Locomotive diesel hidraulice seria 89

Discuţii şi prezentări locomotive electrice şi diesel

Locomotive diesel hidraulice seria 89

Mesajde Dr2005 » Dum 29 Mar 2015, 15:21

Locomotive diesel hidraulice de 1250 CP cu generator pentru încălzirea trenului - Seria 89

Provin din modernizarea, cu ocazia reparaţiei generale, a locomotivelor seria 80 de către Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca. Agregatul pentru încălzirea cu abur a trenului a fost înlocuit cu un generator electric (1500 V 50 Hz c.a.), care poate asigura toate serviciile auxiliare are trenului.

Ecartament, mm ..................................................................... 1.435 (seriile 80/81), 1.520 (seria 84)
Lungimea între tampoane,mm.......................................................................................... 13.700
Distanţa osiilor extreme, mm ............................................................................................ 9.700
Distanţa între pivoţii boghiurilor,mm.................................................................................... 7.200
Înălţimea maximă a locomotivei de la coroana şinei, mm ............................................................ 4.650
Lăţimea maximă a locomotivei, mm .................................................................................... 3.070
Raza minimă de înscriere în curbă la:
– viteza de 30 km/oră,m..................................................................................................... 100
– viteza de 40 km/oră,m..................................................................................................... 150
– viteza de 100 km/oră,m.................................................................................................... 550
Lungimea totală a boghiului,mm.......................................................................................... 4.250
Lăţimea maximă a boghiului,mm......................................................................................... 2.502
Ampatamentul boghiului, mm ............................................................................................ 2.500
Diametrul la cercul de rulare al bandajului în stare nouă,mm......................................................... 1.000
Masa maximă în serviciu (complet alimentată), t ................................................................... 70 ± 3%
Sarcină maximă pe osie, t ........................................................................................... 17,5 ± 3%
Viteza maximă (bandaje semiuzate):
– regim uşor, km/oră ....................................................................................................... 100
– regim greu, km/oră ........................................................................................................ 60
Viteza minimă de durată:
– regim uşor, km/oră ........................................................................................................ 20
– regim greu, km/oră ........................................................................................................ 12
– la manevră, km/oră ......................................................................................................... 5
Protecţie la supraviteză a turbotransmisiei hidraulice (bandaje semiuzate), km/oră .............................. 110
Forţa de tracţiune maximă la greutate maximă la coef. de aderenţă= 0,33, kgf ................................ 23.000
Capacitatea rezervorului de combustibil, l ............................................................................. 3.000
Capacitatea instalaţiei de răcire, l .................................................................................... cca 930
Capacitatea instalaţiei de ungere, l ................................................................................... cca 360
Capacitatea rezervorului de nisip, kg ..................................................................................... 300
Funcţionarea motorului diesel la solicitarea maximă, cu rezervorul de combustibil complet alimentat, ore ....... 15
Tipul motorului diesel (licenţă Sulzer) ............................................................................ 6 LDA 28-B
Tipul turbotransmisiei hidraulice (licenţă “Voith”) .............................................. TH2 (L28/III 4–1,45/ST)
Tipul reductorului inversor (licenţă “Voith”) ...................................................................... NG 1200/2
Tipul atacurilor de osie (licenţă “Voith”) ................................................. A 35 SK(dublu), A 35 K (simplu)
Formula osiilor ............................................................................................................. Bo–Bo

Galerie foto
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1909
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Locomotive diesel hidraulice seria 89

Mesajde Dr2005 » Dum 29 Mar 2015, 15:28

89-0278-5 cu trenul R 8583 (Slobozia Veche - Ciulniţa), în staţia Slobozia Veche...
Imagine

... şi în staţia Ciulniţa:
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1909
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Locomotive diesel hidraulice seria 89

Mesajde Dr2005 » Sâm 28 Oct 2017, 22:05

89-0131-6 - Ploieşti Sud
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1909
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei


Înapoi la Locomotive electrice şi diesel

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005