La momentul respectiv, preţul de 4500 euro pentru 6 luni pentru fiecare autobuz a părut mare (pentru comparaţie, pentru Mercedesurile din San Sebastian s-a plătit în jur de 1500 euro/buc şi alte 3100 euro pentru transport), însă vehiculele şi-au dovedit fiabilitatea (spre deosebire de Mercedesurile din San Sebastian, care acum stau la gard), astfel că după expirarea perioadei de închiriere au fost achiziţionate toate cele 20 de autobuze. S-a dorit înmatricularea a 10 bucăţi, însă, în cele din urmă, au rămas 16 autobuze, celelalte 4 servind ca piese de schimb.
În anul 2010 au mai fost achiziţionate alte 12 autobuze.
Date tehnice:
Ani fabricaţie: 1985 - 1998 (cele pentru Bruxelles au fost fabricate în 1991 şi 1992)
Exemplare produse: 600
Lungimea: 11.795 mm
Lăţimea: 2.490 mm
Înălţimea: 2.880 mm
Ampatamentul: 5.670 mm
Masa (gol): 10.570 kg
Viteza maximă: 90 km/h
Motorul: MAN D0826 LOH04, dispus orizontal
Cilindree: 6.871 cm3
Puterea maximă: 169 kW la 2400 rot/min
Transmisia: automată, cutie ZF 5HP500
Corespondenţa numerelor de parc din Iaşi cu cele din Bruxelles:
- Cod: Selectaţi tot
Iaşi - Bruxelles - An achiziţie
335 ---- 8335 ---- 2010
364 ---- 8364 ---- 2009
365 ---- 8365 ---- 2010
368 ---- 8368 ---- 2009
388 ---- 8388 ---- 2009 - neînmatriculat, donator de piese
396 ---- 8396 ---- 2009
398 ---- 8398 ---- 2010
410 ---- 8410 ---- 2010
416 ---- 8416 ---- 2009
417 ---- 8417 ---- 2009
418 ---- 8418 ---- 2009 - neînmatriculat, donator de piese
423 ---- 8423 ---- 2009
424 ---- 8424 ---- 2010
427 ---- 8427 ---- 2009 - neînmatriculat, donator de piese
430 ---- 8430 ---- 2009
431 ---- 8431 ---- 2010
434 ---- 8434 ---- 2009
439 ---- 8439 ---- 2009
444 ---- 8444 ---- 2010
450 ---- 8450 ---- 2009
452 ---- 8452 ---- 2009
453 ---- 8453 ---- 2010
461 ---- 8461 ---- 2009 - neînmatriculat, donator de piese
463 ---- 8463 ---- 2010
464 ---- 8464 ---- 2009
468 ---- 8468 ---- 2009
469 ---- 8469 ---- 2009
470 ---- 8470 ---- 2009
474 ---- 8474 ---- 2010
475 ---- 8475 ---- 2010
477 ---- 8477 ---- 2009
480 ---- 8480 ---- 2010