Pagina 1 din 1

Circulaţia cu 160 km/h

MesajScris: Mar 17 Iun 2014, 22:14
de Dr2005
Acum câteva zile s-au efectuat teste de circulaţie la viteza de 160 km/h. Au fost efectuate mai multe frânări de serviciu şi de urgenţă, dar şi o analiză asupra stării infrastructurii şi a materialului rulant.

Garnitura a circulat pe relaţia Bucureşti - Săruleşti şi retur (la întoarcere s-au făcut 32 de minute), fiind compusă din:
- locomotiva 91 53 0480 001-3
- vagon clasa a IIa 61 53 21-90 001-6
- vagon clasa a IIa 61 53 21-90 024-8
- vagon clasa I 61 53 10-91 002-6
- vagon clasa a IIa cu compartiment pentru biciclete 61 53 84-96 004-8
- vagon clasa a IIa 61 53 21-90 043-8
- vagon clasa a IIa 50 53 22-96 041-8

Pentru ca trenul să fie frânat în distanţa dintre 2 semnale BLA, s-a utilizat şi frâna cu patină electromagnetică, una dintre simulările făcute fiind o frânare la indicaţia galben a semnalului. Practic, mecanicul nu a mai apăsat butonul ,,atenţie", astfel că trenul a fost frânat de către INDUSI, oprindu-se cu ceva spaţiu înainte de semnalul următor.

Materialul rulant remorcat s-a comportat foarte bine, cu precizarea că sistemul de ventilaţie de la 22-96 şi 84-96 a băgat în salon mirosul de garnituri de frână încinse. Însă vagoanele AVA s-au comportat exemplar din toate punctele de vedere.

Re: Circulaţia cu 160 km/h

MesajScris: Mar 17 Iun 2014, 22:21
de Dr2005
Pentru început, o dovadă:
Imagine

Şi video:


Şi sosim în Săruleşti, la linia 4:

Re: Circulaţia cu 160 km/h

MesajScris: Mar 17 Iun 2014, 22:35
de Dr2005
Să vedem trenul nostru la Săruleşti:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Re: Circulaţia cu 160 km/h

MesajScris: Mar 17 Iun 2014, 22:40
de Dr2005
Staţia:
Imagine

Imagine

Imagine

Locomotiva rebrusează:
Imagine

Imagine

Înapoi în Bucureşti Nord, după 32 de minute de la plecarea din Săruleşti:
Imagine

Re: Circulaţia cu 160 km/h

MesajScris: Joi 03 Iul 2014, 20:22
de Dr2005
http://cfrcalatori.ro/noLayout/16838

București Nord – Constanța în 2 ore

Începând cu data de 4 iulie 2014, distanța dintre București și litoral va putea fi parcursă cu trenul în maxim două ore. CFR Călători anunță că va pune la dispoziția pasagerilor patru trenuri InterRegio suplimentare care vor circula, zilnic, cu o viteză de până la 160 km/h, între București Nord și Constanța.

Cele patru trenuri InterRegio devin parte integrantă din programul de transport estival Trenurile Soarelui 2014, numărul de trenuri din acest program ajungând, astfel, la 44. Trenurile vor avea în compunere șase vagoane de clasa I-a și de clasa a II-a. Pentru remorcare, vor fi folosite cele mai moderne mijloace de tracțiune din parcul de locomotive al companiei. Publicul este invitat să utilizeze acest nou și modern serviciu oferit de CFR Călători în colaborare cu CFR SA.

Tarifele aplicate corespund rangului InterRegio pentru a fi accesibile tuturor categoriilor de călători, inclusiv acelora cu venituri reduse şi au ca scop sporirea atractivităţii transportului feroviar de călători.

Trenurile vor circula, fără opriri intermediare, după următorul program:

· IR 1987 Bucureşti Nord (pl.09.00) – Constanţa (sos. 10.58)
· IR 1986 Constanţa (pl. 13.10) – Bucureşti Nord (sos. 15.10)
· IR 1989 Bucureşti Nord (pl. 16.00) – Constanţa (sos. 17.58)
· IR 1988 Constanţa (pl. 19.20) – Bucureşti Nord (sos. 21.20)


CFR Călători acordă importante reduceri în funcţie de perioada de anticipaţie cu care este achiziţionat biletul. Reducerile pornesc de la 10% pentru o anticipaţie de 6 zile şi ajung până la 25% pentru anticipaţia de peste 21 de zile. Reducerea pentru cumpărarea cu anticipaţie se cumulează cu reducerea de 5% acordată pentru toate biletele cumpărate online. Pentru celelalte tipuri de reduceri comerciale şi pentru facilităţile de călătorie acordate prin acte normative, călătorii sunt rugaţi să consulte website-ul nostru, www.cfrcalatori.ro, secţiunea Tarife şi Oferte Naţionale .