ADY881 scrie:Lunad in considerenta ca in RATB exista o dorinta de a scapa de ele, mai jos voi atasa o idee de modernizare a Tatrelor in asa fel incat sa fie si functionale, dar sa isi pastreze si exteriorul lor clasic.
Eu personal sunt contra casarii Tatrelor, la fel sunt contra "modernizarii" lor in Bucur 1, chiar daca in viitor primarii se vor intoarce cu fata spre TP si vor cumpara tramvaie noi, Tatrele se pot folosi pe post tramvaie suplimentare pe linii aglomerate in orele de varf(cum ar fi 32, 41, 1..), exact cum se intampla pe M1(cand in orele de varf pe tronsonul Crangasi-Dristor 2 se introduc niste IVA pentru a mari capacitatea temporar). Deci eu propun ca exteriorul sa fie lasat la fel(deoarece e clasic si are un farmec aparte), insa cu schimbari in interior:
a)cabina vatmanului modernizata (scaun nou, panou de comanda ca la Bucur LF, AC)
b)la fel si la pasageri( scaune noi, mai multe bari, AC)
c) geamuri suplimentare pe acoperis(deoarece exista o problema majora in orientarea in spatiu, a pasagerilor ce stau in picioare)
d)partea tehnica: motoare de tractiune pe curent alternativ, la fel sistemul de dirijare a lor pe IGBT si toate cele...
e) sisteme de informare ca la Citaro 2(monitoare, GPS si toate cele.. )
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator