La cum danseaza sinele in canal sub pneuri la trecerile la nivel cu linia de tramvai in intersectiile de la Diham si Morarilor (de exemplu, ca mai sunt si altele) ar fi idiotic, chiar si din partea politiei, sa indisponibilizeze vatmanul pentru starea infrastructurii.
OUG195 articolul 5 alineatul 2: Administratorul drumului public sau dupa caz antreprenorul ori executantul lucrarilor este obligat sa semnalizeze corespunzator, cat mai repede posibil, orice obstacol aflat pe partea carosabila care stanjeneste sau pune in pericol siguranta circulatiei si sa ia toate masurile de inlaturare a acestuia.
alineatul6: In cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare a starii tehnice necorespunzatoare a drumului public, a nesemnalizarii sau a semnalizarii necorespunzatoare a acestuia, precum si a obstacolelor ori lucrarilor care se executa pe acestea, administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrarilor raspunde, dupa caz, administrativ, contraventional, civil sau penal, in conditiile legii.
V-am adus in atentie acum cel putin o luna ca starea liniilor OR este precara si se fac carpeli periculoase, prin "consolidarea" sudurilor cu bucati PC52, care risca sa deraieze tramvaiele prin prezenta lor in canalul longrinelor. Prima situatie de genul observata a fost la podul Timpuri Noi, adica fix in capatul strazii Nerva Traian.
Pai eu zic ca avem trei nume (de primari) pentru dosare penale fara numar fara numar.
As mai pune unul dar ala are alibi ca a mai reconstruit din ele.
Din pacate sunt aproape sigur ca justitia va fi "doar pentru catei" si vor pica de fraieri cei de la sectia linii, care au facut carpelile.
Ganditi-va ce ar insema sa vina o ambulanta cu viteza pe liniile astea de tramvai! Si ganditi-va ca infrastructura de tramvai in stare chiar mai buna a ajuns pe mana pe mana unor
n-egoisti care reconstruiesc refugiile de tramvai fara sa semnalizeze corespunzator lucrarile sau ingustate astfel incat nu mai prezinta siguranta in exploatare (vezi tot linia 19, refugiul de la intersectia Mihai Bravu cu Calea Vitan) si pe mana unor
balosi care din comoditate in loc sa inlocuiasca gratarele lipsa de la cutiile de drenaj a apei de pe liniile de tramvai le-au umplut cu asfalt condamnind aceste linii la acumularea de apa si mazga si acvaplanarea vehiculelor cu pneuri care circula pe ele, autobuze, ambulante, masini de politie sau reconstruirea de refugii cu imposibilitatea scurgerii apei de pe linii astfel incat atunci cand tramvaiul intra in statie spala picioarele calatorilor de pe refugiu cu o viitura noroioasa, vezi statia Cutitul de Argint.
Furthermore! Ghivece cu boschetei plantate intre liniile de tramvai ca obstacol in calea scurgerii apei pluviale cauzind acumulari de apa pe linii si scoaterea bordurilor dintre strada (carosabil) si trotuar din ecuatia dirijarii si scurgerii apei pluviale prin asfaltarea de spatii verzi si aducerea lor la nivelul carosabilului cu caminele de captare prinse intre banda 1 si parcarile in spic, astfel incat apa se scurge haotic, impinsa incolo si incoace de roti pe o suprafata fata o inclinare clara.
Zero planificare, zero inginerie, 100% smenareala politica, kitscheala supraevaluata. Jaf!