Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 10:12

Transportul în comun în Feteşti este exploatat de S.C. Transbus S.A. şi se desfăşoara pe 2 trasee:
Gara - Buliga (autobuze)
Vlaşca - Gara - Colonişti (microbuze)

Principalul traseu este cel ce leaga Gara de Buliga, fiind şi cel mai solicitat (am calatorit destul de înghesuit într-un Ikarus 280... deci articulat). Pe acest traseu circula numai autobuze, intervalul de succedare fiind de 20 de minute în zilele lucratoare. Durata semicursei este de 30 de minute, fiind necesare 3 autobuze. Celălalt traseu este deservit cu un microbuz.
Mi s-a părut interesantă modalitatea de schimbare a turelor de la miezul zilei... se schimba ,,echipa" completă formată din şofer, taxatoare şi... autobuz. Astfel, autobuzul vine de la Buliga, iar în faţa garajului călătorii sunt coborăţi şi urcaţi într-un autobuz deja staţionat acolo. De menţionat că fiecare şofer este titular pe un autobuz (nu sunt cate 2-3 şoferi pe autobuz).

Starea autobuzelor este extrem de buna, începând cu Dac-urile şi terminând cu cele 2 Ikarusuri achiziţionate de la Regia Autonoma de Transport Bucureşti. Autobuzele mai vechi au trecut prin recarosări, înlocuirea scaunelor, a linoleumului din interior, revopsiri etc., însa calitatea lucrărilor este foarte buna. În plus, taxatoarea mătură autobuzul la fiecare sosire la capătul din Buliga. Nu am observat nici evaziune, toţi călătorii fiind trataţi în mod egal de către taxatoare (existau şi mulţi călători de etnie rroma în autobuze, dar nu mergeau ,,pe blat" şi nu spărgeau seminţe în disperare ca la Bucureşti) şi plătind biletul conform tarifului afişat, bilet pe care îl puteţi vedea în ataşament.

Per total, modul în care se desfăşoară transportul în comun în Feteşti ar trebui luat ca exemplu de celelalte regii/societăţi comerciale de transport local (chiar şi din oraşe mai mari decât Feteştiul): autobuze bine îngrijite, curate, orar de circulaţie respectat, evaziune fiscala zero, personal amabil.

cci00061_138.jpg
cci00061_138.jpg (36.48 KiB) Vizualizat de 25928 ori
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 10:15

Un singur ,,minus" am găsit: staţiile de autobuz... deşi staţiile din ,,oraş" (partea cu blocuri) au adăposturi şi alveole, pe nicăieri nu este afişat orarul de circulaţie (care este, totuşi, afişat în autobuze).
statie_autobuz_langa_garaj_sens_spre_gara_183.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 10:41

Parcul de autobuze al S.C. Transbus S.A. se compune din:
-5 autobuze Dac 112 UDM
-1 autobuz Dac 117 UD
-3 autobuze Ikarus 260 cu 2 uşi (faţa + mijloc)
-3 autobuze Ikarus 260 cu 3 uşi
-2 autobuze Ikarus 280 cu 4 uşi
-2 autobuze Van Hool
-2 microbuze Iveco Daily

Pentru început, câteva imagini de ansamblu cu garajul:
garaj_000_115.jpg

garaj_001_773.jpg

garaj_002_407.jpg

garaj_003_840.jpg

garaj_004_194.jpg

garaj_005_169.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 17:54

Să începem prezentarea parcului de vehicule. Începem cu IL-01-BRA, un Rocar 112 UDM adus din... Slobozia. Este în stare foarte buna, fiind revopsit de curând. Observaţi uşile confecţionate din aluminiu, cu geamuri mai mici, uşi folosite (şi) de atubuzele cu cilindrii de acţionare a uşilor pe podea, sistem copiat de la Ikar(b)us Zemun.

În prima poza îl vedem în faţa garajului, aşteptând să alimenteze. În cea de-a doua este pe rampă, iar în cea de-a treia este deja parcat alături de IL-01-NAZ.

il_01_bra_trb_001_766.jpg

il_01_bra_trb_002_130.jpg

il_01_bra_si_il_01_naz_trb_110.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 18:06

IL-01-NAZ este vopsit în aceeaşi schema cu IL-01-BRA numai că, în loc de albastru cu crem s-a preferat utilizarea de roşu cu alb.
il_01_naz_trb_001_115.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 18:11

Cel de-al 3lea Dac 112 UDM are numărul IL-02-AFL, fiind fabricat între 1987 şi 1990 (este ,,scund"). În poze îl vedem la capătul de linie de la gară, pregătindu-se să plece spre Buliga.
il_02_afl_trb_002_115.jpg

il_02_afl_trb_003_740.jpg

il_02_afl_trb_005_176.jpg

il_02_afl_trb_006_100.jpg

il_02_afl_trb_007_188.jpg

il_02_afl_trb_008_503.jpg

il_02_afl_trb_009_136.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 18:12

Pe IL-02-EPG l-am gasit in garaj.
A dispărut din baza de date CEDAM de la 1.01.2010, este posibil să fie casat sau retras.
il_02_epg_trb_001_140.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 18:26

IL-02-KUC
- soseşte la capătul de linie de la gară:
img_3074_135.jpg

img_3075_155.jpg

img_3076_150.jpg

img_3078_165.jpg

img_3079_148.jpg


- la capătul ,,Buliga":
img_3083_208.jpg

img_3100_143.jpg

img_3104_187.jpg

img_3106_144.jpg

img_3107_793.jpg

img_3110_742.jpg


- întoarce:


- plăcuţa de autorizare R.A.R.:
img_3111_148.jpg


- interiorul (puteţi observa că a avut butoane pe tunelurile de cablu, butoane ce, probabil, erau pentru deschiderea de urgenţă a uşilor):
img_3084_189.jpg

img_3085_862.jpg

img_3086_173.jpg

img_3089_196.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:08

Să vedem acum şi unicul Dac 117 UD din dotarea Transbus Feteşti. Are numărul IL-02-BGV şi este livrat în aprilie 1989. Starea lui, la momentul fotografiei (15.08.2008), era EXCELENTĂ, fiind recarosat cu tablă de 2 mm şi făr pic de rugină pe el. Este ,,scund", un model de autobuz extrem de greu de găsit în circulaţie prin alte oraşe (dacă nu chiar imposibil), mai ales în varianta ,,urbană" (cu 4 uşi). Chiar mi-aş dori să ajungă într-un muzeu după ce va fi retras din circulaţie, ar fi mare păcat să dispară, având în vedere cât este de bine întreţinut.
Din păcate, nu mai apare în baza de date CEDAM de la 1.01.2011, deci s-ar putea să nu mai existe în prezent :(
il_02_bgv_trb_003_106.jpg

il_02_bgv_trb_002_154.jpg

il_02_bgv_trb_001_732.jpg

il_02_bgv_trb_004_103.jpg


- bordul (observaţi ca o mare parte din butoane sunt originale):
il_02_bgv_trb_006_174.jpg


- plăcuţa producătorului:
IL-02-BGV-TRB-007.jpg


La interior, autobuzul se prezintă, deasemenea, excelent. Scaunele originale, din lemn, au fost înlocuite cu scaune Rocar din prima serie (nu cele ca de stadion), mai comode. Culoarea lor se asortează cu culoarea roşie folosită din plin şi în interiorul autobuzului, dar şi cu melamina ce imită culoarea lemnului. Burduful articulaţiei era intact, nu avea niciun fel de gaură. Pe tunelurile de cabluri pentru corpurile de iluminat erau prezente butoane pentru oprirea de urgenţă. Autobuzul era foarte curat în salon (inclusiv scaunele erau lustruite de praf), deşi în ziua vizitei mele era rezervă.
il_02_bgv_trb_008_951.jpg

il_02_bgv_trb_009_145.jpg

il_02_bgv_trb_010_703.jpg

il_02_bgv_trb_011_127.jpg

il_02_bgv_trb_014_154.jpg

il_02_bgv_trb_015_120.jpg

il_02_bgv_trb_016_570.jpg

il_02_bgv_trb_017_139.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:15

Trecem la Ikarus-uri. Iată-l pe IL-01-DVV, un Ikarus 260 cu 2 uşi (faţă şi mijloc). Şi el a trecut prin recarosare la Feteşti, rezultatul fiind foarte bun. La interior a fost înlocuit covoraşul de cauciuc cu linoleum, iar scaunele au fost înlocuite cu scaune Rocar din prima serie.
A dispărut din baza de date CEDAM de la 1.01.2010, este posibil să fie casat sau retras.

În primele două poze îl vedem în staţia din faţa garajului, mergând spre gara, în a treia poză se află la capătul de la gară, iar în a patra poză putem vedea interiorul.
il_01_dvv_trb_001_188.jpg

il_01_dvv_trb_002_585.jpg

il_01_dvv_trb_003_171.jpg

il_01_dvv_trb_004_121.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:16

IL-01-HCR într-o hală din garaj:
il_01_hcr_trb_001_178.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:17

IL-01-VAH în garaj:
il_01_vah_trb_001_122.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:19

Trecem la Ikarus 260 cu 3 uşi. Primul este IL-01-GPD, poza este realizată la capătul de la gară.
il_01_gpd_trb_002_195.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:23

Urmează apoi cele 2 Ikarus-uri cumpărate de la R.A.T.B.. Primul a fost înmatriculat fostul #44 (B-05-LCW), cu numărul IL-03-NFA. Mai păstrează, încă, numărul #44 în partea din spate şi pe partea stângă. Acest autobuz a fost fabricat în 1993, fiind în serviciu la Autobaza Ferentari până la momentul vânzării.

- la capătul de la gară:
il_03_nfa_trb_001_503.jpg

il_03_nfa_trb_002_178.jpg

il_03_nfa_trb_003_648.jpg

il_03_nfa_trb_004_355.jpg


- la capătul ,,Buliga":
il_03_nfa_trb_005_442.jpg

il_03_nfa_trb_006_478.jpg

il_03_nfa_trb_007_168.jpg


- sigla R.A.T.B.-ului a fost acoperită de cea a Transbus Feteşti:
il_03_nfa_trb_009_173.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:41

Cel de-al 2lea Ikarus 260 ex-R.A.T.B., fostul #66 (B-05-LJH), a fost înmatriculat IL-03-NSL. Ca şi #44, şi #66 este fabricat în 1993 şi reparat capital în 2006. Până spre sfârşitul lui 2007 a fost al Autobazei Ferentari, apoi a fost transferat la Autobaza Titan, unde a circulat câteva săptămâni, apoi a fost retras şi, în cele din urmă, vândut.

În prima poză îl vedem la capătul de linie de la gară, iar în cea de-a doua se află în garaj.
il_03_nsl_trb_003_176.jpg

il_03_nsl_trb_002_206.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:46

IL-01-HKG este un Ikarus 280, cu care am şi avut plăcerea să merg. Autobuzul a fost foarte aglomerat, prin urmare decizia de a-l introduce în circulaţie la acea cursă a fost inspirată. Astfel, mi-am pus o mare întrebare: cum se poate ca la Bucureşti, oraş 100 de ori mai mare decât Feteştiul, articulatele să fie ori nerentabile, ori sa încurce traficul... prin urmare noi circulăm în Bucureşti ca sardelele în autobuze subdimensionate, în vreme ce la Feteşti circulă bine-mersi articulate, ba chiar pline cu călători (deci rentabile).

Primele două poze sunt făcute la capătul de la gară, a treia este făcută în faţa garajului, pe sensul spre Buliga, iar ultima este făcută în garaj.
il_01_hkg_trb_001_202.jpg

il_01_hkg_trb_002_249.jpg

il_01_hkg_trb_003_197.jpg

il_01_hkg_trb_004_903.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:54

Cel de-al 2lea Ikarus 280 al Transbus Feteşti este IL-02-PNT. În 2008 era deja retras în vederea casării.
il_02_pnt_rip_001_734.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 19:58

Să vedem acum cele 2 autobuze Van Hool Fiat 6 (Van Hool - Fiat 409-A-U-93) aduse de la Bruxelles, Belgia.
Primul este IL-02-CHT. Deşi, cel puţin din faţă, arăta destul de bine, era deja retras în vederea casării la data fotografiei (15.08.2008).
il_02_cht_rip_001_126.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 20:00

Cel de-al 2lea Van Hool este IL-02-CHU, care este funcţional. Este într-o stare foarte buna. Pare revopsit de curând.
il_02_chu_trb_001_146.jpg

il_02_chu_trb_002_121.jpg

il_02_chu_trb_003_296.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Dr2005 » Joi 25 Oct 2012, 20:01

Să vedem şi cele 2 microbuze Iveco Daily. Ele au numerele B-41-TBH şi B-57-GJD şi sunt folosite pentru traseul Vlaşca - Gară - Colonişti.
b_41_tbh_trb_002_133.jpg

b_57_gjd_trb_001_125.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde Kaba Adrian » Mar 24 Feb 2015, 11:23

Fostul Ikarus 44 al RATB
15984841953_4460b51878_c.jpg
15984841953_4460b51878_c.jpg (80.21 KiB) Vizualizat de 23006 ori
Kaba Adrian
 

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde adriank1997 » Sâm 23 Dec 2017, 01:58

În Fetești, de când au adus autobuzele DAF au retras toate DAC-urile înafară de IL 01 BRA (în schema crem/albastră), și toate Ikarusurile înafară de fostele #44 și #66 ale RATB-ului. Restul prin garaje, în conservare dacă nu cumva, deja reciclate. :( Încă mai este acel Van-Hool, din câte știu, bineînțeles retras.
Avatar utilizator
adriank1997
 
Mesaje: 135
Membru din: Sâm 09 Dec 2017, 13:29
Localitate: Buzău

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde ADK » Vin 25 Dec 2020, 01:15

Dr2005 scrie:Trecem la Ikarus 260 cu 3 uşi. Primul este IL-01-GPD, poza este realizată la capătul de la gară.

Din câte am înțeles provine de la operatorul BVG Berlin, operator de la care au provenit și 2178 cu 2179 din Ploiești cel puțin.
Dr2005 scrie:Cel de-al 2lea Ikarus 280 al Transbus Feteşti este IL-02-PNT. În 2008 era deja retras în vederea casării.

Probabil pe el și + încă un autobuz (probabil Van Hoolul CHT) au venit să le înlocuiască cele 2 Ikarusuri de la RATB.
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde ADK » Dum 19 Dec 2021, 23:57

Situația oficială de astă-vară - toate autobuzele DAC, Ikarus (înafară de GPD și NSL) și Van Hoolul CHU sunt oficial istorie.
La această dată garajul TBF deține doar autobuze DAF (atât roșii cât și vreo 2-3 alb/albastru) și un Van Hool în 2 uși pentru linia de Vlasca (plus un microbuz Iveco în conservare). Astă-vară au fost scoase la licitație ultimele 2 autobuze Ikarus 260 (IL01GPD și IL03NSL), un microbuz Iveco (din cele două) și o Dacia 1304. Spre fericire autobuzele și-au găsit noi cumpărători, GPD a ajuns deja într-un sat din județul Argeș însă NSL din câte știu se află încă în garaj deoarece noul posesor are niște probleme cu decizia viitorului loc al autobuzului. Ambele autobuze sunt în stare de funcționare, GPD însă nu va mai vedea cred vreodată vreo ieșire la stradă iar NSL are și el problemele lui însă actualul cumpărător are toate intențiile să facă tot ce-i trebuie autobuzului. Lui GPD i-am oferit deja câteva mici reparații electrice și îmbunătățiri estetice.
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde ADK » Mar 21 Dec 2021, 21:15

GPD și NSL în data de 19 iunie 2021 în garaj, GPD deja a fost achiziționat de la prima licitație însă pentru NSL nu venise încă nimeni la primele 2...

GPD (fabricat în 1987, ex. BVG Berlin până pe la mijlocul aniilor '90) a primit în 2019 scaunele de pe fostul Van Hool ”CHU”. Despre NSL/ex. #66 încă se simțea dpdv energetic că a fost un autobuz al RATB-ului, mi-a părut rău că nu l-am putut achiziționa din niște probleme neprevăzute dar poate are zile mai bune la actualul posesor...
Ambele Ikarus achiziționate de la RATB (NFA/ex. 44 și NSL/ex. 66) au primit până în 2015 seturi de jante 22.5 doar pe spate tot pe 11R tubeless (deci, fără camere, ca la mașina mică), identic ca la Rocar de Simon/DAF. Din câte am înțeles de la dl. Dir. Stănescu, nu se mai găseau piese pentru sistemul trilex (care cei drept e mai complicat pe spate). GPD nu a avut niciodată trilex, însă a primit tot setul de 22.5/11R inclusiv pe față (acesta avea jante identice de DAC pe clasicul R20, original, cum cereau nemții deja din anii '80 și unele erau tubeless :shock:). Mă gândesc că e posibil să fie chiar de la RATB primite că nu mai aveau ce face cu atâtea de pe DeSimon/DAF-urile casate (cu tot cu adaptări, normal) când au venit în 2008 cele 2 au adus și destule piese cât și pentru DAC-uri (BRA cel puțin a primit faruri noi și toate 3 corpuri de bord, GPD i-a fost schimbat parbrizul drept cu unul din ”1991” și diverse mărunțișuri împrăștiate și la celelalte). Era totuși ceva dacă se puneau și toate geamurile culisante mari (că aveau de unde, chiar și de pe cele casate de ei), că GPD (find 260.02) are din fabrică doar 2 și ambele sunt doar pe partea stângă (la mijloc și în spate). Însă penultimul geam a fost schimbat acum mulți ani cu unul de la primele modele, doar că personal sunt de părere că vine cam aiurea... Corpurile de iluminat majoritatea nu mai sunt originale, ci sunt doar o imitație de ceva policarbonat compact... Însă autobuzul în rest l-am considerat într-o stare mai bună și mai original față de cele ploieștene, cu mici excepții (spatele nu mai este original demult, cel puțin nu stopurile, lămpile agabaritice au dispărut, instalația webasto a fost furată (la NSL a fost furat și tabloul de comandă) plus alte fel și fel de lipsuri, la instalația electrică din bord nu știu ce electrician a umblat dar a trebuit să repar multe după el).
ImagineAutobuzul Ikarus 260 #IL01GPD (ex. BVG Berlin) by Adrian Kaba, on Flickr
ImagineInteriorul autobuzului Ikarus 260 #IL01GPD by Adrian Kaba, on Flickr
ImagineAutobuzul Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
ImagineInteriorul autobuzului Ikarus 260 #IL03NSL (ex. RATB #66) by Adrian Kaba, on Flickr
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Transportul în comun în Municipiul Feteşti

Mesajde ADK » Mar 14 Iun 2022, 11:00

O fotografie mai recentă cu fostul GPD al TBF-ului realizată de posesorul acestuia.

Nu comentez mai mult. Fiecare procedează în funcție de prioritățile pe care le are cu vehiculul din dotare.
281795096_309963121336447_3180915544081481912_n.jpg
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53


Înapoi la Judeţul Ialomiţa

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005