Niciun răspuns? seria nouă nu știu de ce am o vagă impresie că au venit pe ”deasupra”, probabil dintr-o reducere de preț datorită celor 150 de Ikarus achiziționate (chiar de așa au fost primite și 256-urile), de unde și staționarea lor de câteva luni în autobaza Pipera, până s-au hotărât unde să le dea... fiindcă în acea perioadă erau sute de DAC-uri (chiar și 117, dar mai puține), Saurer, ceva IK4 și cele 150 de Ikarus. Varianta ca ele să fi circulat la Militari mi se pare valabilă, fiindcă primele Rocar au ajuns în 1995, iar atunci probabil cu casarea IK4 de la Ferentari să fi fost transferate cele 27 de Ikarus venite în 1993 (din câte știu în 1995 nu mai era niciun IK4 în Ferentari, nici măcar trase pe dreapta, nu știu dacă erau venite utilitarele 1611 și 1998, iar până atunci Ferentari să fi avut Roman 112 pentru transport piese). Nu știu de ce mi-am amintit (la miez de noapte) că prin 2005-6, chiar și cu sosirea Mercedesurilor, Ferentari (și cred că și alte garaje) făcuseră o schemă la stația la mișcare cu parcările din garaj, și din câte mai știu nu erau toate chiar într-o ordine, chiar de Ikarus nu aveau nici-o întrerupere de la 42-67 și 152-176 față de DAC-uri. Fotografia făcută de Dragoș acum ani buni de la poarta garajului cu cele 2 IK4, DAC-ul 2000 și Ikarusul 55 se vede și 176 pe fundal așa cum erau în schemă, iar în spatele lui 1611 trebuia să fie 175 (dacă nu cumva era la traseu) în față vehiculele speciale, în același rând spre hale primele Mercedes, DAF-urile cu DAC-urile pe la mijloc și tot așa...
Din păcate timpul a trecut, iar azi mie silă să văd ce a ajuns RATBul... înțeleg câteva schimbări sau noutăți, dar de când am citit că E3-urile au ajuns o povară, mă gândesc dacă nu cumva ne merităm măștile obligate puse în orice loc ca să mai tăcem.