Până la poze, câteva cuvinte despre cum se circulă între Ploieşti Nord şi Teişani:
- Blejoi: barieră funcţională; staţie CEM (cred) cu cabină la capătul dinspre Ploieşti, semafoare mecanice funcţionale (un semafor de intrare + semafoare de ieşire spre Ploieşti la fiecare linie); în capătul dinspre Măneciu semafoare repetitoare (,,coadă de rândunică"), semafoare de ieşire la fiecare linie, semafor de intrare şi prevestitor - toate moarte, se iese numai cu ordin scris, iar la întoarcere se deplasează IDM la semaforul de intrare (care e la 1km distanţă de clădirea sa...) cu ordinul scris, apoi urcă în tren până în staţie, fuge în clădire şi după aia face parcursul de ieşire (vorba vine, că ăia de la cabină sunt deja pregătiţi, doar îi ridică paleta semaforului). E singura staţie racordată la reţeaua de curent electric.
- Scăeni: bariera de la Balaca e desfiinţată, cabina
încă are doar un geam lipsă, viteza maximă pentru trenuri 5 km/h; bariera de la intrarea în Hm Scăeni e desfiinţată, cabina e intactă, viteza maximă 5 km/h; Hm Scăeni este desfiinţată şi transformată în PO, macazurile sunt demontate şi îndepărtate din teren, semafoarele de la capătul dinspre Ploieşti sunt tăiate cu autogenul, la capătul celălalt mai e doar semaforul de intrare, cu un X pe el; clădirea e o treime locuinţă şi 2/3 închisă (sala de aşteptare şi biroul IDM)
- Boldeşti hc.: bariera funcţională cu paznic de barieră; la un km după haltă urmează o trecere la nivel cu 5 km/h
- Lipăneşti h.: înainte de haltă e o trecere la nivel cu 5 km/h; semaforul prevestitor şi cel de ieşire spre Ploieşti sunt la locul lor, distruse şi cu X pe ele; clădirea e locuinţă, îngrădită cu gard; încă există castelul de apă; spre Măneciu nu mai există semnale, dar cabina vandalizată şi manivelele semnalelor amintesc de fosta staţie; la ieşire este o trecere la nivel cu 15 km/h
- Măgurele Sud h.: bariera este desfiinţată, trenul opreşte obligatoriu (dimineaţă era să se înfigă un dobitoc sub tren), clădirea e vândută (probabil e depozit pentru târgul din zonă)
- Măgurele Prahova h.: semafoarele de la capătul dinspre Ploieşti - intrare şi ieşire - sunt cu X, cabina e părăsită dar completă; macazurile sunt desfiinţate, la fel şi bariera; după cabină e oprire obligatorie pe trecerea la nivel, apoi 30 km/h până la ieşirea din fosta staţie; clădirea e locuinţă, îngrădită cu gard; spre Văleni nu mai există semafoare
- Măgurele Nord h.: bariera peste DN1 este funcţională, cu paznic la cabină
- Făget Teleajen: staţie SBW, cu semafoare de grup, funcţionale şi semnale de manevră pentru depozitul de carburant; toate operaţiunile (manevrat semafoare. macazuri) le face IDM; nu există alimentare cu curent electric; urmează o trecere la nivel cu 15 km/h, apoi una cu 5 km/h
- Vălenii de Munte: staţie SBW, cu semafoare de grup, funcţionale, le manevrează IDM; nu există alimentare cu curent electric
- PM Văleni Nord: o singură pereche de semafoare, la mijloc... nu ştiu ce fac (semnale de ramificaţie în curentă?), dar funcţionează. La dus a fost IDM, la întors era parcursul făcut dar nu mai era nimeni prin zonă

; nu există alimentare cu curent electric
- Teişani: staţie SBW cu semafoare de grup, funcţionale; cabină pentru semnal şi barieră la capătul dinspre Ploieşti (funcţionează şi bariera şi semnalele), cabină pentru semnal la capătul dinspre Măneciu, ambele deservite de personal; nu există alimentare cu curent electric.