 |
#401 în URAC. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 în Depoul
Dudești. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - vedere din spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 în terminalul ,,Piața Sfântul Gheorghe". |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 pe
Șos. Colentina. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 pe Str. Mexic. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 pe linia 21, la capătul ,,Pasaj
Colentina". |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 pe linia 21, la capătul ,,Pasaj
Colentina". |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 pe linia 21, la capătul ,,Pasaj
Colentina". |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 pe linia 21, la capătul ,,Pasaj
Colentina". |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 pe linia 21, intrând în
stația ,,Bucur Obor", sensul spre Piața Sfântul Gheorghe. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401, pe linia 21, la capătul ,,Piața Sfântul Gheorghe". |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - vedere
din față. |
Foto: Alex Chirilă |
 |
#401 pe linia 34, la capătul ,,Bd. Banu Manta". |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 pe linia 34, la capătul ,,Bd. Banu Manta". |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 pe linia 34, la capătul ,,Ghencea". |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - roată
și cutie de osie (boghiu purtător). |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - suspensie secundară (boghiu purtător). |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - roată
și cutie de osie (boghiu purtător). |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - bordul. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - maneta pentru actionarea chopper-ului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - maneta pentru actionarea chopper-ului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - partea stângă a bordului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - displayul computerului de bord MCKV. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - consola transponderului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - butoanele din partea dreaptă a bordului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - butoanele din partea dreaptă a bordului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - butoanele din partea dreaptă a bordului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - butoanele din partea dreaptă a bordului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - bordul. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - maneta pentru acționarea chopper-ului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - consola Sistemului Automat de Taxare
și cea a sistemului de management al traficului (experimental). |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - consola sistemului de management al traficului. Sistemul a fost experimental
și nu a fost extins. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - partea centrală a bordului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - întrerupătorul general. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - panoul de control al sistemului de informare a călătorilor. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - sistemul de informare vocală a călătorilor. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - scaunul vatmanului. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - postul de manevră. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere
din față către spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere
din față către spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere
din față către spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere
din față către spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere
din față către spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere din față către spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere din față către spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere din față către spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere din spate
către față. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere din spate
către față. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul - vedere din spate
către față. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - interiorul articulației. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - scaune din salon. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - scaune din salon. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - scaune din salon. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - afișaj interior pentru călători. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 - scară din salon. |
Foto: Dr2005 |
 |
#401 -
ușa
6. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 pe Pasajul Basarab. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 - vedere
din față - stânga. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 - vedere
din față - stânga. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 - vedere din
spate - stânga. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 - vedere din
spate - stânga. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 - vedere din
spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 pe linia 1 (sens trigonometric), în stația ,,Cal. 13 Septembrie", sensul spre
Piața Vitan. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 pe linia 1 (sens trigonometric), pe Șos. Progresului, mergând spre Piața Vitan. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 - pantograful. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 - bordul. |
Foto: Dr2005 |
 |
#403 defect pe Bd. G-ral. Vasile Milea. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 pe Pasajul Basarab. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 pe Pasajul Basarab. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 - vedere
din față - stânga. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 pe Pasajul Basarab. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 - vedere din
spate - stânga. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 - vedere din
spate - stânga. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 - vedere din
spate - stânga. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 - vedere din
spate - stânga. |
Foto: Dr2005 |
 |
#402 - vedere din
spate. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 pe linia 1 (sens orar), în stația ,,Pod Grozăvești", sensul spre Pasajul Basarab. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 pe linia 1 (sens trigonometric), în stația ,,Bd. Iuliu Maniu", sensul spre Piața Vitan. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 -
ușile 4 și 5. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 - detaliu usă. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 - trapă pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 - pantograful. |
Foto: Dr2005 |
 |
#404 - interiorul - vedere din spate
către față. |
Foto: Dr2005 |