Să vedem câteva detalii ale lui #3359:
- farurile - sunt faruri rotunde produse de ELBA, acelaşi model întâlnit pe Dacia 1300/1310 şi, ulterior, adaptat la o gamă largă de vehicule (inclusiv camioane şi autobuze + V3A-93-urile pentru linia 41 şi bidirecţionalele) şi, evident, folosit ca înlocuitor pe Tatra şi Ikarus. Acest model de far a fost scos din producţie de câţiva ani, la fel şi modelul oval folosit iniţial tot pe Dacia 1300 (şi, ulterior, pe camioane, autobuze, tramvaie Timiş şi V3A şi trenuri de metrou IVA), prin urmare ultimele Tatre reparate capital, precum şi multe V3A-uri (fie cu ocazia reparaţiei capitale, fie în urma unor accidente) au primit alte modeluri de faruri rotunde, de regulă produse de firma Hella.
În prima poză este farur din dreapta, în cea de-a doua este farul din stânga; a se observa că sticla are nervuri diferite.
- stopurile (pe dreapta) - formate din arhicunoscutele lămpi ELBA întâlnite şi pe autobuzele Dac. Genul ăsta de lampă, cu carcasa de plastic, era disponibilă atât pentru semnalizare, cât şi pentru stopuri şi pentru marşarier, evident cu culorile specifice. Cele de marşarier se foloseau şi pentru iluminatul uşilor, fiind transparente, deşi am văzut şi adaptări pentru semnalizare (lampă albă cu bec portocaliu). Tatrele din Bucureşti nu cred să fi avut niciodată lămpi de marşarier... nu am găsit imagini cu lămpile originale, cu excepţia ,,celebrei" poze a lui Andrei Pandele cu călătorii care călătoreau agăţaţi de vagoane.
- boghiul 1
- pantograful
- interiorul - a se remarca cele 3 scaune din spate, montate peste cutia care adăposteşte convertizorul static. Convertizorul este o ,,modernizare" ulterioară, Tatrele nefiind prevăzute din fabrică cu aşa ceva. Iniţial, RATB a modificat 2 tramvaie aşa, însă echipamentele s-au tot ,,plimbat" de la un vagon la altul odată cu campaniile de casări din ultimii 15 ani. De asemenea, câteva Tatre au primit convertizoare recuperate de la casarea primelor troleibuze Ikarus 415T.
- validator care permite şi plata cu card bancar
- un afiş ce a supravieţuit aproape 2 ani şi cred că încă mai e acolo