de Dr2005 » Mie 15 Iul 2020, 11:45
100 la traseu, deci vreo 120 - 150, că astea vin aşa cum sunt, e posibil ca unele să crape după o oră şi altele să nu aibă nici pe dracu' 25 de ani. În plus, contează şi capacitatea staţiilor de redresare. Bine, staţiile de redresare sunt tot alea care erau şi în 1990, când erau mult mai multe vehicule la traseu şi mult mai energofage. Să zicem că din parcul actual rămân la traseu la ore de vârf 200 de tramvaie şi adăugăm cele 100 second-hand, ajungând la 300. Efectiv va însemna 50 de ture în plus, ceea ce ar permite reînfiinţarea liniei 5, crearea unor rute noi prin prelungirea celor actuale (35 la Pipera, de ex.) şi suplimentarea altora - 1/10, 16, 19, 24, 25, 27, 35, 36, 40, 44, 45, 46, 47, 55, cu consecinţa anulării unor trasee de autobuz (101, 330) şi a scurtării sau a reducerii numărului de vehicule de pe altele (182, 323, 335, 385). Analog şi pentru troleibuze, dacă punem mâna pe 20 de Ikarus 280T din Budapesta sau pe ceva bijuterii de prin Zuerich sau Geneva, pot zbura din repartizare liniile 312, 313 şi 336. Ikarusurile pentru 61, iar pentru 312 şi 313 rămân Bonzankaya cu autonomie.