Nu or sa-si lase masinile acasa, treaba dumnealor. Sa stea 5 ore pe zi in trafic, cat le ajung banii de carburant, dupa care sa se declare insolvabili, falimentari si cum mai vor.
Deja vu 2009. Probabil traiesc cu impresia ca fata de 2009, acum ii va salva 'darea in plata'. Not.
P.S. Nu tot poporul merge in Pipera. Si nici buricul universului nu-i acolo, dar si daca ar fi s-a inventat programul flexibil, astfel incat sa poti evita 'ora de varf' pe metrou cu... o ora!
Si in al doilea rand, 'corpor-it-stii' nu-si au locul la transportul individual per motiv ca nu executa servicii de transport persoane, nu distribuie bunuri sau servicii voluminoase. Este problema lor daca aleg un confort care-i tine blocati in trafic. Rasfatul 'corporatistilor' (si nu doar al lor) incetineste distributia de bunuri si servicii fizice (nevirtuale) grele sau/si voluminoase si face presiuni sa impinga executia lucrarilor publice majore in intervalul nocturn, nefezabil activitatii umane maxi-productive, care este in ecartul de timp diurn. Nimeni nu castiga pe termen lung, toata lumea pierde.
In momentul in care RADET isi va da obstescul sfarsit toti
rasfatatii economiei de piata (dis)functionale din Romania vor avea parte de un soc adevarat si iluzia ca 'otomobilul' este un drept fundamental negrevat de vreo obligatie le va bubui in fata precum bomba cu hidrogen.
Legat strict de M5 fizic, la AM s-a extins tarcul santierului si acum inglobeaza si fostul sens Huwe-Panduri. Santierul pare extrem de gol in zona dintre noua deviere si vechea, nu se vede mare lucru cu exceptia catorva 'colibe' mutate din organizare de santier paralela cu Soseaua Progresului, care a fost desfiintata.