Dr2005 scrie:Cred că este prototipul pentru 112 E, de aceea a fost numerotat în continuarea vechilor Roman 112 (de la 5000 la 5320 au fost Dac-România 112E, adică troleibuze pe caroserie şi şasiu de Roman 112) şi nu a primit număr de forma 7xxx.
Au mai existat şi cel puţin trei 112 E la Constanţa (404, 405 şi 406, acesta din urmă a supravieţuit ca ungător până s-au scos troleibuzele, există fotografii aici), câteva au mers la export (Kiev, Bogota), dar nu ştiu în România dacă or fi fost mai multe.
Potrivit aceluiaşi topic de pe forumul Transira, primul 117E livrat la Constanţa a avut numărul 408, ceea ce înseamnă că ar trebui să existe şi un 407, care ar putea fi tot 112 E.
E drept, au existat Dacuri 117 E scurtate la Bucureşti şi Iaşi, dar alte 112 E (în afară de 5321 de la Bucureşti şi 404, 405, 406 din Constanţa) din construcţie nu ştiu să fie existat în România. Dar dacă nu ştiu eu, nu înseamnă că nu există.
De regulă, prototipurile uzinei Autobuzul ajungeau la garajele cele mai apropiate de fabrică - autobuzele la Ferentari şi troleibuzele la Berceni. Desigur, nu era o regulă, unele prototipuri nu au ajuns la ITB nici măcar în teste. De exemplu, a existat un prototip de troleibuz Dac 109 E.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori