În buna tradiţie ADITPBI de anunţare a modificărilor de trasee cu câteva ore înainte, de azi, 24.04.2021, intervin nişte modificări:
https://tpbi.ro/tpbi-infiinteaza-o-noua ... ru-trasee/,,TPBI continuă să aplice măsurile de eficientizare a transportului public de călători în Regiunea București – Ilfov. Astfel, începând cu data de 24.04.2021, va intra în funcțiune linia regională R449, pe relația „Metrou Pipera” – „Dimieni”, iar autobuzele liniilor 135, 301, 304 și R459 vor circula pe trasee modificate.
Linia 135 va fi scurtată de la terminalul „Tunari” și va funcționa pe vechiul traseu între capetele de linie „CFR Constanța” și „CET Sud”.
Linia 301 va fi scurtată de la terminalul „Pasaj CFR Tunari” și va funcționa pe vechiul traseu între capetele de linie „Piața Romană” și „Jolie Ville”.
Linia 304 va funcționa între terminalele „Piața Presei” și Străulești” pe un traseu modificat, astfel:
Dus: Terminal „Piața Presei”, Bd. Mărăști, Șos. București – Ploiești, DNCB, întoarcere la rondul de la intersecția DNCB/Str. Gării Otopeni, DNCB, Șos. Odăii, Șos. București – Târgoviște, Bd. Bucureștii Noi, Terminal „Străulești”.
Întors: Terminal „Străulești”, Bd. Bucureștii Noi, Șos. București – Târgoviște, Șos. Odăii, Șos. București – Ploiești, Bd. Mărăști, Terminal „Piața Presei”.
Pentru a asigura în continuare legături de transport public între Municipiul București și localitățile Tunari și Dimieni, TPBI a decis înființarea liniei regionale R449, care va fi operată de Serviciul Transport Voluntari – STV SA și va funcționa, începând cu data de 24.04.2021, între „Dimieni” și „Metrou Pipera” pe următorul traseu:
Dus: Terminal „Dimieni”, DJ200B, Tunari, DJ200B, Bd. Pipera, Șos. București Nord, Șos. Petricani, Bd. Dimitrie Pompeiu, Terminal „Metrou Pipera”.
Întors: Terminal „Metrou Pipera”, Bd. Dimitrie Pompei, Str. Gara Herăstrău, Șos. Pipera, Bd. Pipera, DJ 2008, Tunari, DJ200B, Dimieni, Terminal „Dimieni”.
De asemenea, linia regională R459 va funcționa între terminalele „Tunari” și stația de metrou „Pipera” astfel:
Dus: Terminal „Tunari”, Str. 1 Decembrie, Calea București, DJ200B, Bd. Pipera, Șos. Pipera, Calea Floreasca, Str. Fabrica de Glucoză, Str. Gara Herăstrău, Bd. Dimitrie Pompeiu, Terminal „Metrou Pipera”.
Întors: Terminal „Metrou Pipera”, Bd. Dimitrie Pompeiu, Șos. Petricani, Șos. București Nord, Bd. Pipera, DJ200B, Calea București, Str. 1 Decembrie, Terminal „Tunari”.
Pe relația „Tunari” – „Metrou Pipera”, intervalul comun de succedare a autobuzelor liniilor R449 și R459 va fi la fel cu cel pe care îl avea linia 135.
Concluzii:
- se termină cu transportul la preţ de Bucureşti (50 lei/lună) pentru Voluntari, că Niciuşor Dan nu e măritat cu Pandele; se termină şi cu autobuzele directe spre centru din Voluntari (pun pariu că urmează să dispară şi R461 la următoarea ,,eficientizare")
- nu se mai plimbă autobuzele noi din banii bucureştenilor prin Pandele-City, de fapt nu se mai plimbă niciun autobuz STB prin Voluntari, cu excepţia buclei lui 231 şi a capătului lui 331 de la Băneasa S.A., pardon, Jolie Ville.
- cei din Dumbrăveni pot merge cu ia-mă nene, că n-au votat cum trebuie... după care pot merge cu R44x-urile STB-ului, că s-a considerat că n-au voie la metrou, dovadă că R 459 se scurtează la Tunari.
- se reia situaţia tradiţională de pe vremea RATB-ului, când erau 2 maşini în trenuleţ, una de Tunari, una de Dimieni, după aia pauză. Mă rog, 475 de pe vremea aia mergea la Băneasa S.A., nu la Pipera.
- la 304 nu-mi dau seama ce se schimbă.