TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Ştiri şi evenimente din domeniul feroviar

TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Joi 29 Mai 2014, 15:54

Proiect cultural – educativ – social
TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ
Muzeul Ceferiștilor la 75 de ani de la inaugurare
10 – 15 iunie 2014

Activităţile proiectului:
1. Expoziții temporare speciale în sălile muzeului CFR și în spațiile special amenajate din clădirea acestuia;
2. Realizarea unui film documentar despre istoria Muzeului CFR;
3. Editarea și tipărirea unei cărți “Pasaje din istoria căilor ferate române. Muzeul Național Feroviar la 75 de ani”
4. Organizarea unei expoziții temporare de machete și modelism feroviar în incinta stației de metrou din imediata vecinătate a muzeului CFR. Organizarea, tot aici a celei mai lungi diorame de traseu feroviar din România pe care vor circula trenulețe în miniatură. Organizarea unui simpozion referitor la istoria modelismului feroviar;
5. Construirea în piața din fața clădirii muzeului CFR a unei căi ferată înguste cu caracter temporar pe care va circula un tren de epocă compus dintr-o locomotivă cu abur funcțională și trei vagoane, numit “Mocănița Bucureștilor”. Acest tren va circula zilnic, pe linia construită special, pe toată perioada evenimentului cu călători mici sau mari, tineri sau vârstnici, cetățeni ai Bucureștiului sau turiști;
6. Organizarea în Gara de Nord a unei expoziții de material rulant de epocă, cât și anumite trenuri speciale, printre care și TRENUL PREZIDENȚIAL;
7. Circulaţia trenului cu locomotiva cu abur CĂLUGĂRENI, fabricată în anul 1869. Acest tren va circula între Gara de Nord și Gara Regală Băneasa, zilnic, pe perioada evenimentului, 2 trase dus – întors, cu plecare din Gara de Nord de la linia 14. Se vor aniversa totodată, 145 de ani de la darea în exploatare a primei căii ferate de pe teritoriul Vechiului Regat și anume linia București Filaret - Giurgiu, linie pe care a circulat acest tren şi 75 de ani de la darea în exploatare a Gării Regale Băneasa;
8. Organizarea unui tren special, probabil TRENUL REGAL AL ROMÂNIEI, pe ruta București Nord – Videle – Giurgiu; Giurgiu – Ruse – Giurgiu; Giurgiu - Videle – București Nord. Cu această ocazie se va aniversa 70 de ani de la darea în exploatare a liniei București Nord – Videle – Roșiori Nord, cât și 60 de ani de la darea în folosință a Podului Prietenia dintre România și Bulgaria. Totodată se va organiza o manifestare în Stația CFR Videle cât și o expoziție de fotografie și o manifestare în Giurgiu. În Ruse se va vizita muzeul feroviar unde se află expus TRENUL REGAL AL BULGARIEI;
9. Organizarea unui simpozion dedicat marilor personalități din domeniul feroviar și în special comemorarea inginerului Anghel Saligny, care are dedicat un spațiu special în Muzeul CFR, iar în anul 2014 se împlinesc 160 de ani de la nașterea sa. Organizarea unui tren special de călători (compus din cea mai modernă locomotivă electrică și cele mai moderne vagoane de călători) pe ruta București Nord – Cernavodă Pod – Constanța, cu oprire 40 de minute în Stația Cernavodă Pod pentru a vizita Podul Carol I, proiectat și construit de către Anghel Saligny. Totodată acest tren special va marca deschiderea sezonului estival 2014 și a circulației trenurilor suplimentare spre Constanța și totodată va simboliza circulația trenurilor rapide PULLMAN EXPRES denumite Regele Carol I, în verile anilor din perioada interbelică;
10. Organizarea unui simpozion dedicat Palatului CFR și aniversarea a 75 de ani de la punerea pietrei de temelie de către MSR Carol al II-lea. Organizarea unei vizite a sălilor speciale (sala mare, sala hărților, holul etajului 1) ale palatului, a subsolului clădirii cât și a parterului și etajului 1. Organizarea unei vizite la biroul Ministrului Transporturilor;
11. Organizarea unui simpozion dedicat foto – cinematografiei feroviare. Expoziții speciale de fotografie feroviară. Vizionări de filme documentare feroviare realizate în studioul propriu, de-a lungul timpului, din perioada interbelică și până în prezent;
12. Organizarea unor concursuri școlare cu ajutorul Ministerului Educației Naționale:
• Concurs de desen/pictură cu tema “Trenul viitorului”, pe două categorii / clasele 0 –IV și lasele V –VIII;
• Concurs de poezie cu tema“Calea ferată – izvor de inspirație” pentru elevii claselor V-VIII;
• Concurs “Ce știi despre lumea feroviară?”, pentru elevii de liceu.
13. Difuzarea la Radio România, în baza unui parteneriat, în fiecare zi a evenimentului, la o anumită oră (denumită pe perioada evenimentului, ora feroviară ), de piese muzicale (șlagăre) cu tema, trenul și gara ( ex. Alexandru Arșinel - A plecat un tren din gară; Gabriel Dorobanțu – Hai vino iar în gara noastră mică, etc…);
14. Organizarea la Televiziunea Română a unei emisiuni speciale, la Gala umorului (ex. Sâmbătă seara, 14 iunie 2014) cu scheciuri și glume filmate și dedicate căii ferate, sau pasaje din filme sau teatre regizate în zona feroviară sau cu temă feroviară.

Rezultate aşteptate
• participarea unui număr cât mai mare de cetăţeni tineri şi vârstnici la manifestările propuse;
• realizarea unor surse informative: cărţi, filme, fotografii, albume, pliante, colecţii, expoziţii;
• cultivarea ideii de cunoaştere a trecutului istoric şi respectarea înaintaşilor şi a muncii.

Proiect: https://docs.google.com/file/d/0B2-LuvC ... 1JY2c/edit
Program: https://docs.google.com/file/d/0B2-LuvC ... h3Wnc/edit

Mai multe detalii pe site-ul CENAFER.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

SERIILE 060 SULZER

Mesajde Kaba Adrian » Mar 10 Iun 2014, 08:46

DA-001
100.jpg
100.jpg (169.07 KiB) Vizualizat de 638 ori


101.jpg
101.jpg (201.44 KiB) Vizualizat de 638 ori

102.jpg
102.jpg (174.27 KiB) Vizualizat de 638 ori
Kaba Adrian
 

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mar 10 Iun 2014, 09:26

Afişul evenimentului:
parteneriproiect.jpg


Programul Trenului Călugăreni:
Calugareni1.jpg

Calugareni2.jpg


TRENUL CĂLUGĂRENI: va circula zilnic, în perioada evenimentului, pe relaţia Bucureşti Nord - Bucureşti Băneasa, 2 curse pe zi.
Călătoria cu trenul Călugăreni se face în baza biletului de călătorie procurat anticipat.
Biletul se eliberează în mod gratuit, în limita locurilor disponibile pentru fiecare tren.
Rezervarea unui bilet se poate face telefonic la numărul de telefon 0749.151.056, cu condiţia ridicării biletului cu cel târziu o oră înainte de plecarea trenului.
În cazul neridicării biletului în termenul specificat, rezervarea se anulează.
Ridicarea biletelor se face zilnic, începând cu data de azi, 04.06.2014, de la sediul Muzeului CFR, persoana de contact dl. expert Neagu Iulian.
Prezentarea la tren se va face cu cel puţin 15 minute înainte de plecarea trenului. În cazul neprezentării şi neocupării locului în tren, cu 10 minute înainte de plecarea trenului, organizatorul îşi rezervă dreptul de a redistribui locurile pentru care au fost emise biletele şi nu au fost ocupate.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Muzeu de istorie in aer liber

Mesajde Kaba Adrian » Mie 11 Iun 2014, 08:44

Citeva poze...
Fişiere ataşate
14391533454_9daa8ba10d_c.jpg
14391533454_9daa8ba10d_c.jpg (194.75 KiB) Vizualizat de 632 ori
Kaba Adrian
 

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Kaba Adrian » Mie 11 Iun 2014, 18:42

Ziua de astazi. Completarea altor vagoane si locomotive aduse, citeva poze din Muzeul CFR si mini-Mocanita care face legatura intre gara de Nord si gara Basarab.
Fişiere ataşate
200.jpg
200.jpg (187.01 KiB) Vizualizat de 632 ori
201.jpg
201.jpg (167.08 KiB) Vizualizat de 632 ori
203.jpg
203.jpg (82.9 KiB) Vizualizat de 632 ori
204.jpg
204.jpg (190.85 KiB) Vizualizat de 632 ori
205.jpg
205.jpg (171.48 KiB) Vizualizat de 632 ori
206.jpg
206.jpg (168.05 KiB) Vizualizat de 632 ori
207.jpg
207.jpg (182.03 KiB) Vizualizat de 632 ori
208.jpg
208.jpg (259.99 KiB) Vizualizat de 632 ori
209.jpg
209.jpg (134.66 KiB) Vizualizat de 632 ori
210.jpg
210.jpg (193.13 KiB) Vizualizat de 632 ori
Kaba Adrian
 

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Kaba Adrian » Mie 11 Iun 2014, 18:51

Tin sa fac un mic comentariu, mai mult ca observatie decat reclamatie.

La IVA, dupa ce ca au adus-o de vreo doua zile, au tint-o acolo si tot mutat-o pe o linie pe alta, ieri nu s-a dat voie in ea pana nu s-a intrebat, deoarece usile de la salonul de calatori se deschideau cu mana destul de usor, si s-a dat voie in ea conditia fiind negrafitatul. Azi, s-a deschis si cabina de la mecanic, doar pe o parte, adica pe cea cuplata cu LDH-ul. Si, astazi, fara sa vreau, chiar daca era o foaie deschisa (prima usa de calatori, dupa mecanic) am deschis si a doua foaie pentru a realiza o fotografie cu cele doua deschise. Fara sa vreau, neintentionat, atunci cobora un copil din cabina mecanicului, tinandu-se de o bara si eu lovindu-l cu usa imediat s-a legat un paznic de mine ca ce rost avea daca era deja una deschisa, s-o mai deschid si pe cealalta? Fiind si destul de agresiv. Mai fiind cu inca un prieten de pe forum, imediat a sunat un mecanic de metrou Bucuresti care a lucrat la CFR, si s-a cam lasat mielusel acel paznic. Pilele astea :lol: i-am aratat dupa lu' nenea cu degetul pe un copil care era deja cocotat pe o locomotiva cu aburi destul de mare si avea marele risc de a cadea oricand, la o clipa de neatentie, si cam nefiind mai nici-un adult prin zona, deranjandu-ma ca nu i-a facut observatie, dar mai facandu-i si eu o observatie destul de mare: daca usa aceea nu vrei sa fie deschisa, te rog frumos s-o sigilezi. Abia acum au sigilat usiile de pe partea cu cealalta linie. Inca ceva: daca aveti probleme cu cineva de la expozitie, va rog sa ma contactati. Inclus muzeu.
Kaba Adrian
 

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Kaba Adrian » Joi 12 Iun 2014, 21:12

.....
Fişiere ataşate
211.jpg
211.jpg (161.04 KiB) Vizualizat de 632 ori
212.jpg
212.jpg (108.37 KiB) Vizualizat de 632 ori
213.jpg
213.jpg (135.8 KiB) Vizualizat de 632 ori
214.jpg
214.jpg (165.29 KiB) Vizualizat de 632 ori
215.jpg
215.jpg (70.03 KiB) Vizualizat de 632 ori
216.jpg
216.jpg (151.65 KiB) Vizualizat de 632 ori
217.jpg
217.jpg (122.64 KiB) Vizualizat de 632 ori
218.jpg
218.jpg (142.51 KiB) Vizualizat de 632 ori
219.jpg
219.jpg (105.3 KiB) Vizualizat de 632 ori
220.jpg
220.jpg (68.01 KiB) Vizualizat de 632 ori
221.jpg
221.jpg (105.67 KiB) Vizualizat de 632 ori
222.jpg
222.jpg (184.82 KiB) Vizualizat de 632 ori
223.jpg
223.jpg (136.39 KiB) Vizualizat de 632 ori
Kaba Adrian
 

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Kaba Adrian » Dum 15 Iun 2014, 22:49

240.jpg
240.jpg (151.81 KiB) Vizualizat de 632 ori

241.jpg
241.jpg (138.55 KiB) Vizualizat de 632 ori

242.jpg
242.jpg (108.61 KiB) Vizualizat de 632 ori
Kaba Adrian
 

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mar 17 Iun 2014, 13:51

Câteva fotografii cu exponatele din gară (va urma un material mai amplu în viitorul apropiat):

1. Locomotiva Transmontana 91 53 0480 001-3 - SNTFC ,,C.F.R. Călători" S.A.
Imagine

2. Vagon 61 53 21-76 901-5 - Atelierele CFR Griviţa S.A.
Este vagonul prezentat în 2011 la Zilele Feroviare, sub numărul 50 53 21-96 001-3. Mai multe detalii aici, poziţia 13.
Imagine

- boghiu (faţă de 2011, a pierdut patinele de frână, aşa că viteza i-a fost scăzută la 160 km/h)
Imagine

- interiorul
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mar 17 Iun 2014, 14:24

3. Locomotiva 91 53 0472 002-1 ,,Mircea Eliade" - DB Schenker
A fost construită de un consorţiu format din Asea Brown Boveri şi Brush Traction, fiind parte a unui lot de 46 locomotive utilizate iniţial în Eurotunel. Detalii la acest link. În Anglia şi Franţa au fost botezate cu numele unor poeţi şi scriitori locali, aşa că în România au primit numele unor personalităţi române din domeniul literaturii (472 001 este Mihai Eminescu).
Imagine

Imagine

Imagine

- postul 1 (ca fapt divers, poziţionarea butoanelor instalaţiei INDUSI mi se pare cam neinspirată):
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- e musai ca locomotivele să fie conduse cât mai economic :)
Imagine

- sala maşinilor:
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mar 17 Iun 2014, 15:12

4. Locomotiva diesel hidraulică 92 53 0852 001-2 - Grup Feroviar Român
Provine din modernizarea unei locomotive diesel hidraulice de 450 CP (nr. fab. 22692/1975) de către Reloc (?). Aceasta a fost echipată cu motor Cummins QSX15, cu o putere nominală de 436 kW (570 CP) la o turaţie nominală de 1700 rot/min. De asemenea, locomotiva este echipată cu un compresor Wabco CP1173 cu un debit maxim de 1600 l/min şi un compresor auxiliar Almig cu debit de 845 l/min.
Masa locomotivei este de 48t, forţa de tracţiune în regim greu 181 kN, în regim uşor 93 kN, iar viteza maximă este de 70 km/h.
Imagine

Imagine

- boghiul 1:
Imagine

Imagine

- instalaţia INDUSI
Imagine

- motorul
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mar 17 Iun 2014, 15:44

5. Ramă metrou IVA #115 - Metrorex
Date tehnice - aici.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- cuplă SCHAKU:
Imagine

- detaliu osie montată motoare - se observă roata monobloc, discul de frână, cuplajul elastic şi reductorul:
Imagine

- cupla scurtă ce conectează vagoanele A şi B ale ramei:
Imagine

- postul de conducere al vagonului 115A:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- robinetul KD2:
Imagine

- corpuri de iluminat din cabină:
Imagine

- siguranţe:
Imagine

- interiorul:
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Kaba Adrian » Mar 17 Iun 2014, 20:41

Cica IVA vor sa o dea la taiat, ca nu mai e buna de nimic...
Kaba Adrian
 

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mar 17 Iun 2014, 21:31

Toată partea de rulare (boghiuri, reductoare, suspensii), electrică şi pneumatică (exceptând compresorul) e nouă pe rama de mai sus. N-ar fi prima data cand se face un RK la un tren care nu va circula niciodata. Metrorex pur si simplu refuza sa le puna in circulatie.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mie 18 Iun 2014, 10:45

6. Locomotiva 85-0102-5 (ex-LDH45-345) - Metrorex
Locomotiva este echipată cu motor Caterpillar. Nu cunosc puterea sa, însă e posibil ca din acest motiv locomotiva să fi fost încadrată în seria 85 şi nu 86, cum ar fi trebuit.
Imagine

Imagine

Imagine

- motorul:
Imagine

Imagine

- boghiul 1:
Imagine

- boghiul 2:
Imagine

- detalii transmisie şi atacuri de osie:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- locomotiva este echipată atât cu cuplă automată Scharfenberg, cât şi cu cuplă UIC:
Imagine

- inscripţii şi plăcuţe:
Imagine

Imagine

- pe bot se află această mufă... ştie cineva la ce foloseşte?
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Joi 19 Iun 2014, 14:44

7. Automotor 78-0751-1 - CNCF ,,C.F.R." S.A.
Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Joi 19 Iun 2014, 14:58

8. Automotor 78-0792-8 - CNCF ,,C.F.R." S.A.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- postul I
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- vitezograf cu hârtie... oare o mai funcţiona?
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Joi 19 Iun 2014, 15:08

- postul II
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Joi 19 Iun 2014, 15:22

- o cabină:
Imagine

Imagine

Imagine

- salonul:
Imagine

Imagine

- toaleta:
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Lun 30 Iun 2014, 12:15

9. Automotor 78-0773-8 - S.N.T.F.M. ,,C.F.R. Marfă" S.A.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- instalaţie de climatizare pentru un post de conducere
Imagine

- plăcuţa producătorului
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Lun 30 Iun 2014, 12:19

- inscripţii
Imagine

- detaliu tampon
Imagine

- o cabină
Imagine

Imagine

Imagine

- salonul
Imagine

- geam
Imagine

- bucătăria
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mar 01 Iul 2014, 10:10

10. Locomotiva 040-EC-001 - S.N.T.F.M. ,,C.F.R. Marfă" S.A.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- tampon
Imagine

- priză pentru alimentarea electrică a trenului
Imagine

- cuplă şi semiacuplări flexibile
Imagine

- far
Imagine

- plăcuţe
Imagine

Imagine

Imagine

- nisipar
Imagine

- roată, cutie de osie şi suspensie primară
Imagine

- boghiul I
Imagine

- cutie de osie pe care este montat tahogeneratorul
Imagine

- rezervor de aer
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mar 01 Iul 2014, 15:16

- postul 1
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mie 02 Iul 2014, 09:25

- sala
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- compresor
Imagine

- schimbătorul de regim al frânei pneumatice
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: TEZAUR DE ISTORIE, CULTURĂ ȘI TEHNICĂ FEROVIARĂ

Mesajde Dr2005 » Mie 02 Iul 2014, 10:56

- postul 2
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

- pedala DSV-ului
Imagine

Imagine

- postul mecanicului ajutor
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1903
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei


Înapoi la Ştiri şi evenimente

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005