Pagina
principală - Trenuri
Galerie foto
Vagoane de călători
- Seria 20-68
[16/26-05]
[26/36/84-16]
[16/26-17]
[29-22]
[26-26]
[10/20-31]
[11/21-31]
[19/20-47]
[11/21-47, 21-57]
[20-49]
[19/20/39-50]
[19/20-54]
[19/20-55]
[10/19-56]
[19/20-57]
[20-58,20-81]
[20-59] [20-68]
[10-70]
[19/21-70]
[19/20-76]
[21-76, 84/89-87]
[19/21-80]
[19/20-83]
[21-86]
[19-87]
[20/21-87]
[10-90, 10-91]
[21-90]
[84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă:
[50-30, 40-31, 40-70]
[59-50,
44-31]
[vagon
însoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit:
[71-31]
[71-70, 71-80]
[75-71]
[70-91]
[60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business]
[Vagoane bar/restaurant]
[Vagoane de poştă/bagaje]
[Vagoane transp. auto]
[Vagoane străine]
[Vagoane aparţinând operatorilor privaţi]
[Vagoane de linie îngustă]
Ultima actualizare: 15.12.2012, 20:56.
(85 poze)
Vagoanele din această serie provin din
modernizarea de către Remar Paşcani a vagoanelor încadrate în seriile 20-47 si 20-57. Apectul vechilor
vagoane a fost schimbat radical, prin transformarea în salon şi montarea unor
scaune confortabile. În plus, vagonul este climatizat şi dotat cu prize de 230 V
50 Hz c.a., uşi de acces şi de intercomunicaţie electro-pneumatice, sistem de
informare a călătorilor (atât în salon, cât şi în exteriorul vagonului), sistem
de supraveghere video, sonorizare si toalete cu WC vacuumatic. În ceea ce priveşte boghiurile, au fost
păstrate boghiurile Minden-Deutz, cu frână cu saboţi, existând posibilitatea ca
următoarele vagoane să primească boghiuri Minden-Deutz modificate, cu frână cu
disc, ceea ce le-ar creşte viteza maximă de la 140 km/h la 160 km/h.
Sunt utilizate la trenuri InterRegio (IR).
În
cazul fotografiilor realizate înainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de
tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid)
şi
IC (InterCity).
Ani modernizare: |
2009 - 2011 |
Număr unităţi: |
7 |
Lungimea peste tampoane: |
24.500 mm |
Lungimea peste peretii frontali: |
23.200 mm |
Lăţimea maximă: |
2.880 mm |
Înălţimea de la nivelul superior al sinei: |
4.050 mm |
Înălţimea podelei cutiei de la
NSS: |
1.255 mm |
Masa vagonului gol: |
43,5 tone +/- 1% |
Viteza maximă de circulaţie: |
140 km/h |
Boghiurile: |
Minden-Deutz, cu frână
cu saboţi şi roţi cu bandaj |
Ampatamentul boghiului: |
2500 mm |
Frâna pneumatică: |
KE - GPR |
Raza minimă de înscriere în curbă: |
în linie curentă: 150 m; în linie de
garare:
80 m |
Tensiuni de alimentare: |
1500 V 50 Hz c.a. |
Acumulatori: |
24 V c.c. 420 Ah |
Iluminatul: |
fluorescent şi LED-uri, 24 V c.c.; lămpi
finale cu LED-uri |
Cabine toaletă: |
2 |
Număr de locuri: |
78 |
50 53 20-68 001-8 expus la Zilele Feroviare 2009
(în Gara Bucureşti Nord). Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 expus la Zilele Feroviare 2009. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 expus la Zilele Feroviare 2009. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 - vedere din spate. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 în
comp. tr. IC 552 (Suceava N.
- Buc. N.) în Gara Bucureşti Nord. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 în compunerea trenului A 1861 (Mangalia - Iaşi), în staţia Constanţa. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 în compunerea
tr. R 661 (Buc. N. - Tecuci - Iaşi) în staţia Tecuci. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 - boghiul I. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 - boghiul
II. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 - cuplă
şi semiacuplări flexibile pentru aer. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 - cuplă. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 - tampon. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8 - sistem interior de infromare a călătorilor. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 001-8. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 expus la Zilele Feroviare 2009. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 în compunerea
tr. R 661 (Buc.N. - Tecuci - Iaşi) în Gara Buc. Nord. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 în compunerea
tr. R 661 (Buc.N. - Tecuci - Iaşi) în Gara Buc. Nord. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 în compunerea
tr. R 661 (Buc.N. - Tecuci - Iaşi) în Gara Buc. Nord. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 în comp. trenului A 1861 (Mangalia - Iaşi), în staţia Constanţa. Foto:
Alex Chirilă.
50 53 20-68 002-6 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 -
inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 - boghiul I. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 - boghiul
II. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 - boghiul
II. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6
- schimbător de regim al frânei pneumatice, tijă pentru golirea camerei de
comandă a distribuitorului de aer şi robinet de izolare a frânei
pneumatice. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 002-6 - sistem exterior de informare a călătorilor. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 expus la Zilele Feroviare 2010 (în Gara Bucureşti Nord). Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 expus la Zilele Feroviare
2010. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 expus la Zilele Feroviare
2010. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 expus la Zilele Feroviare
2011 (în Gara Bucureşti Nord). Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 expus la Zilele Feroviare
2011. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 în comp. tr. IR 1662 (Iaşi-Tecuci-Buc.N.), în Gara Bucureşti Nord. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - boghiul 1. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - boghiul
2. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - boghiul
2. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4
- schimbător de regim al frânei pneumatice, tijă pentru golirea camerei de
comandă a distribuitorului de aer şi robinet de izolare a frânei
pneumatice. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - buton
pentru deschiderea uşii de acces şi buton pentru afişarea nivelului de apă din rezervor. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - indicator pentru nivelul de apă din rezervor. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - manivela frânei de mână. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - interiorul. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - scaune din salon. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - scaune din salon. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 -
scaun din salon-întrerupător lampă de citit şi priză 230V 50Hz c.a.. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - sistem de informare a călătorilor. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - sistem de informare a călătorilor. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - sistem de informare a călătorilor. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - cuiere. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 - cuiere
şi ciocan pentru spargerea geamului în caz de urgenţă. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 -
coş de gunoi din salon. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 003-4 -
grup sanitar. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 004-2 în comp. tr. IR 1662 (Iaşi-Tecuci-Buc.N.), în Gara Bucureşti Nord. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 005-9 în comp. tr. IR 1662 (Iaşi-Tecuci-Buc.N.), în Gara Bucureşti Nord. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 005-9 în comp. tr. IR 1662 (Iaşi - Tecuci - Buc. N.), în
staţia Ploieşti Sud. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 006-7 în comp. tr. IR 1662 (Iaşi-Tecuci-Buc.N.), în Gara Bucureşti Nord. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 006-7 în comp. tr. IR 1662 (Iaşi - Tecuci - Buc. N.), în
staţia Ploieşti Sud. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 006-7 - inscripţii. Foto: Dr2005.
50 53 20-68 007-5 în comp. tr. IR 1661 (Buc.N.-Tecuci-Iaşi), în Gara Bucureşti Nord. Foto: Dr2005.
|