Pagina 1 din 1

Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Dum 06 Ian 2013, 03:54
de Dr2005
Tatra KT4D

Regia Autonomă de Transport Ploieşti dispune de 25 vagoane KT4D, achiziţionate la mâna a doua din oraşul german Potsdam între anii 1996 şi 2002.
Untitled.jpg
Untitled.jpg (189.98 KiB) Vizualizat de 9533 ori


Date tehnice:
Lungimea vagonului (inclusiv tampoanele): 19054 mm
Lungimea caroseriei: 18110 mm
Lăţimea vagonului: 2200 mm
Înălţimea vagonului: 3100 mm
Ampatamentul vagonului: 8900 mm
Ampatamentul boghiului: 1900 mm
Tipul motorului: TE 022 H
Puterea nominală a motoarelor: 4 * 45 kW
Masa vagonului gol: 20,3 t
Viteza maximă: 65 km/h
Acţionare: Accelerator/ Chopper (modernizare)
Locuri pe scaune: 38
Locuri în picioare: 83


Galerie foto

Tatra KT4DM
Tot în anul 2002 au fost livrate şi 6 vagoane KT4DM, modernizate de către DWA Bautzen. Vagoanele au păstrat acceleratorul original.
untitled2.JPG


Galerie foto

Re: Tramvaie KT4D

MesajScris: Dum 17 Feb 2013, 20:22
de Gabi23
074 si 103

Vagonul 103 a fost dotat cu plug pentru zapada. Au mai fost doate cu astfel de pluguri iarna aceasta vagoanele: 075, 076, 099.

Imagine
16.02.2013

Imagine
16.02.2013

Imagine
16.02.2013

Re: Tramvaie KT4D

MesajScris: Sâm 19 Oct 2013, 19:52
de Catalin.C
Câteva fotografii de pe data de 13 octombrie 2013:

#074 cu boghiurile reparate, respectiv revopsite:
Imagine

Imagine

#105
Imagine

Imagine

#087
Imagine

#072
Imagine

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Joi 28 Noi 2013, 15:04
de Dr2005
#101 la Gara de Vest:
Imagine

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Mie 05 Mar 2014, 12:13
de asavu16
Imagine

Imagine

Imagine

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Mar 15 Apr 2014, 10:01
de Dr2005
Începând cu anul 2014, vagoanele au primit noi numere de înmatriculare.
--
#093 - linia 102, Şos. Vestului
Imagine

#105 - linia 102, cap de linie Gara de Vest
Imagine

Imagine

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Mar 30 Mai 2017, 23:07
de Dr2005
Să vedem şi câteva tramvaie în haine noi, cu ocazia RK-ului sau RG-ului suferit în timpul în care liniile au fost închise pentru reparaţii:

#070 - linia 102, cap de linie Gara de Vest
Imagine

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Mar 30 Mai 2017, 23:09
de Dr2005
#088 - linia 102, cap de linie Spitalul Judeţean
Imagine

- Şos. Nordului
Imagine

- cap de linie Gara de Vest
Imagine

Imagine

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Mar 30 Mai 2017, 23:09
de Dr2005
#103 - linia 101, cap de linie Spitalul Judeţean
Imagine

Imagine

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Mar 13 Noi 2018, 03:03
de Dr2005
Să vedem şi cum arată la interior un tramvai reparat capital. În imaginile de mai jos este #095. În prima poză este pe linia 102 şi se apropie de staţia ,,Înălţarea Domnului", mergând spre Spitalul Judeţean.

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Dum 17 Mar 2019, 02:15
de Dr2005
Să vedem câteva tramvaie în circulaţie, pozate în ultimele luni.
#079 - linia 101, Str. Nicolae Bălcescu, mergând spre Gara de Sud
079-101a.jpg

079-101b.jpg


#091 - linia 101, Şos. Nordului, mergând spre Gara de Sud
091-101.jpg


#094 - linia 101, Str. Nicolae Bălcescu, mergând spre Spitalul Judeţean
094-101.jpg


#099 - linia 101, Şos. Nordului, mergând spre Spitalul Judeţean
099-101.jpg

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Sâm 24 Oct 2020, 13:38
de ADK
Interiorul unui tramvai KT4D.
1998CAM_2020_10_21_12_23_36_FN.jpg

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Sâm 04 Iun 2022, 21:20
de AndreiSYA
03.06.2022


#073 - Linia 101
#074 - linia 101
#079 - linia 101
#086 - linia 101
#087 - linia 101
#089 - linia 101
#099 - linia 101



#073.JPG



#074.JPG



#079.JPG



#086.JPG



#087.JPG



#089.JPG



#099.JPG



CSC_2831.JPG

Re: Tramvaie KT4D şi KT4DM

MesajScris: Sâm 04 Iun 2022, 22:15
de ADK
Ce e interesant la aceste tramvaie, este că și-au păstrat un oarecare sunet de avertizarea la închiderea ușilor.

Atenție ... mă refer doar la KT4DM-uri (ce e pozat sunt KT4D, mai vechi) adică doar seria 100-106 (cele cu uși asemănătoare de V3A, nu de T4R). Când am vizitat prima dată Ploieștiul, era la fix 2 săptămâni după retragerea lor în vederea reabilitării căilor de rulare, perioadă plină de Ikarusuri 280 pe liniile 101 și 102 dar și cu ultimele DAC-uri. Tatrele le-am văzut și în vechia schemă de culoare cred că prima dată prin vara lui 2014, când am intrat în depou alături de alți 2 prieteni să vorbim cu cineva dacă ne lasă să fotografiem tramvaiele ... atunci l-am văzut pentru prima dată și pe 051, singurul V3A modernizat din țară înafară de București. Din păcate nu am dat de nimeni astfel că am fost nevoiți să rămânem doar cu ce am văzut.

Ce e enervant la linia 101 este că se circulă greu în zona Armoniei ... chiar foarte, pe când 102-ul are ceva mai multă cale de rulare proprie față de 101 și circulă mai bine. Nu de puține ori am venit de la Spitalul Județean cu 101 destul de greu când mai bine ajungeam de 3 ori mai repede cu 5 și schimbam în centru cu 1, 30, 44 sau 202, problema era că nu aveam stația comună dar și așa tot ajungeam mai repede față de tramvai.