Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Depre tramvaiele din Bucureşti

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Mar 31 Ian 2017, 21:43

#306 circula constant deocamdata, a ramas in 32, dar are o chestie bizara... ii atarna... fundul. Privit din spate-stanga arata ca si cum sectiunea 3 ar avea sasiul rupt in zona usii 5.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Sâm 11 Feb 2017, 21:02

Mortaciunea asta de #144, avand in vedere ca a iesit din RK, normal ar fi fost sa fie titular prin 41, dar avand in vedere penele din chiar prima saptamana de traseu a ramas sa se trambaleze pe otelul rosu pe Mihalache.
32718767981_b471f38753_c.jpg
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Lun 13 Feb 2017, 20:13

Ieri mortaciune azi OZN! #144 a fost azi racheta in 41! :shock: M-a depasit pe Grant, am crezut ca-i ceva Lamborghini!
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Mar 21 Feb 2017, 22:28

#083 probabil va lipsi o perioada. A ajuns azi la 16:15 in Razoare cu boghiul 4 fumegand generos (cu aroma de electric :lol: ). Si vatmanul s-a ambitionat sa plece mai departe spre 13 septembrie cu calatori cu tot, intr-o alta tromba de fum.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde Dr2005 » Mie 22 Feb 2017, 20:40

Dacă e fum e de la frâna de staţionare blocată. Se rezolvă la cheie, doar că mirosul ăla dispare greu (mi-a mirosit canadiana aşa o lună după ce am mers cu un tramvai cu astfel de probleme).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1959
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Mie 08 Mar 2017, 10:05

PPC-ul #181 a avut o tamponare pe partea usii 1. Din fericire nu grava si circula.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Mie 05 Apr 2017, 21:12

#409 are un pantograf nou si lucios cu patine de aluminiu la fel de noi si lucioase.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Mie 17 Mai 2017, 16:58

Azi pe la pranz a crapat #3006 (banuiesc din 8). A ajuns pe la 13:30 in Ghencea impins de una Tatra/47 si a plecat tractat de o alta Tatra/47!
Fişiere ataşate
34715721975_8c692a4fe6_c.jpg
33873466554_2f503dbea7_c.jpg
33873466774_7370b9d49b_c.jpg
34715721835_6c2d56825b_c.jpg
34553989562_682f8691c0_c.jpg
34584895841_4329c6e7e9_c.jpg
33873466134_9daf817bab_c.jpg
34331497520_8ac5cb5a1d_c.jpg
34715721655_58373ce800_c.jpg
34553989322_2f9f0d6178_c.jpg
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Joi 25 Mai 2017, 21:40

#045 s-a retras singur "defect" pe la 15:30. Din 14.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Vin 26 Mai 2017, 19:33

#152 a reusit performanta sa se retrag defect de doua ori in aceeasi zi. Azi dimineata dupa 10:00 si inca odata dupa 16:30.

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Vin 09 Iun 2017, 21:23

LF #416 a iesit azi in probe, posibil de maine sa reintre in traseu. Nu stiu ce sa cred, ori vagoanele astea chiar sunt un concept problema, ori liniile foarte proaste pe care circula de la Dudesti la Sura Mare le pun capac, ori face depoul ceva in neregula cu ele...
In alta ordine de idei 93PPC #181 ruleaza azi cu un nou set de boghiuri, imaculate.
V2A-T #3006 circula, din fericiere n-a crapat definitiv la ultima defectare.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde Dr2005 » Dum 11 Iun 2017, 17:11

Sunt depouri şi depouri... Dudeşti întotdeauna a avut un coeficient de utilizare a parcului foarte redus, Militari la fel, în timp ce Victoria sau Bucureştii-Noi mereu au fost la limită. Nimeni nu stă să reîmpartă vagoanele şi/sau turele între depouri, că doar timpu' trece, leafa merge.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1959
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Dum 11 Iun 2017, 21:42

Da, azi #416 este in linie.
In alta ordine de idei pe Basarabia azi se trambalau si #334 si #302, ca doar asta merita vagoanele proaspat revenite, botezul liniilor rupte! :twisted:
#334 are o particularitate, liniile trasate pe rotile boghiului 1 sunt cu albastru, nu cu alb. Doar pe boghiul 1.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde Dr2005 » Dum 11 Iun 2017, 21:47

La V3A bandajul e prins cu prizoane... ar trebui liniile trasate peste ele şi peste capul osiei, nu peste bandaj, că bandajul în sine nu are cum să se rotească faţă de roată.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1959
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Dum 11 Iun 2017, 21:55

Imi cer scuze pentru precizarea vaga, este vorba de liniile din capul osiei, trasate cu albastru si nu cu alb.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Mar 13 Iun 2017, 20:54

#224 a iesit anticipat azi din 41, la ora 15:00 se retragea "defect" din Ghencea spre Trafic Greu, in timp ce alte vagoane de la Alexandria faceau acces in 41 in sens invers.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Mar 04 Iul 2017, 21:20

Ora 21:15, #358 afisand afisaj fata "defect" afisaj spate linia 40, impins de #254 (cu calatori) prin intersectia Cantemir cu Marasesti sens spre pasaj Marasesti.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Sâm 30 Sep 2017, 21:18

Cred ca soferii nu s-au obisnuit cu tramvaiele pe la Sudului. :twisted: Zilele trecute #413 umbla cu juma' din capacul de la purtator (partea cu usile) lipsa. Azi #411 e lovit in zona jos lateral - fata stanga, la cabina.
In alta ordine de idei #308 a primit o revopsire a fustei gri, nu in "gri depou" ci intr-un gri mai inchis chiar si decat cel de urac.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Dum 01 Oct 2017, 21:31

EPC #246 a primit bandaje noi si lucioase, azi se trambala prin Tei.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Mar 31 Oct 2017, 11:09

#219 circula in 8 zilele trecute cu firma din spate blocata pe 32. :twisted:
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Lun 06 Noi 2017, 11:19

Azi cel putin doua V2A-T in 25, unul din ele fiind #3005.
Ca fapt divers a reaparut tot in 25 #010 care a stat o perioada exilat prin linii obscure gen 4 datorita bandajelor foarte subtiri. E pacat ca nici pana la data asta nu a ajuns la rebandajat. Rathgeber-ul Giurgiului pleca spre URAC, poate aduce ceva bandaje...
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Lun 06 Noi 2017, 19:48

Azi #4012 a avut ceva probleme, afisand retragere, a dat vreo doua rateuri la plecare la Sudului si mirosea puternic "a ferodou". Adunase trei-patru vagoane in urma, din care primele doua pusesera avariile. Am ajuns tarziu ca sa vad daca a fost impins pana acolo. Rondul l-a trecut singur si n-am stat sa vad daca l-a remorcat LF-ul care a trecut inaintea lui.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Vin 24 Noi 2017, 22:48

#216 proaspat rebandajat.

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Sâm 25 Noi 2017, 20:14

Vagoane de Titan in 1, halucinant! :shock: :o M-am dus special sa vad daca nu cumva a luat foc depoul Dudesti! E intact! :twisted: Am sa incerc luni sa fac o condica a LF-urilor si PPC-urilor in traseu.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde Dr2005 » Sâm 25 Noi 2017, 23:47

Nu a luat foc Dudeştiul, dar a luat foc 254 pe linia 25 alaltăieri. Îl punem şi pe ăsta lângă 245 şi 4041 de la Victoria... poate cu ocazia asta se revine la Tatrele cuplate, că un cablu prăjit în 40 de ani nu e incident major.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1959
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Dum 26 Noi 2017, 20:27

Da... deci treaba e cam asa... Dudestiul are doua PPC aproape zilnic in 10 (ture care in mod normal sunt de la Victoria, care e in pana de vagoane) asa ca imprumuta doua vagoane de la Titan pentru doua ture in 1. :roll: Banuiesc ca Victoria e la cutite cu Titanul sau ceva daca trebuie sa intermedieze Dudestiul "transferurile".
Cat despre Militari... aia sunt nesimtiti pur si simplu cu un V3A au intrat intr-un tir si l-au facut praf, unuia au incercat "sa-i dea foc", altul (care e abia scos din RK) il trambaleaza cu luminile stinse in bataie de joc totala fata de calatori. Sa stea ei acolo cand s-o mai sinchisi cineva sa invie tramvaie de 40+ ani pentru cheful lor. Tatrele au luat majoritatea alura de copaie, "au facut hernie", le atarna burta, milioanele de calatori transportate de-a lungul deceniilor au reusit sa indoaie sasiul. Tragem de calul muribund in timp ce ETA schimba "herghelia" a 4 a oara. Daca vor neaparat ca circule cu boghiul de Tatra eventual sa faca presiuni pentru mai multe V2A-T-uri.
P.S. Aia ce a aparut in poze a fost mai mult decat un cablu prajit, era ditamai focul de tabara. Da Tatrele pe Coposu-Calarasilor-Basarabia si mai vorbim de "fiabilitate". Sunt destule V3A de "inviat" daca se vrea resuscitare de vagoane. Ca la resuscitare o sa ramanem multa vreme de acum incolo acum ca autobuzele sunt pe teava. Sau poate se produce un miracol de Craciun si se transforma RATB in S.C. si atunci ne-a rezolvat (teoretic) european. :mrgreen:
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Dum 26 Noi 2017, 21:37

Dr2005 scrie:Îl punem şi pe ăsta lângă 245 şi 4041 de la Victoria...


S-ar putea sa ai o surpriza, #245 a fost saptamana trecuta cel putin o zi prin linia 10. :twisted: Am tras de bicicleta pana am ramas fara respiratie sa ajung intr-un unghi bun de poza dar s-a pus semafor rosu si am renuntat.

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde Dr2005 » Lun 27 Noi 2017, 09:22

133 scrie:S-ar putea sa ai o surpriza, #245 a fost saptamana trecuta cel putin o zi prin linia 10. :twisted: Am tras de bicicleta pana am ramas fara respiratie sa ajung intr-un unghi bun de poza dar s-a pus semafor rosu si am renuntat.

Când a fost parada tramvaielor, 245 a luat apă în motoare pe la Obor, ceea ce a dus la prăjirea cablurilor de forţă, cu fum şi tot tacâmu'. Cum nu s-a făcut scurtcircuit atât de mare încât să topească tabla (ca la #4041), l-au reparat în depou după aia.

133 scrie:Sunt destule V3A de "inviat" daca se vrea resuscitare de vagoane.

Pe măsură ce se învie unele, vor crăpa altele. V3A-ul nu a fost niciodată un tramvai fiabil şi nici nu va fi vreodată, va rămâne doar o copie proastă de LHB, cu acţionare de Thomson-Houston. Să nu uităm că acum câţiva ani, cel puţin la Alexandria şi Bucureştii-Noi erau tramvaie care nu aveau voie pe linia 41 din cauza rulmenţilor crapodină duşi. La Tatre nu am auzit de astfel de probleme, de fapt nici nu ar avea cum, că la Tatre nu ai bilele libere pe un cerc cu raza de vreo 2m pe care să-ţi sprijine caroseria.

133 scrie:Cat despre Militari... aia sunt nesimtiti pur si simplu cu un V3A au intrat intr-un tir si l-au facut praf, unuia au incercat "sa-i dea foc", altul (care e abia scos din RK) il trambaleaza cu luminile stinse in bataie de joc totala fata de calatori. Sa stea ei acolo cand s-o mai sinchisi cineva sa invie tramvaie de 40+ ani pentru cheful lor.

Ăia nu au mai văzut V3A până acum... trebuie să îşi dea seama că cu V3A-ul nu mai poţi să mergi cu 70 la oră pe Preciziei şi să te mai şi opreşti la intersecţie, pur şi simplu nu-ţi ţin frânele (iar V3A-93 abia trece de 50). Nu mai poţi nici să pleci cu el de pe loc fără nisip, că nu e de totală aderenţă şi nici nu poţi să îl defrânezi cu mâna dacă rămâne frâna blocată, tre' să dai la cheie 40 de rotaţii. Şi mai trebuie să îşi dea seama şi că sursele statice de V3A-93 au obiceiul să ardă dintr-un foc toate neoanele din salon, că la majoritatea sunt direct pe sursă (de aia se sting la separatoare), nu din baterie ca la Tatre.

133 scrie:Am tras de bicicleta pana am ramas fara respiratie sa ajung intr-un unghi bun de poza

Nu s-a născut încă V3A-ul care să mă facă pe mine pe bicicletă, chiar şi pe vechiul DHS. Cu Tatrele e mai greu, pe Bd. Timişoara nu pot să mă ţin după ele, nici măcar când e traficul lejer (am încercat cu un 35, colegul din el a ajuns cu vreo 10 minute mai repede de la APACA la Dep. Militari).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1959
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde 133 » Lun 27 Noi 2017, 20:02

Ai facut o re-re-recapitulare a avantajelor de la Tatre. Si din nou ti-au scapat problemele de sasiu, care la RK-uri... n-a fost schimbat. E bine ca decoleaza si franeaza la punct fix... ideea ar fi sa nu se rupa in doua totusi. Ca fapt divers mi-ar placea sa vad Tatre cu 70 la ora pe Basarabia. Cred ca s-ar opri direct in stadion! :mrgreen:

#245 a rost reparat si circula. Probabil in timp se va face ceva si cu #4041. Sunt (printre putinele) bidirectionale deci cu siguranta beneficiaza de prioritate.

P.S. Nu s-a nascut tramvaiul (bucurestean) care sa ma faca pe mine pe bicicleta, daca am banda libera. Conditiile de trafic se vad prea bine in poze, sper sa nu sari peste ele. :twisted: However printre bordura si sirul de 30 de masini greu sa merg ca tramvaiul. Si asfaltul pana la semafor e valurit ca :twisted: . Totusi n-am chef sa merg pana la trecutul pe rosu pentru o poza.

Chestiunea jenanta principala este solutia de secol 19 cu doua saloane independente. Asa daca ne complacem cu solutia asta am putea sa agatam cate o rulota la cateva Citaro si sa nu ne mai batem capul cu licitatii si pentru autobuze articulate. :twisted:
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2393
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Defecţiuni, probleme, reparaţii - Tramvaie

Mesajde Dr2005 » Mar 28 Noi 2017, 08:50

133 scrie:Ai facut o re-re-recapitulare a avantajelor de la Tatre. Si din nou ti-au scapat problemele de sasiu, care la RK-uri... n-a fost schimbat. E bine ca decoleaza si franeaza la punct fix... ideea ar fi sa nu se rupa in doua totusi. Ca fapt divers mi-ar placea sa vad Tatre cu 70 la ora pe Basarabia. Cred ca s-ar opri direct in stadion! :mrgreen:

Nu s-a rupt niciunul încă. Pe când V3A-uri... Să nu uităm că cel mai nou V3A e cu 19 ani mai ,,tânăr" decât cea mai nouă Tatră. Şi, totuşi, deraierile şi ruperile de V3A-uri sunt ceva la ordinea zilei, mai ales că nu le ajută deloc construcţia în caz că se schimbă macazul sub ele.

133 scrie:#245 a rost reparat si circula. Probabil in timp se va face ceva si cu #4041. Sunt (printre putinele) bidirectionale deci cu siguranta beneficiaza de prioritate.

Exprimarea celor de la depoul Victoria ,,Avem 13 bidirecţionale" Când am întrebat de nu 14: ,,Păi pe ăla doar URACul îl mai face, dacă o mai vrea să-l facă". Deci nu are prea multă prioritate.

133 scrie:Chestiunea jenanta principala este solutia de secol 19 cu doua saloane independente. Asa daca ne complacem cu solutia asta am putea sa agatam cate o rulota la cateva Citaro si sa nu ne mai batem capul cu licitatii si pentru autobuze articulate. :twisted:

http://www.pragoimex.cz/en/page/barrier ... r-evo1-276
https://ru.wikipedia.org/wiki/71-911

Se pretează la trasee cu fluxuri reduse de călători. E drept, în prezent, cel puţin în Europa cea plină de reglementări, standarde şi directive, realizarea unor linii de tramvai implică costuri foarte mari, astfel că nu sunt rentabile pentru fluxuri mici de călători. Producătorii mari ştiu asta şi refuză să construiască vehicule mai mici (dacă s-o apuca Astra să construiască Autentic în serie, o să fie printre cele mai mici tramvaie produse în UE). Însă atunci când ai o reţea gata făcută, poţi lua în calcul şi tramvaie mai mici. Sunt oraşe care au păstrat parcuri vechi de Tatre, PCC-uri şi alte vehicule similare tocmai din motivul ăsta. Praga a făcut comandă specială pentru aşa ceva. Nu, nu sunt Tatre modernizate, deşi aşa par. Pur şi simplu au cerut cehii să se păstreze designul de Tatra şi să fie compatibile cu Tatrele modernizate.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1959
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tramvaie

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005