Continua asfaltarile. Utilajele sunt la breteaua Splai-Hateganu si asfalteaza, mai putin zona de curba cu marele cilindru si teava de apa. Se aseaza plasa de plastic pe zona decelerare-accelerare si se da emulsie. Zona de accelerare parca are si ceba asfalt, banuiesc binder.
Mi-a soptit o pasarica cum ca LEA n-au de gand sa se miste prea curand din locul lor astfel ca tramavaiul care trece pe pasaj iese din orice calcul. Pasajul ar putea fi terminat totusi si impusa limita de gabarit strict rezumata la autoturisme, la urma urmei camioanele si etc pot sa treaca pe podurile de la sol. Asa cum a iesit geometria spatiala... cred ca asta a fost uneltirea de la bun inceput. Mai este vorba si de largirea Hateganu care pare si ea din alt film... Oricum troleibuze ar incapea pe ea asa cum este, trebuie doar rigole ca lumea stanga dreapta in loc de santurile napadite de buruieni si un strat de asfalt. Sa vedem cu impacam Romstalul cu tirurile... Si cum transportul in comun care nu-i tramvai va trece tot pe la la sol in buna oranduire de la pasajele anterioare... ori autobuz ori troleibuz... Astept cu interes sa vad ce fel de stalpi planteaza pe Grigorescu nou. If any...
Ca fapt divers din teren... sa-i param pe Delta...
Azi, cu simt de raspundere din cauza conditiilor meteo incerte, nu se fac asfaltari. De fapt nu prea se face nimic, ce tine de Delta. In schimb ApaNova (care a fost si sapatamana trecut pe aici) pare decisa sa termine vesnicia aia de groapa unde e lipsa o derivatie sau o vana pe o conducta.
ApaNova si-a terminat treaba a taiat racordul la apa de care s-a folosit Delta pana acum si a dat continuitate tevii cu o piesa metalica. Deci liber la finalizat breteaua. Cu ocazia finalizarii scoteau apa din retea prin hidrantii de pe Grigorescu nou pentru curatarea resturilor din teava ramase de la lucrare. Iar Delta... E in concediu.
Au inceput operatiunile de extragere a acaretului prin care trecea teava de apa temporara de la breteaua Splai-Hateganu.
Pe breteaua Splai-Hateganu... shock si groaza! Asfalt nou proaspat spart. Bine ca nu era stratul de uzura... Poate cu ocazia asta isi amintesc si de semafoare si iluminat inainte de uzura...
Beton proaspat la trotuar! Numai bun de spart si asta ca vine in continuarea sapaturii din carosabil! Si pentru ca... semafoare!
Au urcat cateva carcase de armatura sus pe rampa Hateganu semn ca au finalizat umplutura cu balast pana culee si trebie sa toarne dalele de beton pentru zona perfet rigida de la culee care sa asigure tranzitia lina de la pod la culee, fara tasari ulterioare.
La sol.. slab de tot, n-au asfaltat nimic la trotuarele date cu emulsie de sub pasaj, 4 neni roboteau la completarea borudrilor la breteaua Splai-Hateganu unde a fost groapa ApaNova si un buldoexcavator cara niste borduri. Au venit niste paleti cu borduri pe podul aval, pe post de bolarzi.
Slab de tot la sol, doua trei capace de canal. Trotuarele de sub pasaj le-au dat cu emulsie si au uitat sa le mai asfalteze. Sus la rampa Hateganu se faceau masurari topo, statia totala pe pasaj, prisma pe marginea rampei. In schimb... la intersectia str. Prevderii... pare ca se doreste prelungirea spatiului verde median, intr-un motz ascutit. Sau cel putin asa mi se pare mie, poate sapa pentru vreo teava...
Azi am nimerit fix la pranz. Nu ze misca un fir de praf, puteai sa juri ca a intrat in conservare lucrarea. La prevederii au prelungit spatiul verde median cu o insula pentru o trecere de pietoni, au pus niste borduri decupate kn bataie de joc. Toate bordurile de la Prevederii in sus oricum sunt praf so pulbere deja, ultrafisurate, dupa iarna or sa fie tzandari.
Santierul asta se pregateste de hibernare. Foatre slaba miscarea azi, 3 neni la un cofraj pe zidul de boltari din stanga rampei Hateganu si un buldoexcavator care mai aducea lemnarie pentru cofraj. In schimb la intersectia cu Prevderii stupoare! Se modifica trama stradala, cu borduri, mai exact se lateste trotuarul de pe sensul spre Pallady in zona trecerii de pietoni. Nu este nici o descriere a lucrarii in zona, deci e posibil si sa fie opera PS3...
Hai ca n-au murit definitiv pe anul asta s-au stresat putin si au reusit sa puna longrinele de otelul rosu contragreutati la cofrajele de pe zidul amonte al rampei Hateganu. Daca tine si noiembrie cat de cat frumos poate au sanse sa termine pana in culee.
Au dus cofrajul pana in culee pe zidul amonte al rampei Hateganu! Azi era 4 neni pe schela lucrau la armaturi. Sunt curios cum or sa le etanseze la partea inferioara fata de zidul de boltari, ca se vede armatura.
Calitate Delta. De la prevederii spre Splai. Nici nu mai stiu cat are asfaltul asta.... un an? Bine, e adevarat ca nu e stratul de uzura, nu stiu de ce nu l-a asternut si aici. Dar orisicum. P.S. Pot doar sa sper ca la boltarii fabricati pentru M5 au facut treaba ca lumea.
Aici incepe uzura.
Bonus: s-a cofrat coronamentul zidului de boltari aval pana in culee.
Zidul amonte complet decofrat. Au mai urcat niste pietris sus in zona culeei.
Mda... doamna Stirea, dati un telefon la Rutiera sa le spuneti ca au carat un purcoi de amenzi pentru viteza nule, fiind postati/amplasati cu masinile si pistoalele redar pe un pod la sol care nu este receptionat, deci nu exista la nivel birocratic inca!
P.S. Ma bucur ca macar politia poate face poze din zonele de lucrari publice interminabile, fara sa fie priviti ca satana!
Trec prin zona aceea, venind dinspre Cernica și ies la Târgul Vitan. În acele zone unde au apărut acum semafoare (care sper să și meargă, nu ca cel de la Doraly doar pe intermitent) era să bubui doi bine de tot din cauză că nu mi-au cedat trecerea, eu fiind pe drum prioritar. Și cele două întâmplări le-am avut la intervale de două săptămâni între ele.
Uraa, (h)avem stratul de uzura al carosabilului pe bretele, de la Splai plana la Hateganu. Mai nasol este pe segmentul Pallady-Splai, unde stratul de baza este tandari, sper sa nu le beasa mintea sa tranteasca uzura peste el in conditia in care se prezinta! In plus a inceput sa apara si iluminatul. De la Splai la Pallady au inceput sa apara si semafoarele in intersectiile amintite, Prevederii, Marului, Malva, Splai.
Traiasca favelele! Sectorul 3 de la Brancusi, IOR, Salajan, Titan si Balta Alba la "Gurile" si "Luncile" fara de trotuare, canalizare cum se cuvine si latime suficienta pentru pompieri... In Romania timpul merge inapoi, noi n-am intrat in secolul 21 ci in secolul 19!
Nu cred ca va fi "autostrada", deoarece se vor monta acele speed-bump-uri de cauciu pentru limitarea vitezei. Un lucru bun spun eu, pentru că mulți s-au "ciocanit" în intersecția pe chei cum vi dinspre Glina spre Autovit.
Sa te tii liniute de la Malva (unde-i semafor) pana unde incepe betonul pe Hateganu daca uita se le puna. Pe pasaj ma refer. Daca n-o zbura vreun harb de pe pasaj in Dambovita mare minune.
Yeey! De azi nu mai trec bizonii podurile ca niste kamikaze! Merg semafoarele! Si la Splai si la Malva si la Marului si la Prevederii! Cred ca cei mai plini de draci sunt cei care vin pe Prevederii, coada era consistenta. La Splai temporizarea este parfum, destul de simetrica, dezechilibrul este insesizabil si timpi de asteptare rezonabili. La Malva si Prevederii este simplu. La Marului avem verde Grigorescu ambele sensuri simultan, apoi verde Marului, apoi verde Stefan Constantin dispre Malul Rosu, api verde Stefan Constantin dinspre Ilioara and repeat.