Discutii despre trasee si programe de circulatie

Discutii privind traseele mijloacelor de transport in comun

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Mar 22 Feb 2022, 01:11

133 scrie:Iar 47 este o alegorie din cauza ocolului monstruos pe la Filaret.


Numai că ocolul ăla ,,monstruos" e pe o linie separată de trafic, apoi pe o străduţă fără cine ştie ce trafic (11 Iunie). La polul opus, 32 ia coloana de la fabrica Bragadiru până la Unirii, iar la retur mai pierde minim un semafor cu toţi cretinii care nu ştiu că nu ai voie să faci stânga de pe linia de tramvai. Dar 47 se duce şnur. Evident, dacă Giurgiului şi/sau Dudeşti au aşa exces de parc, puteau prelua 2 ture din 25 de la Militari, iar Militari mai scotea 2 ture în 47 în plus. Numai că, după aia, ,,riscam" să obişnuim călătorii cu binele, şi când se termina situaţia provizorie, se alegea praful. Istoria RATB/STB e plină de linii temporare mult mai utile decât cele pe care le-au înlocuit, dar care nu au rămas în uz pentru că nu erau ,,tradiţionale" (exprimare oficială). 11 Ghencea - Romprim e cel mai bun exemplu, dar mai putem adăuga la listă suplimentarea lui 47 când nu a circulat 41 ori cea a lui 44 de acum câteva luni. Bine, pe 44 l-au rezolvat, 44 rămâne cu acelaşi program ca înainte de a fi preluat la Victoria, iar 43 o să dispară când revine 11 (explicaţie oficială). Altfel se obişnuiau oamenii din Giuleşti cu binele şi, Doamne-fereşte, nu mai mergeau cu 162 şi 163, ci o dădeau pe 44. Or aşa ceva nu se poate! Cum să preia tramvaiul călători de la autobuz?! Nu se poate!
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2700
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Mar 22 Feb 2022, 10:01

Ruina de bere Bragadiru, inca un (mega)muzeu al imbecilismului, ne va sta mult si bine in drum. Inseriata cu economatul vangheliot si piata de cio... de flori. Moare poporul si raman ruinele sa le cerceteze popoarele migratoare mai incolo. :twisted:

Legat de interstatia 11 iunie - Unirii treaba e prea simpla, zid de sprijin pentru dealul mitropoleniei si o banda in plus lejer.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Mie 23 Feb 2022, 16:36

Cică vor fi mutate hybridele de la Bujoreni pentru a reduce costurile cu accesul si retragerile la autobaze ca Obregia,Floreasca,Alexandria,Nordului si Militari.Sunt curios sa vedem daca se va aplica si in cazul tramvaielor,cum ar fi cu tatrele de la Militari pt 19
Lucian
 
Mesaje: 186
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Mie 23 Feb 2022, 22:20

Ete na... a inceput lor sa le pese de acces, cel mult vor sa-i brambureasca pe grevisti si cam atat. :ugeek:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Mie 23 Feb 2022, 23:35

S-a cerut de la TPBI reducerea kilometrilor ,,tehnici", adică acest acces şi retragere uneori de zeci de km. Bine, se cere de vreo 2 ani asta... acum a catadicsit şi STB să accepte.
Evident că buba cea mai mare e la autobuze şi troleibuze. Chestia e că transferurile vor veni, probabil, cu treceri definitive de Citaro în parcul rece de la Alexandria, că altfel la Nordului şi Obregia nu ar mai încăpea altceva. Şi la troleibuze e posibil să fie mişcări de vehicule între depouri, în afară de ,,clasicul" Vatra -> Bujoreni (care s-ar putea să se lase cu alte troleibuze decât cele care au plecat iniţial în sens invers) mai mult ca sigur pentru asigurarea redundanţei corespunzătoare vor mai fi luate nişte troleibuze de la Berceni şi mutate la Bujoreni sau Vatră (poate şi la BN), că 74 e istorie pentru mulţi ani, iar lui 313 nu-i poate fi redusă turaţia, ca să aibă şoferii unde să îşi facă orele.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2700
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Mie 23 Feb 2022, 23:50

Si ma rog de ce n-ar primi Bujoreni E3&E4 in locul H-urilor? Si sa preia alte linii?
Mie mi se pare mai plauzibil cel mult ca anumite depouri de tramvaie vor prelua troleibuze intr-un viitor incert, pentru ca este deja clar destinul tramvaiului in Bucuresti, e doar o chestiune de timp pana cand liniile OR vor deveni realmente inoperabile fizic din cauza uzurii. Imi vine extrem de greu sa cred ca anumite trasee care se taraie pe stradute din centru carind aer vor mai fi reconstruite vreodata. Ca sa nu mai vorbim de linia 5 in care e clar ca nu se investeste nimic nici cu fonduri europene nici cu peeneereeree nici cu nimic....
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Mie 23 Feb 2022, 23:57

133 scrie:Si ma rog de ce n-ar primi Bujoreni E3&E4 in locul H-urilor? Si sa preia alte linii?

Pentru că Vatra a ajuns să aibă retrageri de 11 - 12 km de la Valea Argeşului şi Master S.A. :lol: Prin urmare, îşi va primi troleibuzele înapoi, iar autobuzele hibrid din zona de V a oraşului (105, 178) vor merge la Militari.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2700
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Joi 24 Feb 2022, 00:03

Eu cred ca domnu critz o sa foloseasca putina magie si o sa faca Ikarusurile sa dispara definitv mai degaraba decat sa le mai transfere pe undeva iar dintre cele 99 Citelisuri probabil ca vor merge si pe la Berceni. Dar ramane de vazut. Sa vedem daca nu avem vreo supriza cu licitatie de autobuze electrice.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Joi 24 Feb 2022, 00:13

Dr2005 scrie:
133 scrie:Si ma rog de ce n-ar primi Bujoreni E3&E4 in locul H-urilor? Si sa preia alte linii?

Pentru că Vatra a ajuns să aibă retrageri de 11 - 12 km de la Valea Argeşului şi Master S.A. :lol: Prin urmare, îşi va primi troleibuzele înapoi, iar autobuzele hibrid din zona de V a oraşului (105, 178) vor merge la Militari.

123 și 133 la Obregia
Lucian
 
Mesaje: 186
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Vin 04 Mar 2022, 23:44

A fost făcut update la traseul lui 323 pe site,in weekend pare ca rămâne cu intervale bune de 10-¹2 minute intre vehicule.In schimb la 19 vad ca nu apare intinerariile pe retur iar pe tur apare doar pentru timpul saptamanii.
Lucian
 
Mesaje: 186
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Dum 06 Mar 2022, 12:57

Linia 123 este full hybrid in turele de weekend, 8 la numar de când au ajuns hybridele la Obregia
Lucian
 
Mesaje: 186
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Sâm 26 Mar 2022, 12:08

O idee ar fi fost sa fie comasate 223 ul cu 312 le,pentru ca nu are rost sa ai două linii care vin prost,mai ales în weekend pe Splai,ci una decentă maxim 12-15 minute chiar si in weekend.Cu un 223 care vine odata la o oră în weekend si cu un 312 care oricum dublează multe din liniile din Berceni via Văcărești,mai mult de umplutura ca si linie,mai bine ar fi binevenită o linie comasata din cele două care sa rezulte una decentă.Normal,este doar o parere personala...
Lucian
 
Mesaje: 186
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Joi 31 Mar 2022, 22:42

Şi în locul lui 312 ce pui? Că 74 e istorie de o vreme şi şansele de revenire a sa sunt aproape nule.
Bine, ar putea să îl bage pe 313 pe Emil Racoviţă, să nu îl mai dubleze pe 73... acum când recitesc fraza asta, parcă n-ar fi o idee rea.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2700
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Vin 01 Apr 2022, 13:15

De când s a terminat cu pandemia se circula foarte aglomerat prin mijloacele de transport în comun.Mai ales pe liniile centrale,pe Unirii de exemplul de la Alba Iulia,am văzut asta de cateva zile încoace foarte aglomerate stațiile liniilor 104 si 123.Aici s ar impune niste suplimentari pe cele doua linii.
Lucian
 
Mesaje: 186
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Vin 01 Apr 2022, 15:34

41 e conserva cu sardine pe la prinz de la Crangasi spre Maniu.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Mie 06 Apr 2022, 15:54

Un aspect pe care l am văzut si observat in ultima vreme este acela cum ca linia 23 este si circula mai "goala" spre Ferentari.Posibil,un efect sa l aibă 19 le si 323-ul care tot mai multi il iau de la Unirii.Statia de tramvai de la Timpuri Noi sensul spre Zetari, mai ales, de cele mai multe ori este plina.Personal,am sa urmăresc fenomenul in continuare...
Lucian
 
Mesaje: 186
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Lun 24 Oct 2022, 01:52

Au apărut noile orare ale liniilor modificate odată cu ,,marea redeschidere" a circulaţiei tramvaielor şi troleelor pe fostul bulevard Vasile Milea şi, respectiv, ale troleelor pe la Academia Militară. Ca să vă scutesc de lecturat tot mesajul, s-a întâmplat ce ne aşteptam cu toţii, adică încă o reducere a parcului de vehicule electrice, că, na, s-au disponibilizat nişte autobuze din 610, 690, 696 şi am o bănuială că şi din 105 (deşi 105 nu a fost deloc suplimentat la suspendarea lui 1/10/93). Acum să detaliez. Şi o să încep cu troleele, unde e jale mai mică decât la tramvaie:
- reapar liniile 69 şi 93, 69 pe la Academie şi 93 pe traseul ,,tradiţional". Intervalele de succedare sunt cam alea dinainte de scurtare/suspendare, n-am de ce să mă plâng aici. Numai că 90 a rămas scurtat la Cotroceni, evident la 15-20 minute interval de succedare. Surprinzător, 85 nu pare a fi pierdut vreun tur. Dar să nu ne îmbătăm cu apă rece, faptul că 69 vine bine, 90 vine OK-iş şi 85 vine bine nu se datorează grijei TPBI şi PMB pentru plămânii noştrii, ci situaţiei din Berceni, care a făcut ca o parte din troleibuzele care circulau pe suspendatele 73 şi 74 să se mute cu tot cu şoferi şi prestaţie la Depoul Vatra Luminoasă. Admiraţi bine orarele pentru 69, 70, 85 şi 90, că la anul sau când s-o termina nebunia din Berceni, nu le mai vedeţi;
- 61 redevine fantomă, cu intervale de succedare de 20 de minute la ore de vârf. Nu o să meargă nici dracu' cu el, când 336 va veni o dată la 4 minute;
- 62 culmea primeşte câteva trolee în plus, la orele de vârf o să circule la 10 minute (n-a mai văzut el aşa interval de vreo 10 ani), în rest la 20 minute, că de aia ai metrou şi 336;
- 96 la ore de vârf chiar va circula OK (5 - 6 minute), dar în tipicul STB-ist, troleibuzul dublat de autobuz e maxim ranforsare pentru autobuz, deci de la 11 la 15 ghinion, sfertul academic şi 139. În fine, se putea mai bine, clar se putea şi mai rău, deci să ne mulţumim cu purcoiul de 96-uri încolonate la 7:30 pe Drumul Sării.

Şi acum trecem la tramvaie, unde e JALE cu litere mari:
- revin 1 şi 10. Frumos, n-am ce spune, deşi nu înţeleg de ce sula mÎnzului pe inelul exterior se circulă la 4 minute şi pe ăla interior la 7! În puii mei, din Militari şi Dr. Taberei nu te ajută cu nimic inelul exterior dimineaţa. A, da, nu uitaţi că ,,noul Romprim" e la Şura Mare, dacă vreţi de la Răzoare la Piaţa Sudului, schimbaţi tramvaiul la Cimitirul Şerban Vodă. Invers schimbaţi la Şura Mare, că acum a binevoit TPBI să pună staţie şi acolo, să nu mergeţi pe jos până la Eroii Revoluţiei cum era înainte. Pe cât pariu că tramvaiul de legătură întotdeauna va pleca înaintea celui de vine din oraş?
- revine 11, unit cu 8 pe traseul 16 Februarie - Zeţari; o mutare bună, cu un interval de succedare asemănător cu al fostului 11 şi cu vreo 11-12 minute între tramvaie. Mă rog, să zicem că e oarecum decent;
- linia de dublaj 43 dispare, că e nevoie de vagoane în 1/10; dispar şi din turele de pe 44, intervalul de succedare rămâne pe la 14 minute la ore de vârf. Evident, toate 44-urile merg lipite sau la 1 - 2 minute de un 11, să nu se piardă! Dacă nu mă credeţi, verificaţi singuri orarele de pe site-ul STB. Dispare, evident, orice posibilitate de legătură 41 - 44 spre Gara de Nord, nu o să stea nici dracu' un sfert de oră după un 44.
- 35 NU MAI APARE!!!!!!!!!!!!!!! Nu ne trebuie transport electric în Drumul Taberei! Că de aia avem 105. Dar cică 25 va circula la 5 minute la ore de vârf... asta înseamnă că sigur vor intra şi nişte Tatre solo pe acolo, ceea ce nu e chiar cea mai bună soluţie pentru 25.
- victime colaterale: 19 redevine fantoma de dinainte de Tatre, în cazul fericit o să tragă în staţie la un sfert de oră; 3 rămâne one-tram-show, 24 ajunge să circule la 20 minute la oră de vârf şi 30 (da, TREIZECI) în rest şi în week-end, 45 la 20 minute (că avem 476 şi 381, nu?), 47 pierde şi el un tur (deci 15 minute la ore de vârf, 20 în rest şi în week-end), 23 şi 27 vor trage în staţii tot la sfertul academic.
Ce să zic... JENIBIL (da, ştiu că nu există cuvântul ăsta). Măcar de ar avea cineva cojones să recunoască faptul că transportul electric în Bucureşti înseamnă doar 1/10, 7, 11, 21, 25, 32, 36, 40, 41, 55, 69, 70, 76, 85, 86, 93, 96, 97, eventual 27 şi să bage autobuze peste restul, vă garantez şi vă dau în scris că nimeni nu ar plânge după restul tramvaielor şi troleibuzelor, au unic scop să aibă unde să îşi facă orele şoferii şi vatmanii şi cam atât.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2700
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Lun 24 Oct 2022, 12:16

Vrei sa auzi una si mai penala? Zice-se ca Nitu Vasile va fi debarasat de troleibuze si va deveni autobaza. Ca o fi de la traf, ca o fi de la necumpararea de troleibuze noi... ca o fi din toate de mai plus plus rea vointa... :twisted:

P.S. Obregia teoretic va fi full Otokar si Hibryd.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Dum 30 Oct 2022, 22:54

Măcar de ar trimite troleibuzele în plus la alte depouri. Vineri nu lipseau decât 2 ture de pe 85, de exemplu.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2700
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Vin 04 Noi 2022, 21:11

Au rezolvat problema... au suspendat linia 66 şi au trimis 10 echipaje de şoferi la Titan, pe autobuze. Au mai dispărut din schemă şi 3 ture de pe 25 şi 1 pe 47. Şi cred că a mai dispărut şi minim 1 tur de pe 11, că doar a zis domn' primar că dacă tramvaiele sunt mai mari, trebuie să vină mai rar, or V3A-urile de Victoria sunt mai mari decât Tatrele de Militari.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2700
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Sâm 05 Noi 2022, 08:06

667 are ture de la Titan si de la Giurgiului. Am impresia ca Giurgiului a pierdut la schimb 4 ture din 381 catre Obregia sau Floreasca.
Oricum calatorii sunt complet scandalizati ca 667 intra la Obor pe linia tramvaiului ca sa mearga doar doua statii prin hartoapele facute de 412, 413, 416, 467 etc in loc sa opreasca la trotuar la Obor cum oprea 66. Cei care nu merg cu 21 merg cu 66 special ca sa nu mai coboare prin pasaj.
Mai 'distractiv' va fi cu 621. :twisted:

Ca si noutate Victoria trimite bidirectionale in 11 deci puteti fotografia bidirectionale in Ferentari.

Troleibuzul si tramvaiul sunt condamnate, lipsa investitiilor in infrastructura si material rulant (si avansul vehiculelor pe baterii) le-a pierdut clientii. La spagarii distrusi din romanica oricum nu le va mai construi nimeni nimic in vecii vecilor amin. Singura consolare debila (in toata mizeria asta) pe care o am este ca sclavetii lacomi ai ursulii von karnatmeyer au primit cu bratele deschise calutii troiani 'euromaidanezi' ai rusiei. :ugeek:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Sâm 19 Noi 2022, 21:45

Cu ocazia extinderii lucrarilor la pasajul Doamna Ghica autobuzul 243 a fost re-re-re-deviat si circula acum pe o ruta aberanta la granita absurdului, ocolind din Doamna Ghica in Petricani... prin Heliade intre Vii, Soseaua Electronicii, Strada Baicului, Bd. Garii Obor, Bd. Ferdinand 1, Str. Ziduri Mosi, Sos. Colentina si Teiul Doamnei. Mai bine se milostiveau si il limitau la Delfinului, oricum in Pipera mai mult sta decat circula.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Dum 20 Noi 2022, 16:58

Anvs contranaturii... Daca merg pe jos de la Planorama pana la Lacul Tei tot ajung inaintea autobuzului. Si am timp si de poze la pasaj!
Fişiere ataşate
243.jpeg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Anterior

Înapoi la Traseele mijloacelor de transport in comun

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005