Vagoane de călători
- Seriile 19/20/39-50
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon īnsoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinānd operatorilor privaţi]nşş
Ultima actualizare: 09.02.2013, 21:18.
(157 poze)
Vagoanele seriile 19-50, 20-50 si 39-50 au fost livrate către C.F.R. īncepānd cu anul 1982. Au fost produse de către VEB Waggonbau Görlitz (Republica Democrată Germană) şi sunt apte de trafic internaţional, fiind folosite la trenuri Regio (R) şi InterRegio (IR), inclusiv pe rute internaţionale.
Īn cazul fotografiilor realizate īnainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Seria 19-50 | Seria 20-50 | Seria 39-50 | |
Lungimea peste tampoane: | 24.500 mm | ||
Ampatamentul: | 17.200 mm | ||
Īnălţimea de la NSS: | 4.050 mm | ||
Īnălţimea podelei de la NSS: | 1.255 mm | ||
Masa vagonului gol: | 42,6 tone | ||
Viteza maximă de circulaţie: | 140 km/h | ||
Boghiurile: | Goerlitz V a cu frānă cu saboţi şi roţi cu bandaj | ||
Frāna pneumatică: | KE - GPR | ||
Ampatamentul boghiului: | 2500 mm | ||
Tensiuni de alimentare: | 1000 V 17,5 Hz c.a., 1500 V 50 Hz c.a., 1500 V c.c., 3000 V c.c. | ||
Īncălzire: | cu aer modulat şi abur | ||
Lăţimea coridorului: | 710 mm | ||
Număr de locuri: | 54 (9 comp. x 6 loc.) | 80 (10 comp. x 8 loc) | 24 (cls. I) + 40 (cls. II) |
Cabine toaletă: | 2, cu descărcare īntre şine |