Vagoane de călători
- Seriile 19-70 şi 21-70
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon īnsoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinānd operatorilor privaţi]
Ultima actualizare: 12.12.2010, 04:00.
(31 poze)
Vagoanele seriile 19-70 şi 21-70 provin din modernizarea vagoanelor seriile 19-80 şi 21-80, cumpărate de CFR īn perioada 1992-1994 de la DWA Bautzen. Sunt apte pentru circulaţia īn trafic international şi sunt folosite la trenuri InterRegio (IR) şi InterCity (IC).
Īn cazul fotografiilor realizate īnainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Seria 19-70 | Seria 21-70 | |
Codificarea literală: | Amee | Bmee |
Modernizat de: | Atelierele C.F.R. Griviţa (2005 - 2007) | |
Provine din: | Seria 19-80 | Seria 21-80 |
Lungimea peste tampoane: | 26.400 mm | |
Ampatamentul: | 19.000 mm | |
Masa vagonului gol: | 41 tone | 43 tone |
Viteza maximă de circulaţie: | 160 km/h | |
Boghiurile: | GP 200 S | |
Frāna pneumatică: | KE-GPR-D | |
Tensiuni de alimentare: | 1000 V 17,5 Hz c.a., 1500 V 50 Hz c.a., 1500 V c.c., 3000 V c.c. | |
Īncălzire: | instalaţie de climatizare | |
Număr de locuri: | 54 (9 comp. a 6 locuri) | 66 (11 comp. a 6 locuri) |
Cabine toaletă: | 2, cu WC vacuumatic |