133 scrie:Daaa... siiigur or sa se desfiinteze... sunt convins ca e o coada gigantica de antreprenori privati la usa primariei sa ia contracte pe spaga de la o primarie falimentara (in mod halucinant) cu spatele asigurat de un guvern atomic in chinurile (ne)facerii!
Nu e nimic falimentar, că există fondul de rezervă al Guvernului. Desigur, fondul exista şi înainte, dar madam Firea era de altă culoare politică, aşa că Guvernul nu a dat un leu Bucureştiului. Dar banii ăia nu rezolvă nimic, sunt doar un fond de premiere, pe care Guvernul ăl foloseşte ca să acopere datoriile primarilor de aceeaşi culoare politică. Rămâne de văzut cum se va înţelege Nicuşor cu PNL, că dacă la Finanţe ajunge ministru USR, adio fond de rezervă pentru Bucureşti şi pentru gurile peneliştilor care vor înlocui pesediştii în companiile municipale. De aia nici nu mai fac alea nimic, toţi de la portari la directori îşi caută de lucru prin cabinetele parlamentarilor PSD sau pe la primăriile din Ilfov rămase la PSD.
133 scrie:Vrei sa expandezi orasul, expandezi si caile de circulatie. Daca treci cu fondul construit de la zero nivele sau un nivel la patru nivele sau de la trei nivele la zece nivele si triplezi necesitatea de transport... trebuie solutii.
Fals, dacă vrei să expandezi oraşul, expandezi doar anumite categorii de căi de circulaţie, nu pe toate. Adică faci linii de tramvai, trotuare, alei pietonale, piste de biciclete şi, în general, măsuri de descurajare a traficului motorizat individual. Nu poţi să faci suburbiile Bucureştiului ca cele americane, că nu avem nici spaţiul, nici banii şi nici preţurile la benzină pe care le au americanii. Plus că şi acolo se renunţă la modul ăsta de a construi ţara în jurul maşinii mici, şi-au dat şi ei seama că e nefezabil.
Pe Prel. Ghencea se putea trage o linie gen 41, cu gard şi prioritate la semafoare şi limitate toate autobuzele la linia asta: 122 limitat la Ghencea sau la Râul Doamnei, 222 desfiinţat, 185 întors tot în giratoriul de la Râul Doamnei sau pe ceva gen RD - Valea lui Mihai - Prel. Ghencea - ca să te ducă la M, preorăşeneştile limitate la Centură de unde să se ia tramvaiul. 41 la ora actuală e cel mai folosit traseu din Bucureşti, bate la fundul gol şi M4 şi M5, nu doar alte trasee de tramvai şi autobuz. Fix din motivul ăsta e aşa, că ştii că faci 30 de minute cap-coadă şi la 7 dimineaţa şi la 10 noaptea.