Dr2005 scrie:Îl punem şi pe ăsta lângă 245 şi 4041 de la Victoria...
133 scrie:S-ar putea sa ai o surpriza, #245 a fost saptamana trecuta cel putin o zi prin linia 10. Am tras de bicicleta pana am ramas fara respiratie sa ajung intr-un unghi bun de poza dar s-a pus semafor rosu si am renuntat.
133 scrie:Sunt destule V3A de "inviat" daca se vrea resuscitare de vagoane.
133 scrie:Cat despre Militari... aia sunt nesimtiti pur si simplu cu un V3A au intrat intr-un tir si l-au facut praf, unuia au incercat "sa-i dea foc", altul (care e abia scos din RK) il trambaleaza cu luminile stinse in bataie de joc totala fata de calatori. Sa stea ei acolo cand s-o mai sinchisi cineva sa invie tramvaie de 40+ ani pentru cheful lor.
133 scrie:Am tras de bicicleta pana am ramas fara respiratie sa ajung intr-un unghi bun de poza
133 scrie:Ai facut o re-re-recapitulare a avantajelor de la Tatre. Si din nou ti-au scapat problemele de sasiu, care la RK-uri... n-a fost schimbat. E bine ca decoleaza si franeaza la punct fix... ideea ar fi sa nu se rupa in doua totusi. Ca fapt divers mi-ar placea sa vad Tatre cu 70 la ora pe Basarabia. Cred ca s-ar opri direct in stadion!
133 scrie:#245 a rost reparat si circula. Probabil in timp se va face ceva si cu #4041. Sunt (printre putinele) bidirectionale deci cu siguranta beneficiaza de prioritate.
133 scrie:Chestiunea jenanta principala este solutia de secol 19 cu doua saloane independente. Asa daca ne complacem cu solutia asta am putea sa agatam cate o rulota la cateva Citaro si sa nu ne mai batem capul cu licitatii si pentru autobuze articulate.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori