Vagoane de călători
- Seriile 19/20-54
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon īnsoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinānd operatorilor privaţi]
Ultima actualizare: 01.08.2012, 04:24.
(80 poze)
Aceste vagoane sunt destinate traficului de mediu şi lung parcurs, fiind folosite la trenuri Regio (R) şi InterRegio (IR).
Īn cazul fotografiilor realizate īnainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Seria 19-54 | Seria 20-54 | |
Codificarea literală: | A9 | |
Modernizat de: | Astra Arad | Remar Pascani |
Provine din: | Seria 19-57 (cod AAC) | Seria 20-47 (cod 800) |
Ani modernizare: | 1999 (66 bucaţi)-2000 (22 bucăţi) | |
Lungimea peste tampoane: | 24.500 mm | |
Ampatamentul: | 17.200 mm | |
Īnălţimea de la NSS: | 4.050 mm | |
Īnălţimea podelei de la NSS: | 1.255 mm | |
Masa vagonului gol: | 41 tone | 42 tone |
Viteza maximă de circulaţie: | 140 km/h | |
Boghiurile: | M-D (19-54 001-005), Goerlitz V | Minden-Deutz |
Frāna pneumatică: | KE - GPR | |
Ampatamentul boghiului: | 2500 mm | |
Tensiuni de alimentare: | 1500 V 50 Hz c.a. | |
Īncălzire: | 001-005: aer modulat
şi abur īncepānd cu 006: climatizare |
radiatoare electrice; abur |
Număr de locuri: | 54 (salon) | 60 (10 comp. cu cāte 6 locuri) |
Cabine toaletă: | 2, cu descărcare īntre şine |