Autobuzele Transloc Târgu-Jiu - discuţii generale

Autobuzele Transloc Târgu-Jiu - discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Dum 13 Oct 2013, 04:33

Reţeaua de autobuze din Târgu-Jiu este formată din 7 trasee, ce deservesc municipiul şi câteva localităţi învecinate. Pe lângă acestea, autobuzele circulă şi pe cele două trasee de troleibuz, la schimbul 2.

Parcul de vehicule este format din 21 vehicule: 5 Scania/Hess, 1 Grivbuz, 10 Rocar 112 UDM, 4 Rocar 117 UD, 1 autocar Rocar 111 RDTM (retras)
Cod: Selectaţi tot
Nr.înmatriculare Fab. Osii   Prod. Tip
GJ-01-DRU             2x     Rocar 112 UDM
GJ-01-EDF             2x     Rocar 112 UDM
GJ-01-EDG             2x     Rocar 111 RDTM
GJ-01-KZS             2x     Rocar 112 UDM
GJ-01-NTB             2x     Rocar 112 UDM
GJ-02-XJZ         3x 1 artic Rocar 117 UD
GJ-02-XKA             2x     Rocar 112 UDM
GJ-02-XKB         3x 1 artic Rocar 117 UD
GJ-02-XKC             2x     Rocar 112 UDM
GJ-02-XKD             2x     Rocar 112 UDM
GJ-02-YLV             2x     Rocar 112 UDM
GJ-02-YLW         3x 1 artic Rocar 117 UD
GJ-02-ZZB         3x 1 artic Rocar 117 UD
GJ-03-CDR             2x     Rocar 112 UDM
GJ-05-DXA       2007  2x     C.I. Griviţa S.A. Scania-Hess
GJ-05-DXB       2007  2x     C.I. Griviţa S.A. Scania-Hess
GJ-05-DXF       2007  2x     C.I. Griviţa S.A. Scania-Hess
GJ-05-DXG       2007  2x     C.I. Griviţa S.A. Scania-Hess
GJ-05-DWZ       2007  2x     C.I. Griviţa S.A. Scania-Hess
GJ-33-MAT             2x     C.I. Griviţa S.A. Grivbus 17.260
GJ-55-JIL             2x     Rocar 112 UDM


În prezent, se află în desfăşurare o licitaţie în urma căreia vor fi scoase din circulaţie toate autobuzele Rocar/Dac :(
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Autobuzele Transloc Târgu-Jiu

Mesajde Dr2005 » Mar 29 Aug 2017, 22:51

În anul 2016, Transloc a casat Dac-urile 117 UD GJ-02-XKB şi GJ-02-ZZB. Acum câteva luni a fost retras şi Grivbuzul GJ-33-MAT, probabil ultimul autobuz de acest tip care mai efectua transport public local în România. De asemenea, se pare că în parcul Transloc se găseşte şi o dubiţă Iveco, achiziţionată în 2007.

Sfârşitul anului 2015 a adus câteva noutăţi, respectiv 5 autobuze Eurobus Diamond U12 CityBus, chiar primele produse de făbricuţa din Ciorogârla - http://eurobusdiamond.com/.
Au fost înmatriculate cu numerele GJ-05-PEA, GJ-05-PEB, GJ-05-PEE, GJ-05-PEG şi GJ-05-PEF.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Autobuzele Transloc Târgu-Jiu - discuţii generale

Mesajde ADK » Lun 20 Dec 2021, 12:47

Un mic colaj mai mult cu autobuzele DAC ale Transloc. De ceva timp Transloc are și un Solaris Urbino 18m (tot așa dat în folosință gratuită ca MAN-urile), dar care eu unul nu am reușit să-l văd la puținele vizite însă mi-a fost confirmat că există și circulă.
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Autobuzele Transloc Târgu-Jiu - discuţii generale

Mesajde ADK » Lun 27 Dec 2021, 04:22

Mă uit destul de des pe filmulețul de mai sus, și cu toate că sunt destui care au adevărul lor că aceste autobuze nu mai sunt de multă vreme de actualitate privind condițiile, normele de poluare mari (doar că criteriul ăsta mi se pare și acum o abureală ieftină, mai ales în felul cum este interpretat), piese de schimb greu de găsit etc. Dar acum să privim adevărul real și nu cel de pe hârtie departe de cel practic, că nu pe hârtie se desfășoară activitatea ci pe teren (chiar dacă se face pe o baza teoretică).
Mie unul tot mi se păreau mai bune în felul lor, datorită construcții simple și mai plăcute energetic cel puțin pentru mine. Că unii le priveau cu scârbă, mi se părea că vroiau prea mult confort (de regulă doar oamenii fără caracter și care detestă simplitatea i-am auzit cu astfel de pretenții, nu mai zic care). Eu unul nu sunt deloc unul de genul (cine mă cunoaște practic poate confirma, și nu spun asta că nu-mi permit luxul fitoș, nu mi-l permit cei drept nici financial, nici moral, și nici nu mă interesează, dar a nu se confunda cu necesitățile de bază), cu toate că sunt de acord că actualul transport în comun trebuie să fie mai îmbunătățit ca înainte dar nu vreau să ajungem la OZN-uri și autobuze pline de plastic și de tot felul de senzori. Acum nici să ne întoarcem chiar la proiectele de la DAC-uri (care la timpul lor știu și eu că o problemă de condiție era căldura, se încălzea greu motorul iarna ca să circule cât de cât antigelul în instalație, plus că unele componente nu erau prea calitative). Deși eu unul sunt de părere că se puteau regândii la un sistem mai fiabil și mai calitativ, cu toate că cel puțin în București au fost DAC-uri care nu aveau probleme din punctul ăsta de vedere, dar cele care nu aveau erau ale șoferilor care și băgau mulți bani în ele (inclusiv din motorina vândută, care se zicea că se alegeau doar șoferii cu câștigul). Azi ce a ajuns transportul mie unul mie silă de el... Deși confirm și eu că autobuzele nu mai au ce trebuie să aibă pentru un autobuz de astăzi, și din punctul de vedere al conducătorului auto dar și al construcției autobuzului în sine. În multe locuri a dispărut simplitatea construcției inclusiv cele 3 perechi de uși nu mai sunt uniforme (și încă dacă mai găsești cu 3, că la Buzău sunt și cu 2, cei drept la VDL uniforme, dar la Volvo 8700 nu, iar pe față este doar o singură ușă), geamurile culisante și cabina complet închisă (o glumă pentru unii pe care i-am considerat prieteni și care au avut tot răul în ei să-mi bage bețe-n roate cu achiziția unui autobuz de genul, cam târziu dar au meritat să le tai craca la fiecare, deși și uitasem că cei mai mulți abia au pășit acolo că nu au avut copilăria ca a mea ca să știe practic importanța fiecăruia din precizările date). Ca fapt-divers am intâlnit și așa-ziși șoferi profesioniști care li se făcea o oarecare greață despre subiectul în sine (unii care abia le-au condus și asta la drum lung, deși și în general mașinile vechi văd că erau evitate de ei, cu Dacia n-am cum să uit în 2016 când nu aveam permis și a trebuit să apelez taman un așa-zis șofer profesionist care a refuzat rapid s-o conducă de la București la Buzău, și asta fără s-o fi văzut măcar, și a condus-o maicămea care în 7 ani de permis atunci nu avea mai mult de 2000km), deși mă gândesc (având în vedere că taman cel în cauză nu am o părere bună despre felul și reflexiile lui de a conduce și o mașina mică, însă sunt și alții chiar mai rău) s-ar putea mai mult ca sigur să confunde calitatea autobuzului (sau în general al mașinilor vechi) cu calitatea lui de conducător auto, valabil și la alții.
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53


Înapoi la Judeţul Gorj

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005