Bucur LF

Depre tramvaiele din Bucureşti

Re: Bucur LF

Mesajde Matei » Vin 24 Oct 2014, 23:17

Fata de postarea anterioara, avem urmatoarele noutati - au revenit #406, #409 si #410. Cred ca la ora actuala este indisponibil doar #411.
Matei
 
Mesaje: 59
Membru din: Vin 05 Iul 2013, 21:45
Localitate: Bucureşti

Re: Bucur LF

Mesajde Matei » Lun 08 Dec 2014, 18:08

Indisponibile - #402, #409.
Matei
 
Mesaje: 59
Membru din: Vin 05 Iul 2013, 21:45
Localitate: Bucureşti

Re: Bucur LF

Mesajde Dr2005 » Vin 26 Dec 2014, 18:23

#403 - linia 1, Bd. Timişoara
Imagine403 by transport-in-comun.ro, on Flickr

#406 - linia 1, Bd. Timişoara
Imagine406 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur LF

Mesajde Dr2005 » Mar 27 Dec 2016, 02:27

#410 - linia 1 (exterior), Bd. G-ral. Vasile Milea, mergând spre Şura Mare
Imagine410 by transport-in-comun.ro, on Flickr

De ceva vreme, inelul exterior este deservit doar de Dep. Dudeşti, iar toate Bucururile LF funcţionale sunt rulate pe aici.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur LF

Mesajde 133 » Mar 17 Oct 2017, 21:29

Eee... se mira lumea ce bine sta Dudestiul zilele astea cu parcul circulant de LF-uri! Poi deh moncher, lipsa otelului rosu terminat se vede!
Noi vrem sa bagam lucru nou prin santz si sa spunem ca-i prost da-l :twisted: . Masini offroad s-au construit, tramvaie moderne offtrack (ca otelul rosu cam asta a ajuns) inca nu!

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur LF

Mesajde Dr2005 » Joi 19 Oct 2017, 19:21

Ai o obsesie cu linia aia... Dudeştiul stă bine că s-a trecut la reactivat tramvaie în vederea casării Tatrelor. Multe stăteau pentru tot felul de nimicuri (geamuri, lipsă ulei de reductor, siguranţe, baterii). Şi de la Militari au început să apară V2A-T-urile. Chestia e că tot heirupismul ăsta cu reactivat tramvaie nu o să ţină la nesfârşit, iar faptul că s-au cumpărat consumabile acum nu înseamnă că se vor cumpăra şi la anul. Aşa că după ce ies Tatrele din scenă (că nu-i plac ţoapei), o să se revină iar la situaţia de acum câteva luni, când doar 1, 21, 32 şi 41 veneau la mai puţin de 10 minute la orele de vârf. Să nu ziceţi că nu v-am spus.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur LF

Mesajde 133 » Joi 19 Oct 2017, 20:13

Da, ce ciudat cum unele vehicule RATB au stat la gard cu nimicuri sau mai rau... au fost functionale dar fara conducator! :twisted:
Sper ca nu mai bociti inca dupa Tatre sau vreti sa va prinda centenarul cu ele? Doar nu vreti sa functioneze mai mult decat o sa traiti voi, sa le lasati mostenire... :shock: Nu, hai sa privim spre zona LF, ca e civilizat si modern.
Daca nu ne dezlipim mai rapid de trecut imi face impresia ca o s-o luam de-a indaratelea! :o
P.S. Mentin opinia ca la LF trebuie linii decente, altfel se rupe. Ceea ce nu este o surpiza, (toate) tramvaiele LF nu mai merg folosite ca carutze pe fagas.
Daca ar fi dupa mine Tatrele ar manca de acum otelul rosu pe paine si nimic altceva, ca sa vedem cum stau cu fiabilitatea in conditii "reale". :twisted: Daca ar fi dupa mine i-as umple pe Colentina de Tatre, pedeapsa ca nu sunt in stare sa-si tina tramvaiele primite moka de la alte depouri in traseu si nemazgalite.
P.S. Si ar fi cazul sa se puna putina ordine in ograda, toate Faur la un depou, toate EP la un depou, CA-urile adunate nu imprastiate pe la 3 depouri...
Ar putea sa faca un efort sa modifice la rocada LF-urile 401-405 in CA si 076, 204, 053, 063 si 149 in 93-CH-PPC... Sau macar cu urmatoarele... Si sa mai faca vreo 10 V2A-T minim... ca altfel tot degeaba sunt.
Singura tristete in legatura cu tatrele este ca municipalitatea o sa le caseze sigur, cand ar putea sa le doneze altor orase... Aia la Craiova numara tramvaiele pe degete, de exemplu, ma si mir ca nu le-au zburat, ca doar au fabrica de masini in urbe...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur LF

Mesajde Dr2005 » Sâm 21 Oct 2017, 14:36

133 scrie:Da, ce ciudat cum unele vehicule RATB au stat la gard cu nimicuri sau mai rau... au fost functionale dar fara conducator! :twisted:
Sper ca nu mai bociti inca dupa Tatre sau vreti sa va prinda centenarul cu ele? Doar nu vreti sa functioneze mai mult decat o sa traiti voi, sa le lasati mostenire... :shock: Nu, hai sa privim spre zona LF, ca e civilizat si modern.

Nu e nimic modern la un Bucur LF, e un V2A (deci copie slabă de LHB) cu o secţiune de mijloc făcut cu piese scumpe din import... e ca şi când ar fi făcut un T4R de curent alternativ şi cu aer condiţionat. La câte Bucur LF face URAC-ul pe an or să mai treacă 10 ani pe puţin până să poată fi înlocuite toate turele făcute cu Tatre... timp în care or să pice pe capete căruţele de V3A-93, care n-au fost grozave nici când au fost noi, chiar dacă URAC-ul se va juca de-a reparaţia capitală o dată la 8 - 10 ani cu fiecare. Adu-ţi aminte situaţia din 2006 cu Rathgberurile, când V3A-urile reactivate în locul lor au rezistat doar câteva luni la traseu.

133 scrie:Singura tristete in legatura cu tatrele este ca municipalitatea o sa le caseze sigur, cand ar putea sa le doneze altor orase... Aia la Craiova numara tramvaiele pe degete, de exemplu, ma si mir ca nu le-au zburat, ca doar au fabrica de masini in urbe...

Au fabrică de autobuze la Craiova? Că cu Fordurile alea nu prea au ce face, mai ales că oricum vreo 90% merg la export...
Pe de altă parte, Craiova a modernizat tot parcul de tramvaie, alea toate au chopper, aer condiţionat la vatman şi iluminat cu LED.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur LF

Mesajde 133 » Sâm 21 Oct 2017, 21:28

Pensionarii vor podea joasa. +1 pentru LF. Si sa lasam povestea cu LHB, ca n-are treaba cu sistemul cu purtator, boghiu cu roti independente, fara osii. E adevarat totusi ca nu este un boghiu motor...
Si ma repet, Tatrele alea n-or sa functioneze vesnic. No way, mai bine ne descotorosim pana nu ne alegem cu vreun accident mai nasol. Azi s-a mai ciognit una cu #181. Ura pe podeaua coborata probabil... :twisted:

"Chestiile" alea din Craiova arata de zile mari, pacat de banii investiti in ele la cum le-au boit. Oricum cantitativ tot sunt numarabile pe degete din pacate.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur LF

Mesajde Dr2005 » Sâm 21 Oct 2017, 22:10

Nu-i vorba de pensionari, pentru că e dovedit ştiinţific că un vehicul low-floor asigură un schimb de călători mai rapid decât unul cu podea înaltă. Boghiurile de V3A sunt un dezastru, oricum am lua-o, dovadă că soluţia aia tehnică nici nu mai e folosită pe undeva. În schimb, boghiul de Tatra a fost modificat pentru a echipa tramvaiele low-floor produse de Pragoimex.

133 scrie:"Chestiile" alea din Craiova arata de zile mari, pacat de banii investiti in ele la cum le-au boit.

Păi aşa le-a vrut Olguţa... oricum, ele de fapt sunt chituite şi atât, ce se vede la exterior este autocolant.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur LF

Mesajde 133 » Dum 22 Oct 2017, 08:54

Da, pai ma gandesc ca pana la urma URAC nu este producator de boghiuri patent, deci se pot face tramvaie noi cu boghiuri gen Tatra, in doua motoare. Dar la Bucuresti RATB este seviciu social deci simplitatea rullz! Dezastrul provine in principal de la interactiunea boghiu defect - linii bune si boghiu bun - linii proaste, pentru ca la noi nu exista vagoane titulare, ce este azi prin Tei maine vezi pe Colentina, ce este azi pe Serban Voda maine vezi pe Oltenitei, ce este azi pe Mihalache maine vezi pe Virtutii s.a.m.d. ! Daca ai roti patrate, numai la Dudesti ai sansa sa intri la strung in timp util, in rest... dumnezo cu mila, trancanesc vagoanele de Titan cu saptamanile, la Colentina ar fi in stare sa trimita #045 ala in 21 si daca ii lipsesc roti!!!
Nu se curata frunzele cazute pe linii decat odata intr-o toamna, la Razoare patineaza vagoanele de evapora apa din canalul sinei, toate no exception, zici ca-s locomotive cu aburi! Nu se curata canalul sinei de nisipul golit din nisipare, care sta imbibat cu apa ce ingheata peste noapte (ca vine iarna)! La sina cu canal il mai forteaza roata afara, la otelul rosu unde ingheata intre sina si longrina e gata dezastrul... etc etc.
Intersectia de tramvaie de la Rahovei cu Progresului a ajuns un banc prost! Mai conteaza ce vagoane trec prin ea...
Oricum discutile sunt inutile, la RATB nici mcar nu se mai greseaza neam de fir de contact, tot ce s-a pus nou la Sudului, tot ce s-a pus troleibuz nou prin Taberei, cand trece pantograful/captatorul intorci capul! Ma uitam ieri la troleu pe breteaua de la rond spre Nitu Vasile, ma gandeam, acum acum zboara vreun sabot.

Ma repet, "fiabilitatea" extraordinara a Tatrelor se multumeste exclusiv liniilor acceptabile pe care au rulat de la domicilierea lor in Militari, daca mergeau pe otelul rosu pana acum aveau toate roti zburate! Comparatiile sunt pur subiective si deja subiectul devie fetish!
Am casat x generatii de autobuze de cand ruleaza Tatrele, sa nu ne dam cu posteriorul de caldaram inutil. Mai spun un lucru, se vrea si casarea lor inaintea la cateva sute de Citaro ca sa nu iasa discutii! :twisted: In mod normal partea leului ar trebui sa revina de data asta ETE, ca ETA a tot primit! Daca rateaza achizitie de tramvaie inainte sa se cumpere autobuze... adio!
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur LF

Mesajde 133 » Sâm 04 Noi 2017, 22:21

Din fericire #401 pare ca a fost "carpit" mai bine ultima data, rezista si este o prezenta aproximativ zilnica la strada, saptamana asta m-am intersecttat cu el in 4 zile.
Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur LF

Mesajde Dr2005 » Mar 19 Iun 2018, 22:45

#402 - linia 1, Şos. Progresului (intersecţia cu Cal. 13 Septembrie), mergând spre Romprim
Imagine
0402-001-500 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Anterior

Înapoi la Tramvaie

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005