Cum se vede (sper) in imaginea asta, pe stanga (adica sens spre Fundeni) sunt plantati stalpii definitiv si trasa bulevardului e clara, pe dreapta (sens spre Cora) sunt plantati stalpi temporari in zona fostelor linii, stalpii definitivi nu exista, pentru ca nu este clar cum va fi reconfigurata zona, trebuie sa apara si un parculet cu fantanica in fata blocului de capat, zona dinspre Sos. Vergului.
Deci presupun ca peronul va fi unul meschin, definitiv, pe stanga. Oricum problema principala este ca tramvaiul va ajunge cam la limita in devierea aia de trafic spre Sos. Vergului, care trece prin capatul zonei in care se instaleaza linia... si acolo stationeaza acum tot felul de microbuze... parca vad ca or sa parcheze cine stie cum peste tramvai si n-o sa poata rebrusa.
Si mai este o treaba! Daca crapa un bidirectional si vine altul si-l impinge pana in reprusment... n-or sa poata rebrusa amandoua!
Iar de intrat cu caminonul si tractat pe greentrack...
"Tramvaie suficiente" este oricum o notiune relativa, unele bidirectionale se indreapta spre limita cu bandajele... de exemplu #037.
Onest ar fi sa-l limiteze pe 46 la intervalul Gara-Piata Iancului iar cele doua bidirectionale omniprezente acum in 46 sa fie numite 55 sau ceva si sa faca traseul Iancului-Granitul cat de repede pot, dat fiind ca nu sunt deranjate de trafic decat in intersectii. Oricum as privi tot ma doare capul.
Bonus, pe Basarabia au ajuns cu asfaltarile si pe la Republica, deci cred ca este exclusa o "reabilitare" totala cum a fost cu Iancului si Pantelimon, poate le bese mintea sa refaca si liniile ca o lucrare independenta, fara alte complicatii.