Linia 304. Ploieşti Sud - Măneciu

Bucureşti - Ploieşti - Braşov - Sighişoara - Mediaş - Cluj - Oradea - Episcopia Bihor

Linia 304. Ploieşti Sud - Măneciu

Mesajde Dr2005 » Dum 23 Noi 2014, 14:55

Începând din data de 23.11.2014, s-a reluat circulaţia trenurilor de călători pe linia 304 Ploieşti - Măneciu. Pentru început sunt 4 perechi de trenuri, al căror mers este prezentat AICI.
Primul tren a fost R15141, cu plecare din Ploieşti Sud la ora 6:20 şi sosire la ora 8:05, trenul fiind format din automotorul 76-2419-0 + 59-2410-5 + 76-2420-8.

Trenul a mers ce a mers... până la Teişani, unde s-a constatat că unul dintre motoare (cel de pe 76-2420-8) se supraîncălzea... aşa că s-a anulat trenul pe parcursul neefectuat, iar R 15142 s-a format din Teişani.

Pentru conformitate, extrasul din IRIS:
15141
Imagine

15142
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1797
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Linia 304. Ploieşti Sud - Măneciu

Mesajde Dr2005 » Dum 23 Noi 2014, 15:04

Până la poze, câteva cuvinte despre cum se circulă între Ploieşti Nord şi Teişani:
- Blejoi: barieră funcţională; staţie CEM (cred) cu cabină la capătul dinspre Ploieşti, semafoare mecanice funcţionale (un semafor de intrare + semafoare de ieşire spre Ploieşti la fiecare linie); în capătul dinspre Măneciu semafoare repetitoare (,,coadă de rândunică"), semafoare de ieşire la fiecare linie, semafor de intrare şi prevestitor - toate moarte, se iese numai cu ordin scris, iar la întoarcere se deplasează IDM la semaforul de intrare (care e la 1km distanţă de clădirea sa...) cu ordinul scris, apoi urcă în tren până în staţie, fuge în clădire şi după aia face parcursul de ieşire (vorba vine, că ăia de la cabină sunt deja pregătiţi, doar îi ridică paleta semaforului). E singura staţie racordată la reţeaua de curent electric.
- Scăeni: bariera de la Balaca e desfiinţată, cabina încă are doar un geam lipsă, viteza maximă pentru trenuri 5 km/h; bariera de la intrarea în Hm Scăeni e desfiinţată, cabina e intactă, viteza maximă 5 km/h; Hm Scăeni este desfiinţată şi transformată în PO, macazurile sunt demontate şi îndepărtate din teren, semafoarele de la capătul dinspre Ploieşti sunt tăiate cu autogenul, la capătul celălalt mai e doar semaforul de intrare, cu un X pe el; clădirea e o treime locuinţă şi 2/3 închisă (sala de aşteptare şi biroul IDM)
- Boldeşti hc.: bariera funcţională cu paznic de barieră; la un km după haltă urmează o trecere la nivel cu 5 km/h
- Lipăneşti h.: înainte de haltă e o trecere la nivel cu 5 km/h; semaforul prevestitor şi cel de ieşire spre Ploieşti sunt la locul lor, distruse şi cu X pe ele; clădirea e locuinţă, îngrădită cu gard; încă există castelul de apă; spre Măneciu nu mai există semnale, dar cabina vandalizată şi manivelele semnalelor amintesc de fosta staţie; la ieşire este o trecere la nivel cu 15 km/h
- Măgurele Sud h.: bariera este desfiinţată, trenul opreşte obligatoriu (dimineaţă era să se înfigă un dobitoc sub tren), clădirea e vândută (probabil e depozit pentru târgul din zonă)
- Măgurele Prahova h.: semafoarele de la capătul dinspre Ploieşti - intrare şi ieşire - sunt cu X, cabina e părăsită dar completă; macazurile sunt desfiinţate, la fel şi bariera; după cabină e oprire obligatorie pe trecerea la nivel, apoi 30 km/h până la ieşirea din fosta staţie; clădirea e locuinţă, îngrădită cu gard; spre Văleni nu mai există semafoare
- Măgurele Nord h.: bariera peste DN1 este funcţională, cu paznic la cabină
- Făget Teleajen: staţie SBW, cu semafoare de grup, funcţionale şi semnale de manevră pentru depozitul de carburant; toate operaţiunile (manevrat semafoare. macazuri) le face IDM; nu există alimentare cu curent electric; urmează o trecere la nivel cu 15 km/h, apoi una cu 5 km/h
- Vălenii de Munte: staţie SBW, cu semafoare de grup, funcţionale, le manevrează IDM; nu există alimentare cu curent electric
- PM Văleni Nord: o singură pereche de semafoare, la mijloc... nu ştiu ce fac (semnale de ramificaţie în curentă?), dar funcţionează. La dus a fost IDM, la întors era parcursul făcut dar nu mai era nimeni prin zonă :shock: ; nu există alimentare cu curent electric
- Teişani: staţie SBW cu semafoare de grup, funcţionale; cabină pentru semnal şi barieră la capătul dinspre Ploieşti (funcţionează şi bariera şi semnalele), cabină pentru semnal la capătul dinspre Măneciu, ambele deservite de personal; nu există alimentare cu curent electric.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1797
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Linia 304. Ploieşti Sud - Măneciu

Mesajde Dr2005 » Dum 23 Noi 2014, 15:07

Să vedem şi automotorul nostru în Teişani:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1797
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Linia 304. Ploieşti Sud - Măneciu

Mesajde Dr2005 » Dum 23 Noi 2014, 15:37

Staţia Teişani:
Imagine

- spre Ploieşti
Imagine

- spre Măneciu
Imagine

Urmează P.M. Văleni Nord:
Imagine

Imagine

Vălenii de Munte:
Imagine

O trecere la nivel unde se circulă cu 5 km/h:
Imagine

Imagine

Imagine

O trecere la nivel unde se circulă cu 15 km/h:
Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1797
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Linia 304. Ploieşti Sud - Măneciu

Mesajde Dr2005 » Dum 23 Noi 2014, 15:40

Depozitul de produse petroliere de la Făget Teleajen:
Imagine

Staţia Făget Teleajen:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Podul peste Teleajen, la intrarea în Măgurele:
Imagine

Imagine

Imagine

Măgurele Nord h.:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1797
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Linia 304. Ploieşti Sud - Măneciu

Mesajde Dr2005 » Dum 23 Noi 2014, 15:45

Măgurele Prahova h.:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

După plecarea din staţie mai oprim odată, că nu mai e barieră (probabil dacă se va face un regulament de exploatare pentru această secţie, Măgurele Prahova şi Scăeni se vor muta pe trecerile la nivel):
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Măgurele Sud h.:
Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1797
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Linia 304. Ploieşti Sud - Măneciu

Mesajde Dr2005 » Dum 23 Noi 2014, 15:51

Lipăneşti - ascunsă bine de vegetaţie. Cândva a fost o staţie măricică însă... acum clădirea e locuinţă, dar turnul de apă încă e la locul lui.
Imagine

Imagine

Imagine

Boldeşti hc. - şi ea e locuinţă, dar mai funcţionează încă o cabină pentru barieră:
Imagine

Imagine

Scăeni - staţia mea de suflet, a ajuns un simplu PO :cry: :cry: Au fost desfiinţate macazurile şi semnalele.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1797
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Linia 304. Ploieşti Sud - Măneciu

Mesajde Dr2005 » Dum 23 Noi 2014, 16:11

Trecem de Statuia Libertăţii de la Scăeni :lol: (pe care o admirăm de la viteza de 5 km/h, datorată desfiinţării barierei trecerii la nivel din zonă)...
Imagine

... şi ajungem la trecerea la nivel din cartierul (a se citi satul) Balaca al oraşului (că aşa l-au declarat comuniştii, oraş) Boldeşti-Scăeni. Drumul se cheamă DC 59, dar, din punct de vedere calitativ (şi al traficului), e peste DJ 232 pe care l-am traversat la gară. Şi pe aici trecem cu 5 km/h.
Imagine

Imagine

Podul peste Teleajen de la intrarea în Blejoi... şi un Trabant:
Imagine

Imagine

Imagine

Fabrica de sticlă încă mai funcţionează, spre deosebire de surata ei de la Scăeni, care a ajuns un morman de moloz:
Imagine

Blejoi:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Ploieşti Nord:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1797
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei


Înapoi la Magistrala 300

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005