Ştiri

Ştiri şi evenimente referitoare la transportul în comun din Bucureşti şi Judeţul Ilfov

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Dum 15 Oct 2017, 20:01

Cand creier nu e... nimic nu e! Na ca a fost si maraton iar bucurestenii au mai avut o zi de cosmar, in trafic evident!

N-am filmat/pozat tot haosul general , e suficient sa va spun ca era coada continua de la Calea Vitan pana la Iancului, duminca!
Cateva imagini totusi m-am oprit sa iau, unde aberatia depasea cota de dementza!

Podul Mihai Bravu, o zana in santier vesnic si mai nou... si in maraton!
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

133-urile cred ca erau toate pe sensul spre Vacaresti, cel putin asa mi s-a parut.
Imagine

Imagine

Nu se vede bine, dar ala care vine de pe Dudesti este un 104.
Imagine

Un 135 disperat...
Imagine

Imagine

Un 670 disperat si el de automobilistii care au ales metoda banzai!
Imagine

Imagine

Maior Coravu.
Imagine

1 cel de la Sura la Iancului via Apaca, in bucla Iancului. Mai era si 1 cel de la Sura la Vitan.
Imagine

Imagine

Tanti aia chiar acolea dorea sa se imbarce in el!
Imagine

Imagine

#413 a ramas botzit de cand a intrat pe Oltenitei spre Romprim. :twisted:
Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Dum 15 Oct 2017, 20:03

A si sa nu uit faza zilei! Masina de politie trantita tranversal la intrarea pe Chisinau din rond Delfinului, ocolita de soferi pe liniile de tramvai! :mrgreen:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Sâm 21 Oct 2017, 21:50

De maine troleibuzele intorc la Unirii! Mai sunt niste lucrari de facut in rondul Nita Vasile la noapte.

Am ratat parada masinilor retro din parcul lui Pierdole ca sa pozez proba (proba de 12, ca am inteles ca au fost mai multe ture). Totusi am prins cateva odata cu troleibuzul!
Nota: separatoarele troleu-tramvai de la Sudulului, ca si cele de la Budapesta, sunt noi si cu textolit.
P.S. Str. Martisor este (iar) inchisa, s-a asfaltat o (aproximativ) banda unde s-a lucrat la reteaua de apa.

Imagine

La PP1.
Imagine

Imagine

Uite treoleul!
Imagine

La PP2.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Pe Vacaresti.
Imagine

Pe Tineretului.
Imagine

Imagine

Imagine

Bonus: cateva masini de epoca.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Si vedeta.
Imagine

Imagine

Pe Cantemir.
Imagine

Mai multe epoci...
Imagine

Imagine

Pasaj deschis, 60 la ora si pe pe thumb-urile de pe bariera de gabarit scrie 40 la ora! :P
Imagine

Imagine

La Horoscop.
Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Sâm 21 Oct 2017, 21:54

Si returul, pe sarite.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Sâm 21 Oct 2017, 22:06

Acele separatoare de la Piaţa Sudului nu au o configuraţie prea fericită... vor fi mari probleme acolo, în special la Tatre, care au patina pantografului mai lungă şi mai îngustă. Bine, probabil or să rezolve problema româneşte - or să taie tramvaiele în loc să modifice configuraţia încrucişărilor.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Dum 22 Oct 2017, 09:02

Nu, or sa limiteze tatrele la Sura Mare. Barfa nu-mi apartine. :twisted: Acum la modul sincer, pantograful este unul din elementele banal de modernizat, prin schimbare pur si simplu, la orice vagon, se puteau schimba pana la data asta, daca se dorea.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mar 24 Oct 2017, 10:46

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=822

Ca urmare a desfășurării unei procesiuni religioase cu ocazia sărbătorii de Sf. Dimitrie cel Nou, pe traseul Platoul Catedralei Patriarhiei, Str. Patriarhiei, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Aleea Dealul Mitropoliei, respectiv Biserica Sf. Spiridon cel Nou, Cal. Şerban Vodă, Str. Bibescu Vodă, Aleea Dealul Mitropoliei, în ziua de 24.10.2017, între orele 12:30 - 13:00, se va restricţiona gradual traficul rutier pe traseele menţionate.

Din această cauză, liniile 7, 23, 27, 32, 47, 117 și 232 vor circula deviat temporar, după cum urmează:

Linia 7 va funcţiona între terminalul „C.F.R. Progresul” şi intersecţia Str. Constantin Istrati/ Str. 11 Iunie/ Bd. Mărăşeşti, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, cu întoarcere pe Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Şincai, Calea Şerban Vodă, Şos. Giurgiului.

Liniile 23 și 27 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Faur Poarta 4ˮ, respectiv „Complex RATB Titan” și intersecţia Bd. Mărășești/ Str. Constantin Istrati apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Şos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zeţarilor, până la capătul de linie „Zeţarilorˮ.

Linia 32 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Depoul Alexandriaˮ şi intersecţia Calea Rahovei/ Şos. Progresului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Progresului, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la capătul de linie „Ghencea”.

Linia 47 va funcţiona între terminalele „Ghencea” şi „Zeţarilorˮ pe Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Şos. Progresului, Calea Rahovei, Calea Ferentari, Prelungirea Ferentarilor.

Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Cartier Confort Urban” şi intersecţia Str. Năsăud/Şos. Viilor, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Viilor, Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Unirii, Bd. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, cu întoarcere pe Bd. Corneliu Coposu, Piaţa Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Str. Năsăud, apoi traseul actual.

Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Platforma Comercială Arcade Berceni” şi intersecţia Şos. Viilor/Str. Constantin Istrati, apoi pe un traseu modificat pe Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Piaţa Unirii, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, apoi traseul actual.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Mie 25 Oct 2017, 22:07

Mdaa... e si o lucrare pe banda 1 pe coltul buclei tramvaiului, traficul e ca :twisted: , intersectia e mai mereu blocata desi este politie acolo. Azi la pranz coada pe Bd. Unirii incepea fix de la Piata Constitutiei!
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Joi 26 Oct 2017, 10:42

Se mai fac nişte modificări de trasee de la 1.11.2017:

- 1 o să meargă la Romprim. Pentru a evita confuziile, inelul interior va deveni 10 şi pe plăcile din staţii, nu doar pe foile de parcurs;
- 4 se desfiinţează;
- 11 va reveni la traseul de acum câteva luni, între Cart. 16 Februarie şi Zeţari, prin Cal. Giuleşti, Şos. Orhideelor, Pod Grozăveşti, Bd. G-ral. Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. Dr. C-tin. Istrati, Şos. Viilor, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Progresului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zeţarilor;
- 19 va circula numai între Complex R.A.T.B. Titan şi Şura Mare (poate îi mai creşte intervalul de succedare cu ocazia asta);
- 34 va circula pe traseul actual între Banu Manta şi Piaţa Sudului, apoi prin Şos. Olteniţei până la Şura Mare.

Ca fapt divers, oare nu ar fi mai bine dacă 34 ar circula pe traseul Banu Manta - Bd. Iancu de Hunedoara - Şos. Ştefan cel Mare - Şos. Mihai Bravu - Cal. Dudeşti - Bd. Octavian Goga - Str. Nerva Traian - Bd. Ghe. Şincai - Cal. Şerban Vodă - Piaţa Eroii Revoluţiei - Şura Mare? În felul ăsta ar fi mai bine deservită zona Şincai, care acum e practic părăsită de tramvaie, 19 fiind cantitate neglijabilă. Nu ar mai exista acest dublaj între 34 şi 1 pe o distanţă atât de mare şi s-ar recrea şi o parte din legăturile distruse odată cu redeschiderea circulaţiei prin Piaţa Sudului. Iar dacă 23 s-ar prelungi la Complex R.A.T.B. Titan şi 23 sau 27 s-ar devia prin Mihai Bravu - Vitan, 19 ar putea dispărea de tot, fără să-l plângă nimeni.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 26 Oct 2017, 20:02

Am ametit. De ce 34 pe la Sincai, ca e metrou si la Sincai si la Timpuri Noi... 19 a fost dintotdeauna un tramvai rar. Ceva mai dese erau vagoanele cand era dublat de 50. Dar in rest asa a fost mereu. De ce 11 la Zetari, de ce 1 la Romprim, ca e un megatraseu si un blocaj intr-un punct de oriunde din oras lasa in aer restul. Ba mai are si o groaza de segmente comune cu alte tramvaie care pot sa genereze ele blocaje sau sa fie prinse si ele in blocaje...
Iar de la Sincai pana la Eroii Revolutiei sunt si doua autobuze...

Macar Dudestiul si Victoria or sa ia ture egale in 1 si 10 sau continua tembelismul cu toate LF-urile si PPC-urile pe 1 si toate tigaile (inclusiv bidirectionale) Victoria pe 10?

P.S. Deci a observat si RATB ca incarcarea de la Sudului e mai mare spre Romprim decat spre Sura Mare. Si in loc sa suplimenteze 34 cu ture scazute din 1 au zis mneaaa... facem ra**tul praf, definitiv.
Nici macar pasajul rutier nu e facut facut de directia "inelului principal", adica pe traiectoria Vacaresti-Brancoveanu-Sura Mare, nici tramvaiul nu are cererea maxima pe inel. Bucurestiul nu este inchis geometric, inelul daca ar fi s-ar inchide cumva prin Piscului pe la Polivalenta prin Oraselul Copiilor, care Oraselul incepe sa se umple de dughene, vile si bloculete etichetate fara jena "proprietate privata"... Daca in municipalitate exista cap pe umeri se muta oraselul in spate la Palatul Copiilor cu totul, cand s-a amenajat locul si se facea ceva cu legatura lipsa intre Polivalenta si Brancoveanu.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Joi 26 Oct 2017, 20:55

133 scrie:Am ametit. De ce 34 pe la Sincai, ca e metrou si la Sincai si la Timpuri Noi... 19 a fost dintotdeauna un tramvai rar. Ceva mai dese erau vagoanele cand era dublat de 50. Dar in rest asa a fost mereu. De ce 11 la Zetari, de ce 1 la Romprim, ca e un megatraseu si un blocaj intr-un punct de oriunde din oras lasa in aer restul. Ba mai are si o groaza de segmente comune cu alte tramvaie care pot sa genereze ele blocaje sau sa fie prinse si ele in blocaje...
Iar de la Sincai pana la Eroii Revolutiei sunt si doua autobuze...

A circulat 1 atâţia ani pe Şincai... iar cele 2 staţii de metrou sunt oricum pe magistrale diferite, ca să ajungi de la Şincai la Obor trebuie să schimbi la Unirii, de unde ori faci turul oraşului, ori mai schimbi o dată la Dristor 2. Nu prea te ajută cu nimic metroul ăla dacă ai treabă în la Obor, Colentina sau Dudeşti. Probabil RATB o să spună că 19 e tradiţional, dar tradiţia nu ţine de foame, RATB nu trebuie să fie un CFR Călători mai mic, care ţine un vagon Timişoara - Botoşani sau Sighetu Marmaţiei - Mangalia doar pentru că există de 50 de ani pe ruta aia.
În plus, capătul de la Romprim e mult mai potrivit pentru 1/10, nu mai dai oamenii jos din tramvai la jumatea drumului, iar 1 are un interval mult mai bun decât 11 sau 34. Nu am văzut pe nicăieri suprapuneri atât de mari ale traseelor de tramvai ca la noi... 1 ar fi trebuit să fie o linie în genul 32 sau 41, cu culoar dedicat şi interval de succedare bun. Din păcate, configuraţia reţelei noastre nu prea o permite, dar să îl dublezi pe 1 pe aproape tot traseul e o tâmpenie.
Şi 11 a circulat multă vreme la Zeţari şi s-a dovedit util pe acolo.

Mai sunt lucruri care se pot face cu traseele RATB, de exemplu desfiinţată linia 8 şi împărţite turele între 35 şi 47 (eventual să ia Alexandria 47 şi Militari să suplimenteze 35), desfiinţată linia 312 şi schimbat sensul de întoarcere al lui 313 pe Splai - Tineretului (tronsonul părăsit de 313 are 73, cel părăsit de 312 are 74), din mărirea de parc primită de Militari odată cu V3A-urile să mai fie introduse 3 - 4 ture în plus (cu T4R) pe 44, 46 scurtat la Banu Manta (34 ar putea să întoarcă în Dep. Victoria) ca să nu se mai învârtă inutil pe Buzeşti şi altele.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 26 Oct 2017, 21:27

Exact, la Sincai si Timpuri Noi sunt trei magistrale de metrou, care duc in toate directiile, nu una! Legate de 323 cu o interstatie.
Dar ce e pe traseul asta Sincai-Obor? Flux de babe care merg la precupeteala? E mai aproape Big-ul. :twisted:
313 intorcea pe Splai in anii 90, cotea dreapta fix la Romavia, 312 nu exista, iar pe Cantemir, Tineretului nu circula nimic pe sensul spre Sudului odata ce s-au scos troleibuzele datorita inaugurarii metroului. Era o ineptie evident. Acum cu troleibuzele la Unirii se poate rari 313 sau eventual mutat prin Vacaresti-Mircea Voda-Sf. Vineri.
Cu 313 si 14 sau cu 381 si 21 ajungi de la Sincai la Obor. Deci ma repet, ce e asa urgent sa ajunga 34 la Sincai, pe unele din cele mai proaste sine de la ora actuala din Bucuresti?
Despre 47... acum doi ani mi-ar fi fost extrem de util suplimentat, in loc de 385. Acum nu-mi mai trebuie de nici o culoare, deci nu pot sa ma pronunt.
34 de la Banu Manta la Sura Mare via Sudului e o tampenie mai bine muta turele in 17, Lacul Tei-Lizeanu-Iancului-Sudului-Sura Mare, linie disparuta de pe vremea Rathgeberurilor dar in care se cuibareau studentii de la UTCB, pentru ca la vremea aia Rathgeberurile aveau incalzire spre deosebire de generatia V3A-ex care nu avea!!! Sau stai, ca 17 ar fi un atentat la "magistrala corporatistilor", M2 Sudului-Pipera. :twisted:
Legat de capatul lui 1... da am sa cad de acord, nu e in regula sa cobori calatorii la Sura Mare, dar trebuie studiate alternative ca atunci cand exista un blocaj sa se dea prin statie si vagoanele sa fie deviate sa nu se adune ciorchine 8-9 si sa lase inelul gol, cum se intampla pe Serban Voda unde sunt luna de luna accidente in panta, pe liniile de tramvai.
Eu ma uit la Barbu Vacarescu, astept sa vad ceva in buget legat de tramvai... nu permutari de 11 luate cate 34. :lol:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 27 Oct 2017, 17:05

Ne trebuie rubrica de breakingnews!
Nu va bazati asta seara pe tramvaiele 11 si 19, 34, 1, autobuzele 323, 116, 313, 381, troleibuzele 73, 74 si 76!
Nici nu stiu cum as putea relata tot ce am vazut. Pozele or sa vorbesca de la sine.
Spoiler: 11 a circulat pe Calea Vitan, Nerva Traian, Sincai, Serban Voda. S-a intamplat ceva si tramvaiele n-au putut ajunge la Romprim vreo 4 vagoane, au fost redirectionate in jos pe Vacaresti si au facut o bucla prin Vitan-Timpuri Noi dupa care au incercat din nou sa se duca spre Romprim. 34 cred ca intors si el la Sura... nu stiu, la podul Mihai Bravu era trenulet 1+34+1.
DAR! La Tineretului a fost accident cu doua autoturisme ricosate pe trecerea de pietoni! Pana s-a apucat politia sa dirijeze traficul a trecut intervalul 16:45-17:15! :twisted: :twisted: :twisted:
Nu va imaginati
Troleibuzele si autobuzele care au venit dinspre Palatul Copiilor practic au fost complet sacrificate, au stationat vreo 5 cicluri semaforiale. Nici cele dinspre Unirea n-au fost mai fericite, autoturistii iadului fortau intrarea in banda 1 la liceul Sincai. Prosti la volan cu nemiluita, nesimtiti si bizoni cu trenul! Cei care veneau pe Serban Voda in jos sa faca stanga spre Marasesti, daca intrau 2-3 prin spatele liceului Sincai. In orasul asta prostia, necunoasterea si nepasarea sunt crunte!

Asta apropo de discutia de ieri cu 34 pe la Sincai...
Filmul intreg pe flickr, pentru forum am sa incerc sa aleg cateva cadre mai semnificative.

P.S. Si am impresia ca 1 a mai fost blocat pe undeva, pleceau de zor vagoane de victoria din Sura Mare spre Viilor dar nimic spre Sudului.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 27 Oct 2017, 17:53

Poze.
#329 (11) la Popa Nan.
Imagine

Urmat in trenulet de #285 (11).
Imagine

Urmat de #3322 (11)
Imagine

Imagine

Imagine

Pe Sincai.
Imagine

Imagine

#6244 defect pe la Ranghet (usa blocata deschis).
Imagine

S-a intalnit un polonez cu un taximetrist de-al nostru...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 27 Oct 2017, 18:06

Continuare.
Imagine

Nu se vede in poza dar pe interstatia Marasesti-Sincai sunt 8 troleibuze.
Imagine

Imagine

Alea 3 sunt deja la al 4-lea ciclu semaforial ratat...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Nenea asta e mai smecher...
Imagine

Traiasca bicileta!
Imagine

Uite proasta cu Passat-ul CC! N-am vazut proasta mai mare ca asta de cand traiesc, onest, nu cred ca exista creatura mai tampita. A reusit sa se bage in intersectie si a murit acolo! Vedeti in imaginile urmatoare.
Imagine

Pazea, a aterizat un 116 pe mama contrasensului! :o :shock:
Imagine

S-au gasit! Astia doi sunt suflete pereche!
Imagine

Imagine

Imagine

Tramaviul ala din fundal este #310 (19) care de doua ori a incercat sa treaca si n-a reusit pana la urma a dat inapoi si era sa turteasca vreo 2 autoturisti care s-au lipit in coada lui in stanga refugiului.
Imagine

Imagine

Bine Corsaaaa!!! Asta si un taximetrist sunt fix singurii care s-au prins ca e mai simplu sa intoarca si sa o ia prin spatele liceului Sincai penru directia Marasesti. De asta spuneam cate indolenta prostie si necunoastere e in orasul asta.
Imagine

Proasta cu Passat-ul si bizonul porcos cu 116-le au reusit sa mai omoare doua cicluri semaforiale.
Imagine

Da da, mai treci troleibuzule daca poti de cocalari...
Imagine

Halucinant, 116-le a fentat-o cumva pe proasta care e tot acolo, desi nu imi dau seama exact cum!
Imagine

Imagine

Proasta rezista. Madam, tu deja parca faci special!
Imagine

Imagine

In sfarsit, aitilop!
Imagine

Inca o tentativa a lui #310...
Imagine

Imagine

Gata, scapam de proasta...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

In sfarsit trece #310 dupa n cicluri semaforiale ratate, dar aitilop a pus gand raul troleelor si autobuzelor inspre Palatul Copiilor...
Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 27 Oct 2017, 18:25

Continuare.
Imagine

Vi-l mai amintiti pe #6244 cel cu usa defecta langa Ranghet? Na poftim, ca reuseste si el sa treaca dupa aproape 25 minute!
Imagine

Imagine

Taxi e nesimtit, nu vrea sa dea in spate desi are loc.
Imagine

Imagine

Imagine

Gata, aitilop a intrezis stanga de pe Serban Voda spre Marasesti.
Imagine

Tigaia #346 (19), rugina il face recunoscibil, oriunde, oricand.
Imagine

Porcu! Aitilop o sa-l ignore si a reusit sa se bage. SI vreau sa retineti, pentru ca am sa va mai arat ceva!
Imagine

Imagine

In sfarsit s-a enervat un 381 si a inceput sa dea goarne.
Imagine

Haos! Ha, os! Criza incoming!
Imagine

Ninoninonino...
Imagine

Imagine

Trenuletul de trolee cu autobuze e inca acolo!
Imagine

Imagine

Imagine

Din nou, traisca bicicleta!
Imagine

Cred ca e coada prin pasajul Unirii... pana la Piata Victoriei. :twisted:
Imagine

Imagine

Si se tot aduna autobuze... 381 ala a incetat sa mai spere si a renuntat sa claxoneze.
Imagine

Imagine

Asta e #329, cel pozat la Poapa Nan! :twisted:
Imagine

Porchele ala Panamera de care v-am zis mai devreme a trecut ignorat de aitilop. Acum vine tare pe contrasens si trece pe rosu un Range Rover! Aitilop il ignora!
Imagine

Imagine

Un nene Megane face exact la fel ca Range Rover! Aitilop sare pe el!
Imagine

Nenele Megane e tras de aitilop acolo in fundal sa-l amendeze sau ceva, Range Rover sta la expozitie! Aitilop = slugoii bunastarii, ai masina scumpa te-ai scos! :P
Imagine

Range Rover pleaca la plimbarica nederanjat de aitilop! Dragutz nu?
Imagine

Nenele Megane e consemnat " la sol"!
Imagine
Ultima oară modificat de 133 pe Vin 27 Oct 2017, 18:42, modificat 1 dată în total.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 27 Oct 2017, 18:38

Cu Meganele inca in fundal observ altceva, coada troleu + 3 autobuze a ramas tot pe loc!!! :evil: :evil: :evil: Si se tot aduna troleibuze in spate.
Imagine

Uite #285-ul pozat tot la Pona Nan. :P
Imagine

Si #3322. Si un mototzoclist curios...
Imagine

Imagine

Am plecat, scarbit maxim de faza cu Meganele amendat si Panamera + Range Rover ignorati. Rusine aitilop! Nu e prima data cand vad mizerii de genul asta RUSINE!!! Am plecat mai departe, sa vad incotro o ia trenuletul de 11-uri, daca intra pe Viilor sau se dus cpre Romprim (si sau dus spre Romprim).
Imagine

Imagine

Coada spre Sincai ca la balamuc, pleaca taranimea la vatra in weekend (no regrets, dati cu pietre).
Imagine

Imagine

Serban Voda intra in reasfaltare.
Imagine

Imagine

Nenea ala traverseaza mortal... Si l-a luat politia la rost.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Si... bidirectional in 1! Ce surpriza...
Imagine

Si... mai multi porci.
Imagine

Imagine

Minune, a aparut un 11 si spre Viilor! :o
Imagine

Bonus, PPC cu ceva table lipsa...
Imagine

Da da KJI, o sa ajungi sa tractezi mortaciunea maine dimineata!
Imagine

17:30. S-au scos rablele din intersectia de la Sincai. Cozile de trolee cu autobuze au ramas...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

The fu**ing end...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 27 Oct 2017, 21:52

Erata: intr-un loc am scris gresit PopaNan in loc de Papazoglu.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mie 01 Noi 2017, 20:17

Din 3.11.2017 - linia 362, ca să îşi facă orele şi şoferii de pe etajate: http://www.ratb.ro/v_bus_urban.php?tlin1=362

Cred că forma traseului şi staţiile nu mai necesită niciun comentariu în afară de ,,au prea multă motorină de ars".
Fişiere ataşate
362.jpg
362_0.pdf
(26.05 KiB) Descărcat de 35 ori
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Mie 01 Noi 2017, 20:52

Am eu niste stiri... azi a fost brambureala generala cu 1,10 si 34, nimeni nu intelegea nimic, un lucru realmente inevitabil. In plus Tatrele din 11 chiar si in intervalul 12-14 erau conserve, atat la Sura Mare cat si la Orhideea. Trebuie scoase si inviate vagoane de la cimitirul ala de Colentina si trimise la Militari, urgent.
P.S. Aia de la depoul Victoria ai :twisted: daca ar da cu un somoiog din cand in cand pe la firmele alea de pe vagoane, trebuie sa te chiombezi sa ginesti/ghicesti numarul liniei in care circula vagonul si eu chiar am vederea buna...

Niste 11-uri.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Asta e un 10...
Imagine

Imagine

Imagine

Asta e un 34...
Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Joi 02 Noi 2017, 00:05

Trebuie refăcute cuplurile de Tatre... Dacă le pun spate în spate le pot trimite pe 55, ţinând cont că deja sunt două V3A-2S-93 prăjite (#4041 şi #245).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 02 Noi 2017, 09:10

Pai treaba cu Tatrele spate in spate am spus-o si eu acum ceva vreme. Nu era mare filozofie modificarea actionarii in sensul asta, vorba aia a reusit URAC sa bage boghiuri V3A sub Rathgeber... Dar... se pare ca ideea n-a incantat pe prea multi. Dar la Colentina tot trebuie facut ceva, acolo e clar o problema mare. Cel putin evolutia lui #112 in decurs de numai 1 an e marturie graitoare! :evil:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Joi 02 Noi 2017, 10:46

De fapt, tehnic vorbind, e necesar mai mult decât modificarea cuplelor. Rapoartele de transmitere la osie ale T4R nu permit remorcarea unei mase mari. În schimb, versiunile pentru Germania şi Iugoslavia au avut raportul modificat pentru a putea trage remorci, însă acestea au fost comenzi speciale ale celor 2 state.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 02 Noi 2017, 11:53

Eu ma gandeam la ceva mai sofisticat decat una Tatra sa o remorcheze pe cealalta... Sincer nu stiu cum arata actionarea motorului de Tatra (spre rusinea mea nu m-a preocupat subiectul din cauza vechimii vagoanelor si in general nu ma fascineaza achizitia de rolling stock, movibil, care sunt produse de-a gata ci achizitia de lucrari necesare pentru rularea lor, amovibile) dar pot presupune ca este de curent continuu si se poate face inversarea sensului de rotatie cu modificari ale actionarii electrice relativ simple, astfel incat cand una Tatra ruleaza cu fata, cealalta sa ruleze cu spatele, nu sa stea balast... Ma insel?
Dar oricum totul este o mare improvizatie care merge spre grotesc si ma repet... ETE trebuie sa faca presiuni intr-un fel sau altul pentru achizitia de material rulant, ca daca pierde trenul si se iau 400 de autobuze... 7-8 ani nu cred ca vad tramvai sau troleibuz cumparat iar tramvaiele o risca chiar mai rau data fiind treaba cu 5 si anumite linii de troleibuz. Mai tin Tatrele (si V3A si troleibuzele) 8 ani, solo sau cuplate? E clar ca astia (si ma refer la toti, ca pana si cu megapartzul M5 s-au ocolit fondurile europene, initial) nu vor sa se atinga de fondurile europene, vor totul pe buget si imprumuturi, sa curga comisioanele, fara numar!
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Joi 02 Noi 2017, 14:25

Acţionarea Tatrei sau a V3A-ului (mai ales a V3A-ului, care e mult mai simplă) ţi-o poate proiecta un elev de liceu cu profil electric. Cu siguranţă RATB nu ar avea mari probleme să adapteze şi comanda multiplă pentru mers spate în spate, dar rămâne problema uşilor doar pe o parte.
Ceva relativ ieftin, dar util, se poate aplica uşor la întregul parc de tramvaie (Tatra şi V3A): înlocuirea acţionării motoarelor - din reostatică în reglare continuă cu chopper. Se poate face uşor cu ocazia reparaţiilor capitale, metoda asta s-a practicat prin multe locuri. De exemplu, iată cum a modernizat DPP Praga vagoanele T3: https://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_T3R.P . Soluţii similare s-au aplicat şi la Viena (chiar cu echipamente româneşti) pe vagoanele SGP. Sau, mai aproape, pe KT4D-urile din Ploieşti, Craiova şi Cluj... cu siguranţă echipamentele electrice şi electronice pot fi uşor adaptate la T4R, având în vedere că schemele electrice sunt asemănătoare, iar KT4D are tot 2 boghiuri, 4 motoare şi un accelerator.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 02 Noi 2017, 22:40

Ma intreb de ce s-a abandonat lamentabil proiectul V2A-T-S...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Lun 04 Dec 2017, 13:52

S-a abandonat din motive tehnice şi financiare. Realizarea şasiului însemna decuparea cu autogenul a traversei crapodinei de pe T4R şi sudarea în jurul ei a unui şasiu nou. În plus, vagonul nu are construcţie autoportantă, având tablă de aluminiu pe o structură din oţel. Aluminiul e ceva mai scump (de vreo 3 - 4 ori) decât oţelul. La boghiu purtător apar problemele ,,clasice" ale V3A-urilor, cu frâna cu solenoid care nu este suficient de bine moderabilă şi duce la blocarea osiilor respective, rezultând astfel locuri plane. În plus, întreg tramvaiul este o struţo-cămilă, articulaţia fiind aşezată pe bile de rulment, în timp ce boghiurile motoare au nişte crapodine ţăpănoase. La deraiere se comportă foarte urât un astfel de ansamblu... dacă la V3A pur şi simplu sare cutia de pe boghiuri şi zboară bilele, la ăsta o să sară articulaţia, dar boghiurile motoare nu vor sări, ceea ce ar fi cam nasol pentru călătorii din zona articulaţiei. Din fericire, nu s-a întâmplat încă un astfel de accident.
Din punctul de vedere al motoarelor, construcţia de tramvaie noi cu motoare de curent continuu e cam din secolul trecut. Motorul de c.c. necesită bobinaj şi perii colectoare, care trebuie înlocuite periodic, în vreme ce motorul de curent alternativ cu rotor în scurtcircuit are bobinajul turnat şi nu are perii, practic nu necesită întreţinere. Sigur, chopper-ul e o soluţie pentru modernizarea ieftină a tramvaielor vechi (mai ales că chopper-ele sunt produse în regie proprie la URAC), dar nu pentru construirea unor tramvaie noi.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Lun 04 Dec 2017, 23:25

Mda... deci a picat definitiv proiectul.
In alta ordine de idei... am inteles eu bine, se pregatesc titluri comune RATB-METROREX? Respectiv 1 calatorie 5 lei, 10 calatorii 34 lei? :twisted: Astia-s nebuni...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1836
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mar 05 Dec 2017, 00:16

Da, se pregătesc astfel de titluri: http://mt.gov.ro/web14/transparenta-dec ... 12017dtf-2

Evident, preţul lor este egal cu preţul Metrorex + preţul RATB + cartonul (nu vor putea fi încărcate pe card Activ). Doar pachetul de 10 călătorii mi se pare atractiv, practic la o călătorie cu RATB şi una cu metroul îl amortizezi (1,3 + 2,5 = 3,8 lei faţă de 3,4), deşi nu e mare afacere.

Aprobarea se va face prin OMT şi hotărâre a CGMB. Desigur, MT respectă Legea nr. 24/2000, astfel că proiectul de OMT este pe site şi va fi discutat în cadrul unei şedinţe de dialog social. CGMB a preferat să trimită un SMS consilierilor cu o oră jumate înainte de vot, dându-le doar titlul hotărârii, fără alte detalii.

Titlu de călătorie Tarif (lei)
Bilet unic 60 minute (valabil pe liniile urbane R.A.T.B. şi Metrorex) 5,00
Bilet cu 10 călătorii de câte 60 minute pentru fiecare călătorie (valabil pe liniile urbane R.A.T.B. şi Metrorex) 34,00
Abonament de o zi (valabil pe liniile urbane R.A.T.B. şi Metrorex) 17,00


Modul de decontare între cei doi operatori de transport va fi următorul :
Titlu de călătorie RATB (lei) / METROREX (lei)
Bilet unic 60 minute (valabil pe liniile urbane RATB şi Metrorex) 1,30 / 2,50
Bilet cu 10 călătorii de câte 60 minute pentru fiecare călătorie (valabil pe liniile urbane RATB şi Metrorex) 13,00 / 20,00
Abonament de o zi (valabil pe liniile urbane RATB şi Metrorex) 8,00 / 8,00

* Decontarea se va face la vânzare iar valoarea suportului contactless se va încasa de către emitentul cardului comercializat (Metrorex / RATB).
* Valoarea suportului contactless reprezintă diferenţa dintre tariful titlului de călătorie (Tabel 1) şi suma tarifelor titlurilor de călătorie aferente, decontate de către RATB şi Metrorex (Tabel 2).
* Titlurile prevăzute mai sus acceptă ultima validare cu un minut înainte de expirarea perioadei stabilite 60 min.) şi permit călătoria până la capătul liniei la R.A.T.B. sau până la ieşirea din staţie de la Metrorex S.A.
* Abonamentul de o zi valabil pe liniile R.A.T.B. şi Metrorex S.A. permite un număr nelimitat de validări, atât la R.A.T.B., cât şi la Metrorex S.A., are valabilitate 24 ore începând cu ora şi minutul la care se face prima validare şi permite călătoria până la capătul liniei la R.A.T.B. sau până la ieşirea din staţie de la Metrorex S.A.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mar 09 Ian 2018, 19:03

A dat Domnul (sau dUamna):

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=852
RATB pune în valoare încă o linie care are cale proprie de rulare: tramvaiul 47, Marţi, 09 Ianuarie 2018

Regia Autonomă de Transport București (RATB) va crește numărul de vehicule alocate liniei de tramvai 47, asigurând o capacitate de transport sporită pe relația Ghencea – Piața Unirii, cu patru zile înainte de redeschiderea anului școlar.

Astfel, începând de joi, 11 ianuarie 2018, pe linia 47, timpul de așteptare în stații va deveni atractiv, reducându-se de la 20-23 de minute în prezent, la 10-11 minute.

Prin această măsură, călătorii din zonele Ghencea, Drumul Taberei și Cartierul Latin vor beneficia de o alternativă reală de transport spre centrul orașului, prin transbordare la terminalul Ghencea, unul dintre punctele foarte importante de transfer ale sistemului de transport bucureștean.

Totodată, având în vedere calea proprie de rulare existentă pe cea mai mare parte a traseului (Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Strada Progresului), durata unei călătorii între terminalele Ghencea și Piața Unirii va fi de 20-25 de minute.

RATB are în vedere creșterea calității serviciilor oferite, prin sporirea capacității de transport și utilizarea intensă a liniilor de tramvai care dispun de cale proprie de rulare, cu efecte pozitive asupra gradului de motorizare din București.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1610
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Ştiri şi evenimente

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005