Apropo, aburul pe care-l vedeţi în poza din mesajul anterior e de la sistemul de încălzire auxiliară a motorului diesel. Fiind foarte frig şi autobuzele fiind în garanţie extinsă, nu s-a mai putut face
treaba de la Citaro, în care să se pornească motorul şi să se lase să se încălzească prin forţe proprii (acţiune care poate dura şi o oră la temperaturi foarte scăzute, cu consecinţe grave asupra motorului), aşa că s-a alocat carburant şi pentru acest încălzitor (nu ştiu cu ce funcţionează, ori e cu motorină, ori e cu păcură), care e folosit la staţionări îndelungate.
Şi câteva poze din staţia ,,Gara de Nord", sensul spre Otopeni. Poze din interior nu am, că ,,sunt şefii pe aici şi nu e voie" la cap de linie, iar să merg o staţie cu el... nu merită să plătesc 3,5 lei pentru atâta drum, mai ales că oricum era cu o echipă întreagă de controlori (Otokarele de 10m şi 12m aveau un singur controlor, pe când acesta avea 3).
În ultima poză autobuzul nu a pătruns pe roşu, ci a rămas în intersecţie până a putut face stânga. Oricum, pare destul de uşor de manevrat (să vedem de mâine când se termină devierea prin Dămăroaia şi va circula pe Str. Clăbucet, Str. Dornei şi Str. Puţul lui Crăciun).