Vad ca lumea isi face probleme de ce nu se fac teste cu tren si spre Valea Ialomitei. Pentru aducere aminte depoul de la Valea Ialomitei este facut cu bani spune-se de la M5.2 Pantelimon, inceput de catre numita Tehnologica Radion care i-a si pus cruce lui M5.2 Pantelimon cu tramvaiul
opresc care a gresit artera si in loc de Basarabia a aterizat pe Pantelimon. Asta ca dovada suplimentara ca lacomia si prostia nu se opreste la usa partidului, iese pe usa si merge mai departe.
Ramane de vazut cum va fi treaba cu PIF Valea Ialomitei, sentimentul meu este ca va mai sta nefolosita niste vreme iar trenurile vor face acces tooocmai de la Pantelimon/Ciurel. Vezi si cazul Straulesti de altfel.
Oricum, momentan "probele" sunt de fapt rodajul sinei, instalatiile electrice, instalatiile mecanice (rulante, lifturi). Ventilarea nu este finalizata (un CV interstatie si majoritatea prizelor de statie si interstatie), trenurile se vede in filmari foarte clar cum trec la toate semnalele pe rosu si fara oprire in statii (la punct fix), macazele nu sunt operate.
Ne vedem la PIF E2-RD in 2021, neaparat cu masca. P.S. Privind in urma Valea Ialomitei trebuia sa fie strict depou, galeria trebuia sa fie facuta cu TBM, un singur fir. S-a facut compromisul tamp sa se faca un apendice de o singura statie (ca un fel de varica) ca sa nu se revolte riveranii din cauza unui potential santier soldat cu zero satisfactii "la scara blocului".
Directia de dezvoltare dincolo de Valea Oltului este clar determinata de Prelungirea Ghencea, Valea Ialomitei neavaind o continuare simetrica dincolo de Valea Oltului.