Vagoane de călători
- Seriile 19-80 şi 21-80
[16/26-05] [26/36/84-16] [16/26-17] [29-22] [26-26] [10/20-31] [11/21-31] [19/20-47] [11/21-47, 21-57] [20-49] [19/20/39-50] [19/20-54] [19/20-55] [10/19-56] [19/20-57] [20-58,20-81] [20-59] [20-68] [10-70] [19/21-70] [19/20-76] [21-76, 84/89-87] [19/21-80] [19/20-83] [21-86] [19-87] [20/21-87]
[10-90, 10-91] [21-90] [84-33, 22/30/84-76, 22/84-96]
Vagoane cuşetă: [50-30, 40-31, 40-70] [59-50, 44-31] [vagon īnsoţire trenuri RO-LA 85-30]
Vagoane de dormit: [71-31] [71-70, 71-80] [75-71] [70-91] [60-41, 60-50, 70-50]
[Vagoane Business] [Vagoane bar/restaurant] [Vagoane de poştă/bagaje] [Vagoane transp. auto]
[Vagoane aparţinānd operatorilor privaţi]
Ultima actualizare: 04.01.2012, 00:02.
(126 poze)
Vagoanele seriile 19-80 şi 21-80 au fost cumpărate de CFR īn perioada 1992-1994 de la DWA Bautzen. Sunt apte pentru circulaţia īn trafic internaţional şi folosite la trenuri Regio (R) şi InterRegio (IR).
Īn cazul fotografiilor realizate īnainte de 11.12.2011 se precizează rangurile de tren existente la acea dată, respectiv P (Personal), A (Accelerat), R (Rapid) şi IC (InterCity).
Seria 19-80 | Seria 21-80 | |
Codificarea literală: | Amee | Bmee |
Ani de fabricaţie: | 1993 (24 buc) - 1994 (5 buc) | 1992 (17 buc) - 1993 (41 buc) |
Provine din: | Seria 19-80 | Seria 21-80 |
Lungimea peste tampoane: | 26.400 mm | |
Ampatamentul: | 19.000 mm | |
Masa vagonului gol: | 39 tone | 39 tone |
Viteza maximă de circulaţie: | 160 km/h | |
Boghiurile: | GP 200 S | |
Frāna pneumatică: | KE-GPR-D | |
Tensiuni de alimentare: | 1000 V 17,5 Hz c.a., 1500 V 50 Hz c.a., 1500 V c.c., 3000 V c.c. | |
Īncălzire: | cu aer modulat; abur | |
Număr de locuri: | 54 (9 comp. a 6 locuri) | 88 (11 comp. a 8 locuri) |
Cabine toaletă: | 2, cu descărcare īntre şine |