Nr. tren Statie origine Statie destinatie Ora plecarii Statie amonte Statie aval Cauza
14068 Iasi Ploiesti Vest 3:22:00 PM Iasi Ploiesti Vest conditii meteo nefavorabile
14069 PLOIESTI VEST IASI 8:34:00 AM PLOIESTI VEST IASI conditii meteo nefavorabile
5460 PIATRA NEAMT BACAU 5:01:00 AM PIATRA NEAMT BACAU conditii meteo nefavorabile
5465 BACAU PIATRA NEAMT 4:50:00 PM BACAU PIATRA NEAMT trafic redus de calatori
5466 PIATRA NEAMT BACAU 7:32:00 PM PIATRA NEAMT BACAU trafic redus de calatori
5632 DORNESTI SUCEAVA 11:02:00 AM DORNESTI SUCEAVA trafic redus de calatori
5633 SUCEAVA DORNESTI 9:55:00 AM SUCEAVA DORNESTI trafic redus de calatori
5638 DORNESTI SUCEAVA 11:35:00 PM DORNESTI SUCEAVA trafic redus de calatori
5639 SUCEAVA DORNESTI 10:36:00 PM SUCEAVA DORNESTI trafic redus de calatori
5701 SUCEAVA ILVA MICA 5:30:00 AM VATRA DORNEI ILVA MICA trafic redus de calatori
5704 ILVA MICA SUCEAVA 12:52:00 PM ILVA MICA VATRA DORNEI trafic redus de calatori
5730 CACICA SUCEAVA 3:55:00 AM CACICA SUCEAVA trafic redus de calatori
5731 SUCEAVA CACICA 3:00:00 AM SUCEAVA CACICA trafic redus de calatori
5744 CACICA SUCEAVA 10:53:00 PM CACICA SUCEAVA trafic redus de calatori
5745 SUCEAVA CACICA 9:47:00 PM SUCEAVA CACICA trafic redus de calatori
6311 TECUCI IASI 4:45:00 AM TECUCI IASI trafic redus de calatori
6411 VASLUI IASI 4:10:00 AM VASLUI IASI trafic redus de calatori
6421 BARLAD FALCIU NORD 6:30:00 AM BARLAD FALCIU NORD conditii meteo nefavorabile
6422 FALCIU NORD TECUCI 8:56:00 AM FALCIU NORD TECUCI conditii meteo nefavorabile
6423 TECUCI FALCIU NORD 2:50:00 PM TECUCI FALCIU NORD conditii meteo nefavorabile
6424 FALCIU NORD TECUCI 6:51:00 PM FALCIU NORD TECUCI conditii meteo nefavorabile
6501 UNGHENI PRUT IASI 5:07:00 AM UNGHENI PRUT IASI trafic redus de calatori
6502 IASI UNGHENI PRUT 4:15:00 AM IASI UNGHENI PRUT trafic redus de calatori
6505 UNGHENI PRUT IASI 9:27:00 AM UNGHENI PRUT IASI trafic redus de calatori
6506 IASI UNGHENI PRUT 8:15:00 AM IASI UNGHENI PRUT trafic redus de calatori
6507 UNGHENI PRUT IASI 12:17:00 PM UNGHENI PRUT IASI trafic redus de calatori
6508 IASI UNGHENI PRUT 11:28:00 AM IASI UNGHENI PRUT trafic redus de calatori
6515 UNGHENI PRUT IASI 9:17:00 PM UNGHENI PRUT IASI trafic redus de calatori
6516 IASI UNGHENI PRUT 8:25:00 PM IASI UNGHENI PRUT trafic redus de calatori
7568 GALATI ADJUD 4:30:00 AM TECUCI ADJUD conditii meteo nefavorabile
7571 MARASESTI GALATI 3:48:00 AM MARASESTI TECUCI conditii meteo nefavorabile
7572 Galati Marasesti 2:20:00 PM Tecuci Marasesti conditii meteo nefavorabile
7575 MARASESTI GALATI 12:15:00 PM MARASESTI TECUCI coditii meteo nefavorabile
7584 TECUCI MARASESTI 5:20:00 AM TECUCI MARASESTI conditii meteo nefavorabile
7585 GALATI TECUCI 8:22:00 AM GALATI TECUCI conditii meteo nefavorabile
7586 Tecuci Marasesti 3:13:00 PM Tecuci Marasesti conditii meteo nefavorabile
7592 Galati Focsani 10:10:00 AM Tecuci Focsani conditii meteo nefavorabile
7593 Focsani Galati 2:20:00 PM Focsani Tecuci conditii meteo nefavorabile
CFR Călători scrie:InterCity este oferta de transport feroviar de călători a CFR Călători, prin care pasagerii beneficiază de cea mai completă şi modernă gamă de servicii şi confort pe întreaga durată a călătoriei la bordul trenurilor: fotolii confortabile, climatizarea tuturor spaţiilor destinate călătorilor, alimentare cu energie electrică pentru calculatoare personale şi iluminare individuală în dreptul fiecărui scaun, instalaţie de sonorizare, dispozitive electronice de afişaj al rutei atât la interiorul cât şi la exteriorul vagonului, sistem de supraveghere video, uşi de acces cu acţionare automată, catering pentru serviciile cu parcurs lung. Parcul de material rulant care deserveşte trenurile InterCity este integral nou construit şi îndeplineşte în totalitate condiţiile de interoperabilitate, folosind cele mai moderne şi sigure soluţii şi tehnologii, permiţând dezvoltări viitoare de noi servicii la bord.
Prin Hotărârea de Guvern nr. 33/2013 s-a modificat metodologia de acordare a compensaţiei în transportul feroviar de călători prin reorientarea către transportul cu caracter social asigurat prin trenurile InterRegio şi Regio.
În acest context, în baza art.2 alin.(3) din OUG nr.56/2011 pentru stabilirea principiilor de aplicare a tarifelor de deservire generală în transportul feroviar de călători, în vederea repoziţionării ofertei de transport InterCity în sectorul de vârf al serviciilor de transport feroviar de călători, începând cu data de 1 martie 2013, CFR Călători va ajusta tarifele pentru această categorie, cu scopul de a-i spori atractivitatea pentru o gamă cât mai mare de utilizatori în condiţiile păstrării competitivităţii cu celelalte mijloace de transport de pasageri.
Noile tarife se aplică începând cu data de 1 martie 2013 şi au reduceri importante, de până la 28,5%, la trenurile InterCity pe distanţe scurte şi medii, permiţând astfel accesul unui număr mai mare de pasageri spre gama de servicii de vârf oferite de CFR Călători. Totodată, tarifele călătoriilor pe distanţe lungi se repoziţionează în piaţă, păstrându-se avantajul competitivităţii transportului feroviar de călători.
Pentru oferta de transport cu trenurile InterRegio şi Regio tarifele de călătorie nu suferă modificări.
CFR Călători scrie:CFR Călători informează că, începând cu data de 1 martie 2013, pentru creşterea gradului de accesibilitate la călătoria cu trenul, patru trenuri InterCity vor deveni trenuri InterRegio, fără modificarea orariilor şi a staţiilor de sosiri /plecări, astfel:
trenul IC 535/535-2, Cluj Napoca – Timişoara Nord, va circula ca tren IR 1535/1535-2.
trenul IC 536-1/536, Timişoara Nord - Cluj Napoca, va circula ca tren IR 1536-1/1536.
trenul IC 537/537-2, Cluj Napoca – Timişoara Nord, va circula ca tren IR 1537/1537-2.
trenul IC 534-1/534, Timişoara Nord - Cluj Napoca, va circula ca tren IR 1534-1/1534.
Totodată, începând cu data de 1 martie, trenurile IR 1931 şi IR 1930 de pe ruta Timişoara Nord – Oradea şi retur se vor anula.
de pe email scrie:Dragi colegi
Dupa cum unii dintre voi stiti, sunt implicat intr-o serie de proiecte in afara muncii de zi cu zi din .
Un asemenea proiect este Gara de Nord.
Scopul meu si al echipei pe care o coordonez este de a reduce un adevarat simbol al Bucurestiului si al Romaniei inapoi acolo unde ii este locul-in mintile si sufletul oamenilor.
Aveti mai jos primul mesaj al acestui proiect aparut azi in media.
Ne place sa credem ca aducand alaturi de noi cat mai multi oameni carora le pasa cum arata orasul lor, care mai tin inca la simboluri si la istorie, care nu lasa cinismul, resemnarea si zgomotul inutil, neproductiv si fara nici o noima sa le domine viata, putem face o schimbare reala.
Un asemenea simbol este si Gara de Nord.
Acest loc a insemnat locul creat de arhitecti straluciti si de constructori ce au facut istorie, a insemnat plecarea armatei romane spre victorii si infrangeri, a insemnat trecerea pe acolo a celor mai importante minti ale acestei tari, a insemnat locul prin care a trecut orice student al Romaniei catre casa sau catre vacanta si multe altele.
Din pacate de prea mult timp Gara de Nord inseamna in constiinta publica uratul si mizeria.
Noi vrem sa schimbam acest lucru.
Incepand de weekendul viitor (28 iunie) vom demara proiectul "Gara de Nord".
Vor fi acolo concerte, artisti, copii veseli si cate altele vor fi....
Va invit doar sa ma ajutati prin a spune prietenilor despre acest proiect si, cred, ca daca vor fi tot mai multi prieteni ai Garii, acest oras poate arata un pic mai bine.
Va multumesc
------------
Scrisoare de la Gara de Nord:
http://life.hotnews.ro/stiri-prin_oras- ... ut-pot.htm
b365 scrie:Linie ferată Gara de Nord- Otopeni. Ministerul Transporturilor vrea să relanseze un proiect eşuat
Linia ferată Gara de Nord- Otopeni ar putea fi relansată de Ministerul Transporturilor, iar o călătorie pe acest traseu ar dura 20 de minute. O astfel de iniţiativă a existat în 2009, însă linia a fost închisă la scurt timp, din cauza pierderilor masive.
Ministerul Transporturilor doreşte să lege Otopeniul de Capitală cu metrou şi cale ferată până în 2020, informează digi24.ro.
Dacă primul proiect se ridică la peste un miliard de euro, trenul de suprafaţă Gara de Nord - Aeroport ar putea costa de opt ori mai puţin.
„Aici nu avem nevoie nici de exproprieri, pentru că reţeaua există deja. Este vorba doar de cei 700 de metri unde trebuie construit", spune Mariana Ioniţă, directorul de strategii al CFR Călători.
Cei 14 kilometri dintre Gara de Nord şi Mogoşoaia au doar nevoie de reparaţii, pentru ca viteza medie să o depăşească pe cea actuală, de 40 de km pe oră. Mai departe trebuie dublată linia existentă, construiţi alţi 700 de metri de şină şi un tunel de aproape 2,3 km care să coboare calea ferată sub DN1 şi aeroport.
Trenurile vor putea circula cu o viteză medie de 80 de kilometri la oră, ceea ce înseamnă că o călătorie din Gara de Nord şi până la Aeroportul Otopeni va dura 20-23 de minute.
Proiectul căii ferate Bucureşti Nord - Aeroportul Otopeni a fost realizat în 2008, iar acum trebuie doar reactualizat.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori