Greu de tot,merg lucrurile.Nu stiu de ce dar am un feeling ca se va termina lucrarea cand va veni primul tramvai din cele noi,se va defila cu el,pe linia modernizată și implicit pe tot inelarul 1
Proiectele europene merg mai lent pentru ca lucrarile se deconteaza numai atunci cand sunt executate cu adevarat, nu e "de la buget" data via partid cu termeni si conditii de nabab si curg bordurile garla.
Mai rau este ca se ambitioneaza sa carpeasca noapte de noapte pe Nerva Traian (si poate si prin alte parti) cu ce scot de pe Milea, Telemacul era parcat si azi la intersectia cu Goga.
Am auzit ca covidul face specula cu materiale de constructii. In alta ordine de idei... a inceput sapatura, in capatul de la benzinarie! P.S. Daca s-ar fi facut toti politrucii muncitori la CF poate ar fi mers mai repede.
Update: avanseaza sapatura si diafragmele. Au inceput sa decupeze asfalt in zona locurilor de aprcare paralele cu trotuarul intre Maniu si benzinarie presupun pentru fundatiile noilor stalpi. La trecerea de pietoni de la fostele refugii de la Maniu au dat peste termoficare la adancime destul de mica. Dar conductele sunt deja sectionate deci sa banuim ca au solutia in proiect.
Un mic update de ieri. Au dat de suprabetonarea de la planseul pasajului pietonal dinspre metrou spre aula poli. Este la adancime foarte mica. Au scos conductele de termoficare din canivouul de la trecerea de pietoni, au mai excavat putin in zona blocului cu vodafone si au mai montat cofraje pentru diafragmele de beton laterale.
Poze de ieri. Azi n-au mai avansat mult la cofrajele pentru diafragma dar au lucrat la conductele de termoficare si la santul pentru cabluri de lastalp la stalp pe partea parcului.
Macazele am impresia ca sunt de la refacerea tramvaiului pe Bd. Timisoara, nu de pe vremea OR deci s-ar putea sa nu le atace, considerind ca fiind din infrastructura modernizata...
P.S. Ar necesita ajustat trotuarul dinspre metrou, nu prea incap doua masini una pe langa alta intre refugiu si trotuar.
Un mic update, au inceput sa excaveze si de la Maniu spre AFI. Mai au de lucru la diafragmele de beton si cu nivelarea intre benzinarie si AFI. S-ar putea ca in weekend sa se modifice circulatia pentru ca trebuie duse conductele de termoficare spre trotuarul de la metrou. De asemenea au inceput sa ingroape (de la Maniu spre benzinarie) copexuri rosii intre locatiile viitorilor stalpi noi.
Au mai avansat cu diafragmele dinspre benzinarie spre Maniu si cu copecul rosu pe partea aprcului au ajuns la intersectie. Sapatura de la Maniu spre Timisoara a ajuns la calea ferata (care a fost si scoasa). Ramane de vazut cu canivoul termoficarii, este foarte sus...
Merg cam greu de tot.Daca nu vor face pana la prima zăpadă si in cazul in care prima zăpadă si frig vin pe la sfârșitul lui octombrie nu vor termina in mare parte cu lucrările la terasament și sa rămână doar la cele de rețea ,se vor lungi si mai mult cu lucrările spre anul viitor
Au inceput sa bage copexuri pentru iluminat si prin trotuarul de pe partea birourilor. La trotuarul de pe partea parcului au si asfaltat partial peste betonul de la copexuri.
Am vaga impresia ca a inceput lalaiala. Ar fi putut sa inceapa sa niveleleze si sa compacteze fundul platformei dar se pare ca nu-i trage inima... sau buzunarul...
Au inceput sa sudeze segmentele de sina. La partea de sapatura n-au mai avansat, sunt la Imax si acolo cred ca raman pana muta sina. Au mai betonat la diafragme. N-am inteles de ce n-au inceput uniformizarea si compactarea intre benzinarie si Maniu.
News: A inceput dispunerea traverselor de la benzinarie spre Maniu, peste plasa sudata asezata peste stratul de binder. Au inceput sapaturile pentru circuitele electrice pe trotuarul de pe partea AFI, s-au scos placile/pavajul. S-au betonat fundatiile noilor stalpi si s-au amplasat casete de tragere a cablurilor intre benzinarie si Maniu. Tronsoanele de sina care au fist sudate doua cate doua bucati au fost mutate de la AFI in dreptul Apaca si de la Maniu spre benzinarie astfel incat se poate relua sapatura si finaliza pana la macazele de la intersectia cu Bd. Timisoara.
In alta ordine de idei... avem primele tronsoane de sina asezate pe traverse. Inca n-au rezolvat cu cablurile de energie in tevi care traverseaza santul tramvaiului in zona caldiirii cu Vodafone si implicit nici nu au definitivat substratul in zona respectiva. Treaba mai ciudata este ca situatia treneaza de mai demult.
Interesant modul de instalat noile linii,practic se merge mult mai repede si daca se trage tare poate fi pusă linia toată pana in sărbătorile de crăciun.Mai greu a fost la fundație dar au lalait-o si acolo.Mai rămâne cu stalpii cati din ei vor fi schimbați si macazul de la Afi/incrucisarile