului seria 21-47, produs de Astra Arad, de către SIRV Brasov. Modernizarea include înlocuirea banchetelor duble cu scaune individuale, montarea de uşi automate, montarea instalaţiei de climatizare, montarea unui sistem de supraveghere video şi a unui sistem de informare vizuală a călătorilor în salon, instalarea unui sistem exterior de infromare a călătorilor şi modernizarea toaletelor (ce sunt mai mari şi dotate cu WC vacuumatic, dar cu descărcare între şine).
Acest tip de vagon este destinat trenurilor regionale de scurt şi mediu parcurs, fiind utilizat la trenuri Regio (R) şi InterRegio (IR).
În cazul fotografiilor realizate înainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Seria: | 10-31 | 20-31 |
Producător: | Astra Arad | |
Ani fabricaţie: | 1971-1977 | |
Seria din care provine: | 11-47 | 21-47 |
Modernizate de: | Remar Paşcani | SIRV Brasov |
Anii: | 2010 | 2009 - prezent |
Număr de unităţi: | 1 | 8 (03.2012) |
Regimul: | 50 (trafic intern) | |
Lungimea peste tampoane: |
24.500 mm |
|
Lungimea cutiei: | 24.200 mm | |
Înălţimea cutiei: | 4.050 mm | |
Înălţimea podelei de la NSS: | 1.255 mm | |
Lăţimea cutiei: | 2.880 mm | |
Ampatament: | 17.200 mm | |
Tara: | 43 t ± 0,5% | 44 t |
Boghiuri: | Minden-Deutz, cu frână cu saboţi şi roţi cu bandaj | |
Ampatamentul boghiului: | 2.500 mm | |
Raza minimă de înscriere în curbă: | Linie curentă: 150 m; Manevră: 80 m | |
Viteza maximă de circulaţie: | 140 km/h | |
Frâna pneumatică: | KE-GPR | |
Alimentare electrică: | 1500 V 50 Hz c.a. | |
Încălzire şi ventilaţie: | instalaţie de climatizare | |
Alte dotări: | - prize de 230 V 50
Hz c.a. - sistem de informare |
- sistem de informare |
Număr de locuri: | 60 | 80 |
Număr cabine toaletă: | 2, cu vas WC vacuumatic | 2, cu vas WC vacuumatic cu descărcare între şine |