Discuţii generale

Despre metroul bucureştean

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mie 19 Dec 2018, 21:55

133 scrie:phUTI portile de acces cam dau chix desi sunt nou noute. Azi portile 3 si 4 de la Obor sunt kaput!

Asta era in 27 noiembrie. In 18 decembrie ghici ce, poarta 5 de la Obor kaput!
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Joi 20 Dec 2018, 00:03

Deci porţile 3, 4 şi 5 sunt nefuncţionale?

În altă ordine de idei, recomand în vreo 2 săptămâni efectuarea unui stoc de cartele de 10 călătorii la preţul actual (luate de la automat, ca să fie valabile 6 luni de la momentul emiterii).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2268
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Joi 20 Dec 2018, 20:27

Nu, acum doar 5 e defecta, ideea este ca se repara una si crapa alta, invecinata. :evil: Si sunt noi!

P.S. Decat sa fac stoc de cartele mai bine imi mai cumpar o bicicleta. :twisted: Oricum si alea cumparate de la casa au acum valabilitate 6 luni. Uite una din 26 noiembrie a.c.
Fişiere ataşate
IMG_20181220_203133.jpg
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Vin 21 Dec 2018, 17:31

Toate cartelele au valabilitate 6 luni de la încărcare. Cele de la casă sunt încărcate cu mai mult timp înurmă, în vreme ce ele de la automate sunt încărcate pe loc. 26 noiembrie + 6 luni este 26 mai, nu 30 aprilie.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2268
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Vin 21 Dec 2018, 23:06

Am inteles. Oricum azi dimineata am scos iar pe bicicleta un timp inegelabil cu autoturismul sau STB deci raman la rezolutia cu o bicicleta noua in locul cartelelor. :)
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Joi 03 Ian 2019, 12:52

Metroul se duce rapid pe apa sambetei radoiene!
3 intrari la Obor am avut si eu, pe la acelasi capat:
27 noiembrie 2018 portile 3&4 defecte (poate si altele in capul opus)
18 decembrie 2018 poarta 5 defecta
3 ianuarie 2019 ghici ce! portile 3&4&5 defecte! :P

De data asta vin cu dovada.
IMG_20190103_115104A.jpg


IMG_20190103_115138A.jpg


Mai departe, pe M2, nici nu se viseaza sa se mai rectifice sina, calatoria incepe sa semene cu evolutia STB pe otelul rosu.
Bonus: sistemul de "prognozare" a trenurilor pe M2 s-a molipsit de la M4, unde este in "probe de functionare" de ani.
IMG_20190103_120443A.jpg
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mar 19 Feb 2019, 11:15

In virtutea experientei mizerabile cu M5 Pantelimon care ne-a lasat cu o magistrala la nivel de racord si un tramvai nefinalizat cu niste tarabe obosite ca loctiitori de vagoane propun o schimbare de strategie pentru M4 Sud astfel incat sa fie regandita si sa nu urmeze firul Soselei Giugiului ci firul fostei cai ferate industriale de la Gara Progresul la Trafic Greu.

Exista in mod clar avantaje si dezavantaje.
Dezavantajul principal este desigur omiterea concentratiei maxime de potentiali calatori din nu foarte multele blocuri de pe Sos. Giurgiului (in mare parte un front stradal si atat).
Avantajele principale ar fi desigur neintreruperea circulatiei tramvaielor pe Sos. Giurgiului si nedesfintarea liniilor reabilitate, crarea unei premise pentru o noua artera in sectorul 5 ce va schimba destul de rapid fata zonelor riverane si implicit un booster pentru evolutia Ferentariului ce este ignorat complet de municipalitate, o artera care poate avea o continuitate via Bd. Marasesti spre Dristor..

Este un lucru mizerabil ca PMB prin STB nu au creat linii de tramvai naveta pe Iancului-Pantelimon si Giurgiului cu deversare in M1 si M2.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Dum 07 Apr 2019, 11:36

Cica Metrorex vrea sa cumpere trenuri pentru M5. Si cica refuza trenuri cu aliaje de aluminiu, vor doar cu otel, pe motiv neoficial ca "aluminiul se comporta naspa la incendiu".
Pe cartele ar trebui inscriptionat: Stimati calatori s-ar putea sa va dam foc. Continuarea calatoriei reprezinta acceptul dumneavoastra pentru termenii si conditiile de transport dubioase. :twisted: :evil:

Asta deja este un fel de anunt de intentie.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Dum 14 Apr 2019, 16:53

Absolut fals, de fapt BM şi CAF au cutie de inox (adică oţel inoxidabil, că oţelul ,,simplu" e tabla) şi pentru trenurile noi s-a cerut tot inox. Unii producători nu (mai) au în gamă trenuri din inox, aşa că fac contestaţii. Ca să faci caroseria din aluminiu ai nevoie de o structură de rezistenţă din oţel, nu poţi face cutie autoportantă. Numai că acel oţel va trebui protejat anticoroziv şi verificat periodic, în vreme ce inoxul practic nu are moarte.
E drept, aluminiul este mai uşor, dar pentru a corespunde normelor de siguranţă e nevoie de structuri de rezistenţă din oţel destul de complexe pe sub tabla de aluminiu, ceea ce cam anulează din avantaje, mai ales că metroul, în general, este un vehicul greu. La tramvaie şi alte vehicule uşoare (autobuze sau chiar autoturisme) se practică utilizarea caroseriilor din aluminiu, dar la trenuri şi metrouri nu prea.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2268
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Dum 14 Apr 2019, 22:00

Bine, oricum mai au timp sa se gandeasca, azi CV DT34-PDT era la nivel de executare puturi epuisment... :roll: Pana strapung tunelele si definitiveaza structura ca sa planteze calea de rulare mai un an pe putin.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Vin 10 Mai 2019, 12:00

Ura! Am intrat la metrou si luna asta odata, traditional prin statia Obor si am reusit sa mai bifez inca o poarta defecta.
Poarta 2 (intrare) sta permanent deschisa, primitor!

P.S. Pe M2 un (acelasi) isteric repeta obsesiv in difuzoarele din statii ca accesul cu carucioare se face pe la prima usa, ceea ce evident este o prostie pentru ca la prima usa (pe M2) nici nu prea poti sa te urci, cu sau fara carucior. Lasand la o parte ca la unele trenuri usile se deschid din buton iar la altele se deschid toate automat, pentru ca fiecare conducator de tren e pe regulamentului lui propriu si personal.
Fişiere ataşate
IMG_20190510_115335.jpg
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Sâm 24 Aug 2019, 10:44

Metrocul SA executa studii geotehnice pentru Magistrala 4, tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul. Aparent dupa experienta nefericita cu Pantelimonul Metrorex nu a renuntat la ideile tampite de a face metrou exact acolo unde exista deja tramvai. Soseaua Giurgiului, Soseaua Viilor, Calea Ferentari, Calea Rahovei sunt deservite de linii de tramvai modernizate prin anii 2000. Sunt aproape sigur ca nimeni nu si-a pus problema sa tina cont de aceste aspecte si sa modifice planul initial cu M4 pe la Eroii Revolutiei si pe sub Soseaua Giurgiului si sa regandeasca M4 pe la 13 septembrie - Sebastian - Soseaua Salaj / Cladova-Branistari.
Soseaua Salaj ar fi varianta logica de traseu pentru M4 pentru o dezvoltare mai coerenta a sud-vestului Bucurestiului, care a ramas rau de caruta din cauza tramei stradale inghetate in secolul 20. Dar... pe principiul "la vremuri noi, tot noi"... tot Metrocul SA, tot cu planurile lui Ceausescu... dar probabil cu muncitori vietnamezi, ca aparent romanii s-au saturat toti de cretinismele marilor car(m/)paci! :twisted:
Fişiere ataşate
IMG_20190821_132721.jpg
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Dum 25 Aug 2019, 15:39

133 scrie:tot cu planurile lui Ceausescu


Care planuri sunt, de fapt, din perioada interbelică, adaptate ,,sistematizării" comuniste, ele fiind pornite de la Dimitrie Leonida, Elie Radu, Cincinat Sfinţescu şi Duliu Marcu.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2268
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Sâm 31 Aug 2019, 22:42

Obor poarta 5 (din nou) defecta. Una din cele traditionale 3&4&5. :twisted:
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Joi 03 Oct 2019, 21:48

Hehee... rezolva balosu problema rebrusmentului la Berceni, mai face o statie cam in dreptul Can-Pack, cica pe fonduri europene! Poate se apuca de facut si tramvai si troleibuz, ca duamna clar nu e in stare.
# Tramvai pe Luica, Turnu Magurele si Iriceanu. :mrgreen:
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Vin 04 Oct 2019, 16:22

Priviti si va minunati! :shock: :o :x
https://sectorul4news.ro/video-cum-va-a ... a-berceni/
Dezvoltarea coeranta a urbei pe zona de sud este compromisa pe termen lung de ingustimea mintilor de la butoane.
In loc sa coboare la loc in subteran dupa statia (actual) terminus Berceni (care si ea ar trebui sa migreze in subteran intr-un viitor incert iar la suprafata sa ramana eventual ceva linii de garare) metroul va merge in continuare pe la suprafata pana se va izbi in centura rutiera, intr-un orizont de timp incert momentan. Dar nu-i nimic, probabil ca va face CNAIR vreun (megalo)giratoriu suspendat acolo si metroul va trece pe sub el. :roll:
Desigur or sa vina ultraspecialistii de la metroculesa sa ne explice ca migrarea totului in subteran ar fi prea scump, prea complicat, prea prea prea... nu mai stiu cum. Noroc ca l-au gasit pe balosul habarnist sa-l tapeze de niste bani si pe urma sa-i puna in carca bazaconia. :x
Desigur pentru balos presupun ca ideea de baza pare este ca face 'parterul' pentru cetatean si mai face ceva pe la 'etaj' ramane de vazut pentru cine.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Sâm 05 Oct 2019, 12:49

Aia e linia de legătură dintre M2 şi reţeaua de feroviară, ea ţine până la acest post de macazuri de lângă staţia Popeşti-Leordeni: https://www.google.ro/maps/@44.3523203, ... 312!8i6656

Există alimentare prin şina a 3a de la depou până la Cimitirul Adormirea Maicii Domnului, tronsonul respectiv fiind înconjurat cu gard. Mai departe de zona aia oricum nu ai cum să duci un metrou aşa, pentru că sigur se găseşte vreun câine sau chiar vreun om care să îţi atingă şina a 3a şi să se prăjească.

Zona e de câmp, practic, nu are niciun rost să construieşti tunel pe acolo.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2268
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Sâm 05 Oct 2019, 22:43

AOLEU! Uitasem de cimitir! Ba taman si obligatoriu trebuie ingropat metroul la loc, ca sa poata trece cu bine cale dubla, fara 'griji si complexe' si de cimitirul sufletului si de centura feroviara si de centura rutiera, in caz ca se mai extinde Bucurestiul pana in panzele albe, nu in 20-20 ci in 22-00!

P.S. Si intre Leonida si Berceni a fost camp binemersi. Si nu mai este. Gandim pentru maine sau pentru minim un deceniu? Mai bine ne uitam dupa exemplul palpabil, la cimitirul Metalurgiei, care este asediat de blocuri. Ghici ce ar fi fost in poze acum 10 ani! Toate astea sunt intre Drumul Binelui si Drumul Jilavei!
Pe viitor Str. Viilor si Str. Scolii din Popesti trebuie sa se verse in Sos. Berceni, iar asta inseamna metrou ingropat.
P.S. 2. Sa-l intrebe cineva pe balos de ce statia asta de metrou este in format P+2 in randare, mai exact ce se va gasi la etajele 1 si 2! :twisted:
Fişiere ataşate
IMG_20191002_125925.jpg
IMG_20191002_130128.jpg
IMG_20191002_125350.jpg
IMG_20191002_124726.jpg
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Dum 06 Oct 2019, 11:49

Ce e pe stânga liniei de metrou (cum mergi dinspre Berceni spre cimitir) este Popeşti-Leordeni. Până acum niciun primar de sector sau de Bucureşti nu a ţinut cont de dezvoltarea localităţilor vecine şi nici invers. În schimb, există localităţi cu 3 cojones şi localităţi fără, dovadă că Militari Rezidence (Chiajna), Cartier Latin, Fortuna şi Str. Parfumului (Bragadiru) şi Pipera (Voluntari) au autobuze STB la tarif de oraş, în vreme ce bucureştenii din Şos. Chitila, de pildă, trebuie să plătească tarif preorăşenesc, iar cei din noile blocuri ridicate prin sectorul 3, de pildă, au doar mersul pe jos.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2268
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Dum 06 Oct 2019, 19:47

Daca or sa conclucreze Sectorul doi papuci cu Popestii de Ilfov pentru dezvoltare unitara ramane irelevant pentru metrou (care este la minister). Cert este ca metroul trebuie sa tina seama de trama stradala iar o statie la suprafata la Can-Pack paralel cu strada si nu sub ea inseamna capat de drum in gardul cimitirului pentru un fir din doua, fara sa se mai poata face o continuare pe viitor decat cu stramutarea unui procent din cimitir. Improbabil. Si mai multe complicatii dupa cimitir, unde ai cale ferata si DNCB. Daca Metrorexul si-a asumat acest capat de drum pentru M2 atunci e OK, din punct de vedere al metroului. Doar sa nu ne trezim ca trenurile actuale nu fac fata acestei distante suplimentare prin intemperii, in special viscol.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mar 26 Noi 2019, 14:43

Cica s-a lansat licitatia pentru modernizarea M2. Presupun ca aici e 0,3% deficit bugetar adaugat peste 4%, de saptamana trecuta pana sapatamana asta! :twisted: Sa ghicim cati ofertanti vor fi... poate... 1 (unu)? Evident obligatoriu cu phUTI la pachet. Mai rau ca la vot, acolo macar sunt doi. :twisted:
Multe succesuri la cooptarea cat mai multor ingineri turci in proiectele astea.

P.S. Lolz, la metroupolitic taxi pelicanul euro 2 nu mai stie care-i nordu' si care-i sudu' Bucurestiului. Ma scuzati, nu m-am putut abtine... :oops: Dar pe de alta parte cu conducatorii statului nestiind aria cercului dar sustinuti totusi de peste juma' din indreptatitii sa aleaga responsabil si in cunostinta de cauza... de ce m-ar mai mira ceva...
P.S. Ar fi fost sansa acum sa mai comande 'ca modernizare' vreo 5 trenuri de la JAF pe motiv de rebrusare mai rapida... Inca 3-4 IVA si rezolvau temporar cu M5...
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mar 04 Feb 2020, 22:43

Iata ce se intampla cand un subiect simplu dar important ajunge pe mana unei duamne fara tangenta cu subiectul, asta insemnand ca probabil dansa provine dintro localitate peste nici nu se vede macar trenul, nu mai zici metroul! :twisted:

https://www.economica.net/metrorex-rece ... 79247.html

"Trenurile de metrou ratează, uneori, intrarea în stații din cauza birocrației. Metrorex se "chinuie" de un an să recepționeze semnalizarea pe M4"

Duamna care este Anemona Andone, rusine mareeeeee! De la Scanteia incoace am intalnit multe rusini dar deja jurnalismul a intrat in zodia jenibilului!
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Mie 05 Feb 2020, 10:31

Basarabul nu ai cum să îl ratezi, pentru că semnalizarea funcţionează acolo. Numai că de când cu prelungirea la Străuleşti, nu toate trenurile au sistemul de siguranţă pe ele, cele cu care s-a suplimentat M4 nu îl au.
Treaba asta a făcut şi obiectul unei investigaţii AGIFER (depăşirea semnalului care ordonă oprirea este incident).

Recepţia unui echipament presupune mai mult decât o hârtie semnată de ambele părţi. Dacă constructorul nu s-a achitat de obligaţii, nu se va recepţiona nimic, mai ales că e vorba de siguranţa circulaţiei.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2268
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mie 05 Feb 2020, 11:21

Ma refeream la exprimarea precara spre lamentabila corelata analfabetismului tehnic. Trenurile pot rata cel mult oprirea in statie, nu intrarea, pentru ca nu exista vreo abatuta pe langa statie pe care sa intre trenurile, ocolind/ratind statia... :twisted:

P.S. Reportajul ala din URAC cu un maistru care zice 'vagon belefeu' l-ati vazut? :twisted: Tulai doamne, chiar nu se gaseste nici un inginer in metrorex si stb sa dea din gura si pentru profani? Sau au emigrat chiar toti? :shock: :o
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Mie 05 Feb 2020, 16:07

Dacă ratezi intrarea în staţie înseamnă că ai deraiat sau că ai luat-o pe un racord care ocoleşte staţia. Că şi abătuta face parte din teritoriul staţiei, care e cuprins între semnalele de intrare de la ambele capete.

Filmul cu belefeu' e făcut de sindicat... în general ăia cu mai multă carte nu se bagă în sindicate decât dacă conducerea comite nişte acte vădit ilegale şi nu se înţeleg cu ea cu vorba bună, mergând în instanţă (are mai mare greutate o acţiune făcută de un sindicat - care, eventual, are avocat plătit pe ştatul de plată, specializat pe litigii de muncă -, decât una în nume propriu, formulată între muncă, navetă şi îngrijit copiii). Majoritatea membrilor e formată din oameni simpli, care nu-şi cunosc drepturile şi cred că sindicatul îi apără. Or dacă meşterul din imagini toată viaţa a strâns şuruburi - conform fişei postului - ce putea el să spună despre tramvaiul în ansamblu?
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2268
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mie 05 Feb 2020, 21:46

Deci jurnalismul a deraiat pe intersatatie, foarte departe de statia urmatoare.
Si deci, in cazul URAC, sindicatul s-a gandit sa-si faca o antireclama sadica la "belefeu". :x
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mar 12 Mai 2020, 23:09

Vaai, metrocul sa a intrat in depresie dupa ce i s-a sutit metroul de Cluj de sub nas si CFR i-a anihilat 'ninja style' M6 cu trenul 'fulger' spre aeroport. Nici de 'inelara sud' nu la mai arde.

Oricum in lipsa de racorduri noi inutile la toate cimitirele limitrofe nu inseamna ca nu se poate face munca patriotica... pardon, am vrut sa spun inginerie utila si isteata. :twisted:
Exista o serie de imbunatatiri pentru fluidizare si flexibilitate ce pot fi aduse infrastructurii existente dar si proiecte noi viabile.

1. Racordul M1-M1&3 BabaNovac - Mihai Bravu (Dudesti) un singur fir.
2. Finalizarea racordului M1-M2 Unirii - Cantemir (Spiridon).
3. MS "Magistrala Sud" Zetari - Luica - Turnu Magurele - Aparatori - Vitan Barzesti - Ramnicu Sarat - Rebreanu (corespondenta Titan2) - Potcoava - Diham - Delfinului - Doamna Ghica- Petricani - Pipera. Munca de la zero, probleme minore cu exproprierile, fezabilitate 150%. La prima vedere are o traiectorie usor bizara (pentru ca Grigorescu e ocupat de M1 nu poate sa mearga MS din pacate 'mai natural' prin Hateganu si prin Grigorescu) dar se observa si din satelit ca degreveaza M2 ajungand din Berceni in Pipera. Eventual ar putea fi 'intepata' in M1 la Postavarul si la Potcoava in limitele tehnicii si suspendarilor, putin probabil, sanse mici.
4. M5.2 Eroilor - Iancului.
5. M4b adica M4.2 Modificata sa deserveasca Rahova prin Ispirescu nu sa inlocuiasca aiurea tramvaiul existent (Unirii -) Viilor - Giurgiului - Gara Progresu.
6. M7b Sebastian - Unirii - Obor sau M7c Sebastian - Unirii - Stefan cel Mare.
7. M6b care substituie complet M6 (Piata Romana - ) Stefan cel Mare - Baneasa - Sisesti.
8. M2/MS prelungita in Pipera si la Aeroportul Otopeni.
9. Prelungirea M1 la Drumul intre Tarlale, Antilopa ramane doar acces in/din depou.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Sâm 23 Mai 2020, 22:32

Iee, uraa, avem IVA din nou pe M3. :evil:
Chipurile s-au rezervat niste Bombardier pentru probe pe M5. Ma intreb cum or trece de CV DT34-PDT! :twisted:
Deci pana la urma prostia manageriala la Metrorex chiar nu are limite si bagam trenuri mai bune pe un racord care se varsa intr-o magistrala cu trenuri mai proaste. Sper sa se trezeasca la realitate si sa ruleze IVA pe M5, nu pe M3.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Lun 01 Iun 2020, 08:12

Metrorexul iar are niste jocuri de glezne subterane. Aparitia IVA pe M3 acum desi M5 nu poate fi testata cu roti dincolo de CV DT34-PDT este o scuza lamentabila, de fapt sunt indisponibile prea multe JAF-uri si au migrat din Bombardiere pe M2 pe termen lung.
S-au gandit sa dreaga mentenanta busuiocului poate cu vre-o achizitie de trenuri noi de la Alstom.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Lun 01 Iun 2020, 10:55

E vorba de autorizarea mecanicilor pe IVA, atât a celor actuali de pe M1/3, cât şi a celor proaspăt angajaţi pentru M5. De aia circulă acele IVA acum.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2268
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Metrou

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005