Vagoane de călători
- Seriile 19-55 şi 20-55
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon īnsoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinānd operatorilor privaţi]
Ultima actualizare: 19.10.2012, 15:20.
(158 poze)
Aceste vagoane sunt destinate traficului de mediu şi lung parcurs, fiind folosite la trenuri Regio (R) şi InterRegio (IR).
Īn cazul fotografiilor realizate īnainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Seria 19-55 | Seria 20-55 | |
Codificarea literală: | A9 | Blee |
Modernizat de: | Astra Arad | Atelierele C.F.R. Griviţa |
Provine din: | Seria 19-57 (cod AAC) | Seria 20-47 / 20-57 |
Ani modernizare: | 1999 - 2000 | 1998 - 2000 |
Lungimea peste tampoane: | 24.500 mm | |
Ampatamentul: | 17.200 mm | |
Īnălţimea de la NSS: | 4.050 mm | |
Īnălţimea podelei de la NSS: | 1.255 mm | |
Masa vagonului gol: | 41 tone | 42 tone |
Viteza maximă de circulaţie: | 140 km/h | |
Boghiurile: | Minden-Deutz cu frānă cu saboţi şi roţi cu bandaj | |
Frāna pneumatică: | KE - GPR | |
Ampatamentul boghiului: | 2500 mm | |
Sarcina maximă pe osie: | 16 tone | |
Tensiuni de alimentare: | 1500 V 50 Hz c.a. | |
Īncălzire: | aer modulat; abur | |
Număr de locuri: | 54 (9 comp. cu cāte 6 locuri) | 60 (10 comp. cu cāte 6 locuri) |
Cabine toaletă: | 2, cu descărcare īntre şine |