Se apropie de incheiere si aceasta lucrare supertaraganata. Sa vedem daca se va materializa promisiunea troleibuzului mutata de la Barajul Dunarii la Faur Poarta 4.
Avem fir intins pe ambele sensuri, dar nu este inca definitivat. Asteptam cu neradare completarea cu pamant pe linii si probele cu vagoane! Daca s-ar vrea, completarea cu pamant si amortizoarele la linii s-ar putea face intr-o luna.
Pe tronsonul Rm. Sarat-Campia Libertatii-Grigorescu au rasarit papadiile de septembrie...
Fişiere ataşate
Bonus: Parku' Lak.
Perfect camuflata.
In zona de lucru de la Braj spre 1 Decembrie... au aparut primele parcari in spic la Tow. Se hidrateaza betonul proaspat turnat... cu canciocul, pentru a nu aparea fisuri de contractie. Cam singura activitate pe ziua de azi.
Saga tramvaiului se apropie de un final agonizant. S-au lipit toate amortizoarele pe linii, mai sunt doua refugii de pavat si aranjat, niste semafoare si niste pamant pluz accesoriile de la sistemul de irigare si... gata(?).
Cine isi facea probleme cum traverseaza la Lake... poate sta linistit. Exista cai.
Azi... cred ca a inceput condediul de Paste... Undeva la ora 16 fara nu era tipenie de om pe santier. S-au mai aranjat cateva borduri de pe la linii. Probabil pana in decembrie reusesc sa puna si restul de pamant pe linii...
Spre bd. 1 decembrie... se executa o centura de beton (aceeasi solutie folosita prin zona ParkLake) care sa impiedice impingerea bordurilor spre linii.
Tehnologie de lucru... din cifa in cupa excavatorului si din cupa excavatorului cu lopata in cofraje...
Pazea, a aprut phuti cu un autoturn in intersectia 1 decembrie cu Rebreanu. Asta inseamna teoretic lucrari la semaforizare. E si un camion de la sudura linii al RATB acolo!
Au terminat centurile de beton, au decofrat. Acum sa chituiasca rosturile dintre borduri.
Refugiile de la Baraj sunt pavate aproximativ integral, mici retusuri pe unde vine balustrada (adusa partial si ea in organizarea de santier) si pe la picioarele copertinelor.
A mai venit pamant pe linii,mai sunt cateva doar margini de umplut si imbucurator au inceput sa se ocupe se sistemul de irigare si intre Baraj si 1 Decembrie!\
Asa cum un ochi cunoascator poate sa-si dea seama... domnaul Adrian Rosca are dreptate! Ritmul scade rapid pe toate santierele, astfel ca Rebreanu ia rapid o alura de Pantelimon! Grigorescu-Splai-Hateganu este si el in moarte cronica si nici M5 nu se simte prea bine, Vertatelii par aproape iesiti din schema.