Vagoane seria F

Discuţii şi prezentări vagoane de marfă

Vagoane seria F

Mesajde Dr2005 » Dum 13 Oct 2013, 23:25

Vagoane cu litera de serie F

F – VAGON DESCOPERIT CU PEREȚI ÎNALȚI, de tip special
Cifra de serie: 6

Vagon de referinţă
cu 2 osii: 25 t ≤ tu ≤ 30 t
cu 3 osii: 25 t ≤ tu ≤ 40 t
cu 4 osii: 50 t ≤ tu ≤ 60 t
cu 6 sau mai multe osii: 60 t ≤ tu ≤ 75 t

Litere index
a cu 4 osii
aa cu 6 sau mai multe osii
b De mare capacitate cu osii (volum > 45 m 3 )
c cu descărcare gravitațională controlată, pe ambele părți, alternativ, prin partea superioară ( a )
cc cu descărcare gravitațională controlată, pe ambele părți, alternativ, prin partea inferioară ( a )
f adecvat pentru trafic în Marea Britanie
ff adecvat pentru trafic în Marea Britanie (exclusiv prin tunel)
fff adecvat pentru trafic în Marea Britanie (exclusiv cu feribotul pentru tren)
k cu 2 sau 3 osii: tu < 20 t cu 4 osii: tu < 40 t cu 6 sau mai multe osii: tu < 50 t
kk cu 2 sau 3 osii: 20 t ≤ tu < 25 t cu 4 osii: 40 t ≤ tu < 50t cu 6 sau mai multe osii: 50 t ≤ tu < 60 t
l cu descărcare gravitațională în vrac, pe ambele părți, simultan, prin partea superioară ( a )
ll cu descărcare gravitațională în vrac, pe ambele părți, simultan, prin partea inferioară ( a )
n cu 2 osii: tu > 30 t cu 3 sau mai multe osii: tu > 40 t cu 4 osii: tu > 60 t cu 6 sau mai multe osii: tu > 75 t
o cu descărcare gravitațională axială în vrac, prin partea superioară ( a )
oo cu descărcare gravitațională axială în vrac, prin partea inferioară ( a )
p cu descărcare gravitațională axială controlată, prin partea superioară ( a )
pp cu descărcare gravitațională axială controlată, prin partea inferioară ( a )
ppp cu post de frânare ( b )

( a ) Vagoanele cu descărcare gravitațională din categoria F sunt vagoane descoperite, care nu au podea plată și nici posibilitatea de basculare la capăt sau laterală.
( b ) Aplicabil exclusiv vagoanelor cu ecartament de 1 520 mm.

Metoda de descărcare a acestor vagoane este definită de o combinație a următoarelor caracteristici: Amplasarea gurilor de descărcare
— axială: guri situate deasupra centrului liniei
— bilaterală: guri situate pe fiecare parte a liniei, în exteriorul liniilor
(Pentru aceste vagoane, descărcarea este:
yyyy— simultană, dacă golirea completă a vagonului impune deschiderea gurilor pe ambele părți,
yyyy— alternativă, dacă golirea completă a vagonului poate avea loc prin deschiderea gurilor pe o singură parte)
— superioară: capătul inferior al gurii de descărcare (fără a lua în considerare dispozitivele mobile care pot prelungi această gură) este situat la cel puțin 0,700 m deasupra șinei și permite utilizarea unei benzi transportoare pentru preluarea mărfurilor
— inferioară: capătul inferior al gurii de descărcare nu permite utilizarea unei benzi transportoare pentru preluarea mărfurilor

Rata de descărcare
— în vrac: odată deschise gurile de descărcare, acestea nu mai pot fi închise până când nu s-a golit vagonul
— controlată: în orice moment pe parcursul descărcării, fluxul de marfă poate fi ajustat sau chiar întrerupt
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Vagoane seria F

Mesajde Dr2005 » Dum 13 Oct 2013, 23:31

82 INTERN 53 RO-DBSR 6993 973-1 Faccpps, Târgu-Jiu
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Vagoane seria F

Mesajde Dr2005 » Dum 13 Oct 2013, 23:32

83 53 RO-DBSR 6658 193-1 Fals, Târgu-Jiu
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei


Înapoi la Vagoane de marfă

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005