Primele 5 vagoane au fost aduse în 2008, făcând parte din lotul închiriat oraşului Basel în anul 2004. Din păcate, vagonul #711, fiind chiar primul Be 8/8 produs, a fost distrus de un incendiu ce a mistuit o hală a depoului Wiesenplatz din Basel pe 18.08.2004, ce a mai rămas din el (secţiunea A şi boghiurile) fiind adus la Iaşi pentru piese.
Numerele de parc ale vagoanelor din primul lot:
- Cod: Selectaţi tot
Iaşi - Berna - Basel - Adus
157 -- 712 --- 352 -- Mai 2008
158 -- 713 - Mai 2008
159 -- 714 - Mai 2008
160 -- 717 --- 357 -- Mai 2008
(-) -- 711 - Mai 2008 - Distrus într-un incendiu în Basel, folosit pentru piese
În anul 2010 a sosit şi restul de 10 vagoane, odată cu intrarea în circulaţie a ultimului lot de tramvaie Combino (lot care a avut mari probleme, ceea ce a amânat cu 2 ani scoaterea din circulaţie a vagoanelor Be 8/8). Din păcate, 2 vagoane - #725 şi #726 - sunt şi acum în conservare, nefiind înmatriculate în Iaşi, viitorul lor fiind incert.
- Cod: Selectaţi tot
Iasi - Berna - Adus
161 -- 716 -- Iun 2010
162 -- 718 -- Iun 2010
163 -- 720 -- Iun 2010
164 -- 721 -- Iun 2010
165 -- 724 -- Iun 2010
166 -- 715 -- Iun 2010
167 -- 723 -- Iun 2010
168 -- 722 -- Iun 2010
(-) -- 725 -- Iun 2010
(-) -- 726 -- Iun 2010
Date tehnice:
Producător: SWS / BBC
Lungimea: 26.200 mm
Lăţimea: 2.200 mm
Înălţimea: 3.900 mm
Tara: 35 t
Masa maximă: 50 t
Viteza maximă: 60 km/h
Motoare electrice de tracţiune: 4, câte unul pe fiecare boghiu, puterea nominală a unui motor 89 kW
Locuri: 53 + 1 pe scaune + 167 în picioare = 221