RATP Ploiești a achiziționat un lot de 27 de trolee NEOPLAN. Acestea au fost cirulat in Lausanne, însă au fost retrase datorită incendiilor a două vehicule la scurt timp unul după altul. Troleele au fost aduse in București de firma MHS Truck & Bus SRL ( importator general vehicule MAN ), unde au avut parte de reparațiile necesare, respectiv de cosmetizari si modernizări ( schimbarea sistemului de informare al călătorilor = tabele exterioare + cele interioare =, instalarea unității AC ). Numerele de parc în Lausanne : #800 - #827 ( 27 vehicule ) Numerele de parc în Ploiești : #5901 - #5924 ( 24 vehicule ) #800, #801 + electrobuzul = donatoare; #818 + #825 = au luat foc
" În luna aprilie 2005, #818 așteptând să plece în ultima cursă din acea zi, a început să răspândească fum si dintr-o dată a luat foc. Șoferul a scăpat teafăr reușind să iasă. Troleul nu avea călători.
O lună mai târziu, în mai 2005, angajații depoului au auzit alarma de incendiu. Era #825 care luase foc. Angajați au incercat să stingă focul însă fără succes. Un fum gros și negru era răspândit în depou. Rapid, angajații au alertat pomipierii care au folosit un ventilator puternic ce le-a permis să se aproapie de troleibuz. "
Alea au luat foc în Lausanne, nu în Ploieşti. După acele 2 incidente, nu s-a mai întâmplat nimic... chiar dacă prin primele zile urla presa că a luat foc un Neoplan în Ploieşti (de fapt, mersese cu o frână strânsă).
Pe lângă #800, #801 şi Neoplan N 6141 DE ex-Trieste, care nici măcar nu au primit numere de parc şi de înmatriculare, au mai devenit donatoare şi #5904, #5913 şi #5914.