Locomotive diesel hidraulice seria 82 (motor CAT)

Discuţii şi prezentări locomotive electrice şi diesel

Locomotive diesel hidraulice seria 82 (motor CAT)

Mesajde Dr2005 » Mar 18 Feb 2014, 12:55

Locomotive diesel hidraulice seria 82 (motor CAT)

Reprezintă modernizarea locomotivei LDH125 cu motor CAT şi generator pentru încălzirea trenului.

Primele astfel de locomotive au fost modernizate de către Faur S.A. Bucureşti, în colaborare cu Alstom, acestea fiind echipate şi cu o nouă transmisie hidraulică, al cărei ulei nu se mai găseşte în CFR, astfel că locomotivele cu pricina nu prea mai circulă. Prima locomotivă modernizată la Faur a fost 82-0229-3 (poze în galeria foto), în anul 2000.

Al doilea lot a fost modernizat începând cu anul 2008 de către Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca. Faţă de primul lot, aceste locomotive au fost echipate pentru conducere simplificată, iar transmisia hidraulică veche a fost păstrată. Totodată, au fost făcute şi modificări de design (detalii pe site-ul celor de la Remarul 16 Februarie).

Date tehnice:
Ecartament, mm .......................................................................................................... 1.435
Lungimea între tampoane,mm.......................................................................................... 13.700
Distanţa osiilor extreme, mm ............................................................................................ 9.700
Distanţa între pivoţii boghiurilor,mm.................................................................................... 7.200
Înălţimea maximă a locomotivei de la coroana şinei, mm ............................................................ 4.650
Lăţimea maximă a locomotivei, mm .................................................................................... 3.070
Raza minimă de înscriere în curbă la:
– viteza de 30 km/oră,m..................................................................................................... 100
– viteza de 40 km/oră,m..................................................................................................... 150
– viteza de 100 km/oră,m.................................................................................................... 550
Lungimea totală a boghiului,mm.......................................................................................... 4.250
Lăţimea maximă a boghiului,mm......................................................................................... 2.502
Ampatamentul boghiului, mm ............................................................................................ 2.500

Motorul: CATERIPLLAR 3508 C
Puterea nominală: 1360 cp
Turaţia nominală: 1800 rot/min
Turaţia de relanti: 600 rot/min
Masa: 4795 kg (în stare uscată)

Altele:
- Grup electrogen pentru încălzire tren
- Frână electropneumatică
- Instalaţie de climatizare a cabinei

Galerie foto
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1910
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Locomotive diesel hidraulice seria 82 (motor CAT)

Mesajde Dr2005 » Mar 18 Feb 2014, 12:57

82-0200-4 - Bucureşti Nord
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1910
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Locomotive diesel hidraulice seria 82 (motor CAT)

Mesajde Dr2005 » Dum 22 Feb 2015, 00:00

82-0391-0 - Piteşti
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1910
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Locomotive diesel hidraulice seria 82 (motor CAT)

Mesajde Dr2005 » Dum 10 Iul 2016, 20:37

82-0444-3 - Bucureşti Nord
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1910
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Locomotive diesel hidraulice seria 82 (motor CAT)

Mesajde Dr2005 » Vin 28 Oct 2016, 21:21

92 53 0820 374-2 - Slobozia Veche
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1910
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei


Înapoi la Locomotive electrice şi diesel

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005