Da, pai ma gandesc ca pana la urma URAC nu este producator de boghiuri patent, deci se pot face tramvaie noi cu boghiuri gen Tatra, in doua motoare. Dar la Bucuresti RATB este seviciu social deci simplitatea rullz! Dezastrul provine in principal de la interactiunea boghiu defect - linii bune si boghiu bun - linii proaste, pentru ca la noi nu exista vagoane titulare, ce este azi prin Tei maine vezi pe Colentina, ce este azi pe Serban Voda maine vezi pe Oltenitei, ce este azi pe Mihalache maine vezi pe Virtutii s.a.m.d. ! Daca ai roti patrate, numai la Dudesti ai sansa sa intri la strung in timp util, in rest... dumnezo cu mila, trancanesc vagoanele de Titan cu saptamanile, la Colentina ar fi in stare sa trimita #045 ala in 21 si daca ii lipsesc roti!!!
Nu se curata frunzele cazute pe linii decat odata intr-o toamna, la Razoare patineaza vagoanele de evapora apa din canalul sinei, toate no exception, zici ca-s locomotive cu aburi! Nu se curata canalul sinei de nisipul golit din nisipare, care sta imbibat cu apa ce ingheata peste noapte (ca vine iarna)! La sina cu canal il mai forteaza roata afara, la otelul rosu unde ingheata intre sina si longrina e gata dezastrul... etc etc.
Intersectia de tramvaie de la Rahovei cu Progresului a ajuns un banc prost! Mai conteaza ce vagoane trec prin ea...
Oricum discutile sunt inutile, la RATB nici mcar nu se mai greseaza neam de fir de contact, tot ce s-a pus nou la Sudului, tot ce s-a pus troleibuz nou prin Taberei, cand trece pantograful/captatorul intorci capul! Ma uitam ieri la troleu pe breteaua de la rond spre Nitu Vasile, ma gandeam, acum acum zboara vreun sabot.
Ma repet, "fiabilitatea" extraordinara a Tatrelor se multumeste exclusiv liniilor acceptabile pe care au rulat de la domicilierea lor in Militari, daca mergeau pe otelul rosu pana acum aveau toate roti zburate! Comparatiile sunt pur subiective si deja subiectul devie fetish!
Am casat x generatii de autobuze de cand ruleaza Tatrele, sa nu ne dam cu posteriorul de caldaram inutil. Mai spun un lucru, se vrea si casarea lor inaintea la cateva sute de Citaro ca sa nu iasa
discutii!
In mod normal
partea leului ar trebui sa revina de data asta ETE, ca ETA a tot primit! Daca rateaza achizitie de tramvaie inainte sa se cumpere autobuze... adio!