Iniţial, garniturile de metrou erau vopsite în galben (probabil vă mai amintiţi de melodia Angelei Similea ,,Trenul galben fără cai"). În anii '80, din cauza lipsei vopselei galbene, s-a trecut la vopsirea în roşu a garniturilor noi şi a celor care necesitau revopsire (se întâlnesc şi în prezent garnituri galbene).
În prezent, trenurile IVA sunt lăsate pradă vandalilor, majoritatea fiind acoperite de grafitti. În ciuda faptului că acest fenomen este vechi, s-a preferat paza trenurilor Bombardier cu paznici (deci cheltuieli măricele), în loc să se doteze depourile şi remizele cu camere de luat vederi sau, măcar, cu garduri mai înalte. Din cauza acestei situaţii (dar şi a refuzului de a se mai suplimenta cu trenuri IVA magistralele I şi III), s-a indus călătorilor părerea că e neapărată nevoie de trenuri noi.
Cu ocazia asta ştiţi pe cine să înjuraţi când staţi 9 - 11 minute în staţie la Crângaşi la 8 dimineaţa.Majoritatea trenurilor arată precum rama
175, prezentată mai jos:
Postul de conducere al vagonului #175A:
Salonul: