Iar se dau "organele de propaganda" phutista si trenista de ceasul mortii ca trebuie trenuri si semnalizare. Nu-s licitatii, nu-s comisioane, nasol.
Asa ca sa mai pun (inca o data, a nspea oara) lista cu impedimentele de natura constructiv-structurala in lsanrea oricarei circulatii, fie ea si cu soareci.
1. CV RO-VA abia se excaveaza.
2. CV RO-VI nu stiu exact pe unde vine dar presupun ca ar trebui sa fie pe actualul gol tehnologic de la GarantiBank.
3. Pereti mulati in blocaj la RD, da, spun blocati daca ziua in amiaza mare (si nu in pauza de pranz) nu se sapa si nu se betoneaza.
4. CV DT34-ParcDT blocata in (cica) devieri de cabluri, la nivel de fix o coloana forata.
5. CV Eroilor-AM trebuie mutat traficul executat coloane put circular, sapatura, tot tacamul.
6. Eroilor 2 evacuat instalatiile tehnologice, inchis goluri tehnologice, finisaje, instalatii, tot.
7. AM in aceeasi situatie cu Eroilor 2, 4 goluri tehnologice uriase in planseul superior, evacuat instalatii tehnologice, inchis goluri, executat accese, finisaje, instalatii.
8. Statie electrica subterana Parc, neechipata, racordul electric la statia electrica de pe Valea Ialomitei incomplet.
9. Statie electrica subterana AM, neechipata, abia se finalizeaza structura de rezistenta, racord electric incomplet.
10. Parc DT, statia este la nivel de evacuare moloz rezidual de la lcurari de radier din subteran, gol tehnologic de inchis, executat umplutura, mutat circulatie.
11. PSS Opera neexcavat inca, fara radier, plus doua breakout-uri in el pentru golirea de instalatiile tehnologice in Eroilor2 si AM.
12. Putul Splai de inchis si aranjat.
Observatie: CV interstatii presupun strapungeri tunele, deci pe acolo nu se monteaza nici un cablu pana nu este gata betonul. Cale de rulare nici atat.
Completarile la eventuale omisiuni sunt binevenite.
Reamintesc ca momentan sunt blocate lucrari de ordinul banalitatii montarii de camine pentru colectarea apei pluviale la VA si RO.