Vagoane de călători
- Seria 20-59
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon însoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinând operatorilor privaţi]
Ultima actualizare: 12.12.2010, 03:52.
(20 poze)
Vagoanele seria 20-59 provin din modernizarea de către SIRV Titu a vagoanelor seria 20-57. Modernizarea a presupus renunţarea la instalaţia de încălzire cu abur şi montarea unei noi surse statice (experimentală la acel moment), sursă utilizată apoi la vagoanele seria 20-49.0. Vagoanele sunt destinate traficului intern pe distante medii şi lungi, fiind folosite de către S.N.T.F.C. ,,C.F.R. Călători" S.A. la trenuri Regio (R).
În cazul fotografiilor realizate înainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Lungimea peste tampoane: |
24.500 mm |
Lungimea cutiei: | 24.200 mm |
Înălţimea cutiei: | 4.050 mm |
Înălţimea podelei de la NSS: | 1.255 mm |
Lăţimea cutiei: | 2.880 mm |
Ampatament: | 17.200 mm |
Tara: | 41 tone |
Boghiuri: | Minden-Deutz, cu frână cu saboţi şi roţi cu bandaj |
Ampatamentul boghiului: | 2.500 mm |
Raza minimă de înscriere în curbă: | 150 m (în linie curentă), 80m (manevră) |
Viteza maximă de circulaţie: | 140 km/h |
Frâna pneumatică: | KE-GPR |
Alimentare electrică: | 1500 V 50 Hz c.a. |
Încălzirea: | aer modulat |
Număr de locuri: | 80 (10 comp. cu câte 8 locuri) |
Număr cabine toaletă: | 2, cu descărcare între şine |