Vagoane de călători
- Seriile 19-47 şi 20-47
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon însoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinând operatorilor privaţi]
Ultima actualizare: 27.07.2012, 04:27.
(207 poze)
Vagoanele seriile 19-47 şi 20-47 sunt vagoane compartimentate, destinate traficului intern de mediu şi lung parcurs. Sunt utilizate la trenuri Regio (R) şi InterRegio (IR) (la trenuri IR numai 19-47).
În cazul fotografiilor realizate înainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Seria 19-47 (cod 801) | Seria 20-47 (cod 800) | Seria 20-47 (cod 201) | |
Ani fabricaţie: | 1978-1991 |
1978-1990 |
|
Lungimea peste tampoane: |
24.500 mm |
||
Lungimea cutiei: | 24.200 mm | ||
Înălţimea cutiei: | 4.050 mm | ||
Înălţimea podelei de la NSS: | 1.255 mm | ||
Lăţimea cutiei: | 2.880 mm | ||
Ampatament: | 17.200 mm | ||
Tara: | 41 tone | ||
Boghiuri: | Minden-Deutz, cu frână cu saboţi şi roţi cu bandaj | ||
Ampatamentul boghiului: | 2.500 mm | ||
Raza minimă de înscriere în curbă - linie curentă: | 150 m | ||
Raza minimă de înscriere în curbă - linie manevră: | 80 m | ||
Viteza maximă de circulaţie: | 140 km/h | ||
Frâna pneumatică: | KE-GPR | ||
Alimentare electrică: | 1500 V 50 Hz c.a. | ||
Încălzirea: | radiatoare electrice şi abur | aer modulat şi abur | |
Număr de locuri: | 54 (9 comp. x 6 locuri) | 80 (10 compartimente de câte 8 locuri) | |
Număr cabine toaletă: | 2, cu descărcare între şine |