Vagoane de călători
- Seriile 21-76 şi 84/89-87
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon īnsoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinānd operatorilor privaţi]
Ultima actualizare: 06.05.2012, 16:33.
(121 poze)
Vagoanele 21-76 au fost construite de Astra Arad īntre anii 2007 şi 2011 şi sunt vagoane salon de clasa a doua.
Vagoanele seria 84-87 sunt vagoane de clasa a doua, prevăzute cu locuri şi facilităţi pentru persoanele cu dizabilităţi aflate īn scaun cu rotile. Au fost produse īntre anii 2009 şi 2011.
Vagoanele seria 89-87 sunt vagoane de clasa a doua, cu bar-bistro, fiind produse īntre 2008 şi 2011.
Aceste vagoane sunt destinate traficului intern de mediu şi lung parcurs, fiind prevăzute cu instalaţii de climatizare, supraveghere video şi prize la tensiunea de 230 V 50 Hz c.a.. Sunt utilizate la trenuri Regio (R), InterRegio (IR) şi InterCity (IC).
Unele vagoane au primit, īn mod total neconform UIC, regimul 61 pentru a putea circula īn Ungaria fără convenţie. Īn ordonarea pozelor īn pagină s-a ţinut cont de vechiul cod al regimului (50).
Īn cazul fotografiilor realizate īnainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Seria: | 21-76 | 84-87 | 89-87 |
Tipul: | vagon salon | vagon salon cu acces pentru persoanele īn scaun cu rotile | vagon salon cu bar-bistro |
Ani fabricaţie: | 2007 - 2011 | 2009 - 2011 | 2008 - 2011 |
Regimul: | 50 (trafic intern) | ||
Lungimea peste tampoane: | 26.400 mm | ||
Ampatamentul: | 19.000 mm | ||
Lăţimea: | 2.825 mm | ||
Īnălţimea de la NSS: | 4.050 mm | ||
Īnălţimea podelei de la NSS: | 1.255 mm | ||
Masa vagonului: | 46 tone | 44 tone | 46 tone |
Viteza maximă de circulaţie: | 160 km/h | ||
Boghiurile: | Y32 R, cu roţi monobloc şi fără frānă electromagnetică | ||
Frāna pneumatică: | tip KE - PR - Mg(D) | ||
Diametrul discurilor de frānă: | 610 mm | ||
Tensiuni de alimentare: | 1500 V 50 Hz c.a. | ||
Īncălzire si ventilaţie: | instalaţie de climatizare | ||
Număr de locuri: | 84 | 76 | 46 |
Altele: | instalaţie de sonorizare, supraveghere video, prize 230 V 50 Hz c.a. | ||
Cabine toaletă: | 2, cu WC vacuumatic |